met fm2009? en welke begin reputatie?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:06 schreef iPat het volgende:
Begonnen zonder club, bij het einde van het seizoen aangesteld als trainer van VVV, en mocht direct de playoffs in. Promotie naar eredivisie afgedwongen door Twente te verslaan met (2-3, 3-2, 6-5).
1e seizoen Eredivisie 4e geworden. Kolder topscorer met 41 goals.
FM2008, en met begin reputatie nationaal. Werd geweigerd door psv, ajax en azquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef Rorata het volgende:
[..]
met fm2009? en welke begin reputatie?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Binnenkort hopelijk weer wat tijd voor FM.
Ik zie dat Siena het aardig doet. Ben zelf in mijn 4e seizoen met Siena en begin nu aardig los te komen. Heb je misschien een screentje van Siena?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:55 schreef Winski05 het volgende:
Heb het nogal druk de laatste tijd door een nieuwe baan. Dus erg veel FM wordt er niet gespeeld momenteel.
Zit met Figline nog altijd in seizoen 2014-2015, waarbij het inmiddels februari is. Na 24 wedstrijden is dit de stand:
[ link | afbeelding ]
Tot nu toe echt mijn beste seizoen in de Serie A. Als ik dit weet vol te houden kwalificeer ik me voor het eerst in de geschiedenis van de club voor Europees voetbal.
Maar aan de andere kant is dit een spannende competitie, want als ik nu drie keer op rij verlies, zak ik direct flink wat plaatsen op de ranglijst.
Toch denk ik dat een plek bij de eerste zes echt wel moet lukken
Idd, eerst nog een week herexamensquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Binnenkort hopelijk weer wat tijd voor FM.
Dat hokje in de bovenste rij aanvinken, boven al je berichten, en dan verwijderen. Eventueel bij de instellingen het aantal berichten per pagina verhogenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:50 schreef Apekoek het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam al je post in je inbox in 1 keer deleten? Alles in 1 keer slecteren werkt wel, maar kan nergens zien waar je het mee kan deleten of kan marken als readed ipv unreaded
Je bent een goede manager of niet hequote:Op zondag 30 augustus 2009 20:30 schreef Gabbylicious het volgende:
Heb altijd geouwehoer met tactieken.
Slecht ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand hier de CM 2010 demo geprobeerd ?
Die match-engine....
Zeker, na 2 wedstrijden heb ik de demo verwijderd.quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Je kunt de game kopen voor een prijs die je zelf mag bepalen las ik vorige week, ik snap nu waarom.
Siena doet het dit seizoen boven verwachting goed. De verwachting was dat ze rond de 16e plek zouden spelen, maar ze doen goed mee om Europees voetbal. Komt natuurlijk door mijn voormalig toptalent Daniel Sourekquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zie dat Siena het aardig doet. Ben zelf in mijn 4e seizoen met Siena en begin nu aardig los te komen. Heb je misschien een screentje van Siena?
Waarom kom je met een verhaal over CM terwijl dit een topic is voor FM?quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand hier de CM 2010 demo geprobeerd ?
Die match-engine....
Je mag toch wel vergelijken hier?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarom kom je met een verhaal over CM terwijl dit een topic is voor FM?
Omdat FM ooit CM was ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Waarom kom je met een verhaal over CM terwijl dit een topic is voor FM?
Jij vindt "die matchenginequote:Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je mag toch wel vergelijken hier?
Ik iig wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Jij vindt "die matchengine" een vergelijking?
Nee lulhannes.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:17 schreef Juk het volgende:
[..]
Jij vindt "die matchengine" een vergelijking?
Hoewel je een punt hebt wat betreft de concurrentie heeft het CM van nu niks met FM te maken. Destijds hebben ze in wezen alleen de naam veranderd en heeft Eidos het hele spel opnieuw moeten ontwikkelen. SI games heeft alle programmering meegenomen en er alleen een andere naam op geplakt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik iig wel.
Vind het gewoon lachwekkend zelfs dat Beautiful Game Studios hiermee durft aan te komen nadat ze CM een jaar niet hebben uitgebracht.
En ook best jammer, als ze nou een goede concurrent zouden zijn voor SI, dan zouden beide spellen daarvan profiteren, maar nu is CM niet eens een slap aftreksel van FM.
Zie hierboven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee lulhannes.
Ik bedoel FM en CM.
FM was ooit CM. Dan lijkt het me meer dan normaal dat men het hier heeft over CM en het spel al dan niet vergelijkt met FM.
Naais. Succes in de Champions League... Ben benieuwd. Leuk dat Siena Europees voetbal speelt.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:18 schreef Winski05 het volgende:
Achter het oppermachtige AC Milan ben ik 2e geworden in de Serie A
Echt een superspannend slot van de competitie, maar doordat Internazionale plotseling punten liet liggen in haar laatste wedstrijden, kon ik over ze heen gaan en wist ik zowaar 2e te worden
Dit had ik echt niet verwacht! Wel dat ik een goed seizoen zou gaan draaien, maar dat ik uiteindelijk 2e ben geworden in de Serie A is echt fantastisch.
En komend seizoen Champions League
[ link | afbeelding ]
Heb je de nieuwe CM weleens gespeeld ?quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:26 schreef Juk het volgende:
[..]
Hoewel je een punt hebt wat betreft de concurrentie heeft het CM van nu niks met FM te maken. Destijds hebben ze in wezen alleen de naam veranderd en heeft Eidos het hele spel opnieuw moeten ontwikkelen. SI games heeft alle programmering meegenomen en er alleen een andere naam op geplakt.
De 2 spellen hebben nu dan ook niks met elkaar te maken, behalve het genre.
Dataupdate.. via ManUtd gedownload.. is volgens mij de update van FMFormation van een paar dagen geleden..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |