Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef Bjoro het volgende:
kan iemand ff het nr aanpassen naar 1904 ?
tis je gelukt !quote:
De gedachte alleen alquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:41 schreef golfer het volgende:
Probeer je eens in te denken dat er alleen maar [ afbeelding ] zou zijn.
Met een evolutiebioloog als broer, ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan kijken of niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lang leve de VPRO:
Darwins reis met de Beagle (VPRO)
Wij kijken met een creatonist als (stief)zoon natuurlijk ook met extra interesse.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:52 schreef Bos81 het volgende:
Met een evolutiebioloog als broer, ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan kijken of niet?
Prostaatje wat opgezet mssquote:
Je zal wel moe geweest danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:12 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Werd pas om 10 uur wakker.. wist niet wat me overkwam
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
Krijg net een sms, en ik weet niet meer wie het is
Weet wel dat ik hem vaker gesproken heb, maar geen idéé meer hoe hij eruitziet
van Leo Beenhakker ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
en dan geef je iedereen je nummer ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:26 schreef Ole het volgende:
Ja, dat is de kroeg waar ik altijd na 1 uur pas kom. Dan lul ik tegen iedereen aan
hahahaha....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef Ole het volgende:
Nee, geef ik nooit! Ik denk dat iemand mijn nr aan hem gegeven heeft
Echt waar hoor!quote:
heb je al iets terug gestuurd ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt waar hoor!
Maar dat betekent misschien wel dat als ik hem zelf heb gegeven dat ik hem toen wel leuk vond
hahahaha....klinkt als een mooi verhaal, Ole !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:43 schreef Ole het volgende:
Ga zo iets terugsturen.
Vanavond als de kroeg net open is even vragen aan degene die werkt wie het ook alweer is
oh die, met die spijkerbroek en die zwarte laarzen eronder ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:44 schreef Ole het volgende:
Ik weet dat ik hem ken en zo, maar ik weet niet meer hoe hij eruitziet.
maar ja, het is een hardrock tent, dus de kans is groot dat hij lang haar heeft, en tattoos, en piercings
\quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh die, met die spijkerbroek en die zwarte laarzen eronder ?
nou, dan ben je er toch bijna ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:50 schreef Ole het volgende:
Ja met bandnaam op zijn shirt
Die dan weer niet rechtstreeks wordt uitgezonden omdat ze zo nodig naar de hockeymeisjes moeten gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nederlandse in de finale judo.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die dan weer niet rechtstreeks wordt uitgezonden omdat ze zo nodig naar de hockeymeisjes moeten gaan.
Ik volg het via Langs de Lijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die dan weer niet rechtstreeks wordt uitgezonden omdat ze zo nodig naar de hockeymeisjes moeten gaan.
Ik kijk liever naar 11 sportmeisjes in een kort rokje dan 2 in een kimono....maar dat is natuurlijk puur persoonlijk !quote:
niets menselijks is mij vreemdquote:
Wim op een motorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar hij heeft het op de motor gedaan toch
Allen k*t van de NOS dat ze dan meteen weer wegschakelen en de vreugde en de prijsuitreiking niet even er achteraan uitzenden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef borisz het volgende:net optijd thuis voor het Judo. Wat een prestatie
Ja ze willen nog meer sport uitzendenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Allen k*t van de NOS dat ze dan meteen weer wegschakelen en de vreugde en de prijsuitreiking niet even er achteraan uitzenden.
Waarom laten ze dan Mark Huizinga en Fatima de bolero zien tijdens de uitreikingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ze willen nog meer sport uitzenden.
Dat eerste snap ik dan is Dionequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom laten ze dan Mark Huizinga en Fatima de bolero zien tijdens de uitreiking
Vuelta.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef Bjoro het volgende:
Olé, olé, olé, olé....we are the champions !
nu over naar het voetballen !
Ze zijn om 7 uur gestartquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar 120 km op een ochtend op de fiets, is dat niet wat ver
Kijk ik na het voetballen.quote:
Bluezz heeft vandaag de was gedaan, boodschappen gedaan, in de tuin gezeten en een boek gelezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:18 schreef tong80 het volgende:
Wat doen mensen zo'n dag trouwens als ze niet van sport houden ?
Boek is nog niet uit, bovendien heb ik ook achter de PC gezetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft vandaag de was gedaan, boodschappen gedaan, in de tuin gezeten en een boek gelezen.
Dat is toch geen beletsel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
Dan zit je in de tuin als Bluezz zijnde en denk je ik zit hier wel in de tuin maar eigenlijk wil ik Fokken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz heeft vandaag de was gedaan, boodschappen gedaan, in de tuin gezeten en een boek gelezen.
Ik denk altijd het omgekeerde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zit je in de tuin als Bluezz zijnde en denk je ik zit hier wel in de tuin maar eigenlijk wil ik Fokken.
je zit te fokken, maar je wilt Bluezz ?quote:
Ja leuk alsof Luxemburg voorstaat bij de mannen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Bjoro het volgende:
WE LEIDEN BIJ HET VOETBAL !!!!!!!!!!!!
ssstquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je zit te fokken, maar je wilt Bluezz ?
Is er een wedstrijd vanavond ?quote:
sterktequote:
doettie goed !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef maril het volgende:
Gewldig debuut tot nu toe van Arjan Robben. 3-0 Munchen waarvan 2 van Robben.
Moi! Verlang je al terug naar Groningenquote:
Weekendje bij mijn oudste broer. Familiebanden schijnen belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er een wedstrijd vanavond ?
Of heb je een gezellige ruïne ?
Bentveld ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:48 schreef golfer het volgende:
*burb*
Dit keer wel lekker gegeten in het kader van de Restaurantweek..
Mooi zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef maril het volgende:
Gewldig debuut tot nu toe van Arjan Robben. 3-0 Munchen waarvan 2 van Robben.
wel vroeg thuis dan, of hebben ze meerdere shifts?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:48 schreef golfer het volgende:
*burb*
Dit keer wel lekker gegeten in het kader van de Restaurantweek..
viel in de rust in !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi zeg.
Hij starte toch niet in de basis ?
En dan 2 keer scorenquote:
Dt meen je nietquote:
Wij hadden vroeg gereserveerd en het Restaurantweek-menu bestaat maar uit 3 (of desgewenst 4) gangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:05 schreef Ole het volgende:
wel vroeg thuis dan, of hebben ze meerdere shifts?
De gruwel ik wil schrokkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeg gereserveerd en het Restaurantweek-menu bestaat maar uit 3 (of desgewenst 4) gangen.
Dus met een uurtje of 2, 21/2 ben je dan wel klaar.
Wat NL denkt, wat Ole denktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef Ole het volgende:
Is dat dan wat NL denkt dat ik denk of wat ík denk?
Ik heb alleen de laatate minuten gezien, en had echt zoiets van MOET DIT NOU.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Ole het volgende:
Nou OK.
Wat een ongelooflijke bagger zeg! Vond het programma ervoor en het programma van Ursul nu een stuk beter te knallen.
antwoord d is goed
Nou ja, wellicht ziet de gemiddelde Fokker mij er wel voor aan dat ik dit leuk vind.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de laatate minuten gezien, en had echt zoiets van MOET DIT NOU.
[sub\natuurlijk dacht ik eigenlijk D, mijn post was ironisch bedoeld (Daardoor ook de PI)
Stefan Sanders?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Ole het volgende:
Maar goed, het Oog begint (met mijn minst favoriete host trouwens) maar ga toch ff luisteren.
Morgen dinges de leukste.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Ole het volgende:
Maar goed, het Oog begint (met mijn minst favoriete host trouwens) maar ga toch ff luisteren.
Is een homo desondanks is ie goed.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:21 schreef Bjoro het volgende:
rick vd westelaken vind ik wel eluk bij het journaal
Onbegrijpelijk slechte radiopresentator is datquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:22 schreef tong80 het volgende:
Oh ja John Jansen van Galen bedoelde ik
Ik vind hem briljantquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk slechte radiopresentator is dat
goed topic !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] 2 uur lang Mystery land op NED- Drie
SCH iets voor jou
Ik ook hoor 20 jaar geledenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef maril het volgende:
[..]
Ja Elvis had toen wel een mooi lijf.
What else is newquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Een berg boeren in een schuur met veel eten en bier... damm wat kunnen die lui zuipen zeg, maar wel gezellig
quote:
Klinkt naar een pascalheisterfeestquote:Op zondag 30 augustus 2009 08:22 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
zo beetje een zwaar hoofd.. mijn zwager had gisteren met 3 vrienden een feest gegeven omdat ze 30 zijn geworden.
Samenvattend:
Een berg boeren in een schuur met veel eten en bier... damm wat kunnen die lui zuipen zeg, maar wel gezellig
Yup. Tenenkrommend interview met Maarten van der Weijden.quote:
Ik vond hem altijd wel leuk in een ander programma wat jaren geleden op de tv was, weet alleen niet meer welk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef Ole het volgende:
Yup. Tenenkrommend interview met Maarten van der Weijden.
Die moeten ze echt niets met sport laten doen
Het Blauwe Lichtquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vond hem altijd wel leuk in een ander programma wat jaren geleden op de tv was, weet alleen niet meer welk.
De tijd dat Bellefleur iets gevangen heeft is al lang voorbijquote:
hier ook dacht ik..quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef borisz het volgende:
[..]
De tijd dat Bellefleur iets gevangen heeft is al lang voorbij.
en, weet je al hoe je mysterieuze sms-er eruit ziet ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Ole het volgende:
[..]
hier ook dacht ik..
Maar soms komt zijn jonge aard weer boven
Bellefleurquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef borisz het volgende:
[..]
De tijd dat Bellefleur iets gevangen heeft is al lang voorbij.
nope.. ben gisteravond thuisgebleven. Heb ook niks meer gehoord van hemquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en, weet je al hoe je mysterieuze sms-er eruit ziet ?
elk interview met vd weijden is tenenkrommend. Ligt zelden aan de journalist.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Yup. Tenenkrommend interview met Maarten van der Weijden.
Die moeten ze echt niets met sport laten doen
Ik vind het een leuke kerel met de juiste winnaarsmentalitiet.quote:
Zeker een aanwinst.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:02 schreef maril het volgende:
prettige analist en leuke vent. Mark huizinga
o,ik vind het een schatje. H ij lijkt me iemand die zijn kaarten wegsmijt als hij verloren heeft. Ik houd van kerels die hun verlies waardig draagt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke kerel met de juiste winnaarsmentalitiet.
Dat deed ik ook altijd kaarten weggooien of het schaakbord omkieperenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:02 schreef maril het volgende:
[..]
o,ik vind het een schatje. H ij lijkt me iemand die zijn kaarten wegsmijt als hij verloren heeft. Ik houd van kerels die hun verlies waardig draagt.
tja maar ik vind jou ook een scheetje. Net als mijn vader,die dat ook deed.(slechte verliezers)quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook altijd kaarten weggooien of het schaakbord omkieperen
Hockey en paarden springen brons.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:15 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer een lekker sportmiddagje met judo, wielrennen en voetbal.
Leuke uitslagen ook.
Heerlijk middagje zo jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:15 schreef golfer het volgende:
Zo, dat was weer een lekker sportmiddagje met judo, wielrennen en voetbal.
Leuke uitslagen ook.
Rechterhand doet het niet meer?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:31 schreef Bjoro het volgende:
Zin in sex...maar dat is zeker een deur verder ?
die telt nietquote:
Altijd weer een heerlijk moment ?quote:
Ik lust ze rauwquote:
Zullen we samen solliciterenquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:42 schreef SCH het volgende:
Waarom post je dat hier Prosac, had je iemand in gedachten?
Ah, jij was diegene die erin was getrapt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:13 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Leuk die onderlinge VBL-modsstrijd
Ja ik was net wakkerquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ah, jij was diegene die erin was getrapt.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:32 schreef Prosac het volgende:
Jeetje SCH, wat ben jij rancuneus zeg!
Nee, ben nog in Hilversum. Hoe vond je ze? Ik durfde je de gids niet op te sturen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef Bloes het volgende:
[..]
Hey mop weer thuis?
Gisteren bij moeders je stukjes in de gids zitten lezen
Ik ben daar nog ens op zoek naar geweest en met name het gezeik in FB van SCH daarover tegen Doc en mij, maar de archieven gaan niet verder terug dan 2005.quote:
Hij is alweer op slotquote:
Ik ken alle teksten nog, alle onrechtvaardige en kwetsende teksten van jullie richting mij. Staan in mijn ziel gegrifdquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben daar nog ens op zoek naar geweest en met name het gezeik in FB van SCH daarover tegen Doc en mij, maar de archieven gaan niet verder terug dan 2005.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:10 schreef SCH het volgende:
Ik ken alle teksten nog, alle onrechtvaardige en kwetsende teksten van jullie richting mij. Staan in mijn ziel gegrifd
Toen ik jou voor het eerst irl zag wel jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en toen besloot je daarna uit pure recalcitrantie dat je homo zou worden, nietwaar?
Het keldertje graagquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel naar ONZ schoppen?
of GC?
Echt schitterend om je notes na te lezen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
mijn god, wat was ik een vervelende user toen
Wie kopt hem in?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:14 schreef SCH het volgende:
mijn god, wat was ik een vervelende user toen
Citeer eens watquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Echt schitterend om je notes na te lezen.
Dan kan jij dat Sibon-topic aan de hand daarvan vast wel vinden?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:15 schreef Prosac het volgende:
Echt schitterend om je notes na te lezen.
helaas, niet. Al kwam ik via "Gerald Sibon, SCH, 2005" wel in een FB topic ( Een veranderingetje in VBL :) ) van later waarin SCH er weer over begon en via de zoekterm "Gerald Sibon misschien naar Heerenveen topic" kwam ik er bijquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan kan jij dat Sibon-topic aan de hand daarvan vast wel vinden?
Ja, dat is hem.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:24 schreef Prosac het volgende:
Het grote Gerald Sibon-topic
Dit is hem. (uit 2003)
Je hebt SCH maar 2x genote in die tijd Golfer en niet eens met een link naar uitspraken.
6+jequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:58 schreef SCH het volgende:
Nee, ben nog in Hilversum. Hoe vond je ze? Ik durfde je de gids niet op te sturen.
Gevonden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:33 schreef Prosac het volgende:
Zover ben ik niet gegaan met zoeken. Al zal op google: Sibon, 2003, FB, SCH en golfer voldoende moeten zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevonden.
Nostalgia.![]()
[FB]Geef die Voetbalmod een strafschop! en verder!
Vroeger was alles beter blijft inderdaad een tijdloze uitspraak.quote:Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef SCH het volgende:
Dat was ook ooit de kracht van de Fok.
En toen was ik net 2 maanden geregistreerd ofzoquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:54 schreef Prosac het volgende:
Ge-weeeel-dig
[..]
Vroeger was alles beter blijft inderdaad een tijdloze uitspraak.
tegen golferquote:Misschien dat jij dat kan doen. Er zijn er minstens zoveel die schoon genoeg hebben van jouw betweterige gedrag en je gebrekkige kennis van sportonderwerpen.
Ik heb er ook veel plezier aan gehad. Ik snapte er toen nog geen zak van, waarom topics uberhaupt op slot gingen, dat vond ik zo'n onzin. tong80 is daar altijd in blijven hangen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:01 schreef golfer het volgende:![]()
![]()
Ik heb net echt hardop lachend alles zitten nalezen.
Heerlijk en de lol die Doc en ik daarover (achter de schermen) hebben gehad en het af-en-toe bewust voeren en opporren wat we deden.
Je was toen al een opvallende user, gezien het aantal andere users dat je ook nog over je heen kreeg.
kijk eens naar het tijdstip van de OP.....of je toen echt niets anders te doen had !quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Gevonden.
Nostalgia.![]()
[FB]Geef die Voetbalmod een strafschop! en verder!
Nee, want om 0:00 uur op 1-1-2003 openden wij het tijdelijke VBL-forum en er moest het e.e.a. van SPT naar VBL worden over gezet en ik had al genoeg champagne op en, en...quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:19 schreef Bjoro het volgende:
kijk eens naar het tijdstip van de OP.....of je toen echt niets anders te doen had !
Fok! was toen belangrijker dan de oliebollen/vuurwerk/oudejaarsconference etc. etc.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want om 0:00 uur op 1-1-2003 openden wij het tijdelijke VBL-forum en er moest het e.e.a. van SPT naar VBL worden over gezet en ik had al genoeg champagne op en, en...
Nu: 25694 topics en 3725553 reacties.quote:Op donderdag 2 januari 2003 12:36 schreef Doc het volgende:
De stand van zaken op 2-1-2003-12:24: 203 topics, 10203 reacties.
waarvan 13241 baqggertopics van tongquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef golfer het volgende:
Nu: 25694 topics
Niet slecht voor een tijdelijk forum.
Ik heb 12500 topics geopend op Fok.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waarvan 13241 baqggertopics van tong
en geen feestje gegeven ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb 12500 topics geopend op Fok.
Dus dat kan niet
zonde he...na alles wat we voor hem gedaan hebben !quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er kan nog geen broodje shoarma af bjoor
Dat is, al teruglezend, eigenlijk wel heel erg grappig jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
Hoe had ik toen kunnen bevroeden dat ik nog eens in het huis van die kutmod zou logeren
Volgende week zelfs alweer voor de 2e keer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
Hoe had ik toen kunnen bevroeden dat ik nog eens in het huis van die kutmod zou logeren
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef SCH het volgende:
Hoe had ik toen kunnen bevroeden dat ik nog eens in het huis bed van die kutmod zou logeren
Hebben we tenminste de vorige keer gedaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:54 schreef Bjoro het volgende:
En dan na de sex ff lekker alles afvegen aan het kussen ondergoed van Golfer
Vandaar dat ik dat ding niet meer in model krijgquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je weet nog dat we een kussen hebben geleend van jou de vorige keer?
Zijn er andere algemene voetbalfora dan? Dan tel ik de fora gericht op de diverse clubs (netwerk, fansites enzo) en voetbalzone niet mee..quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:39 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat VBL het grooitste voetbalforum is in Nederland.
Iemand hier cijfers over ?
Die zijn er zeker en dan verlang ik naar de Fokmodjesquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zijn er andere algemene voetbalfora dan? Dan tel ik de fora gericht op de diverse clubs (netwerk, fansites enzo) en voetbalzone niet mee..
Ongelofelijk he, of dat zjroentje ooit sendje dat bord eten terug zou betalenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:55 schreef appelsientje het volgende:
Hoe dingen kunnen lopen
Ik had nooit verwacht dat Da_Sand ooit bier voor me ging halen
Dat ik jou ooit in levende lijven zou ontmoetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ongelofelijk he, of dat zjroentje ooit sendje dat bord eten terug zou betalen
Ons eerste intermezzo hadden we al op een tochtig stationquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:12 schreef appelsientje het volgende:
Dat ik jou ooit in levende lijven zou ontmoeten
Yupquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ons eerste intermezzo hadden we al op een tochtig station
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog een zakdoekje voor je over hoor. Naast die ouwe vlekken er op van SCH kan je vast nog wel even je tranen afdrogen ermee.quote:
Tong, je bent de Don Quichot van FOK.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
Ze snappen niet dat Ernst Happel de grootste coach ooit is
Happel de beste trainer ooit.
Het gaat wel wennen die slotjes
blij dat ik niet aan meetings doequote:
hahaha ! Je durft gewoon niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
blij dat ik niet aan meetings doe
ik heb al drie dagen per week een mini-FOK!-meetquote:
met de mascottes ?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb al drie dagen per week een mini-FOK!-meet
Vergeet je plaspauze niet straksquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:23 schreef tong80 het volgende:
Tot morgen Bluezzie en ander ex modjes
zoiets ben je toch wel gewendquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:39 schreef rubbereend het volgende:oi
zo afgelopen weekend naar Geuzenpop geweest................... veel drinken, op een vrijwel leeg luchtbed slapen en vroeg op moeten blijkt een zware combinatie!
dat zou zeven dagen in de week zijnquote:
dan maak je me toch een beetje nieuwsgierigquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat zou zeven dagen in de week zijn
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoiets ben je toch wel gewend
morgenochtend om 9 uur ga ik weer meetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dan maak je me toch een beetje nieuwsgierig
Ik denk iets op je werkquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgenochtend om 9 uur ga ik weer meeten
Beter dan je bankrekening.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:34 schreef tong80 het volgende:
Wat een valpartij zeg.
Halve peleton op de straat.
wat een zangeres he Trijntje....voor mij echt de nr1 van NL (serieus !)quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:42 schreef golfer het volgende:
We zijn weer terug uit het openluchtheater bij ons om de hoek.
Vanavond een benefietconcert van Trijntje Oosterhuis and friends voor Unicef.
Heel veel BN-ers weer gezien.. Naast ons zat een rokende en drinkende Dennis van der Geest.
Vrienden van Trijntje die meededen waren o.a. de oude meiden van Total Touch, haar broer Tjeerd en haar schoonzussie Edsilia Romley en haar vriendin Candy Dulfer.
Genoeg muzikaliteit dus op het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |