Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef Bjoro het volgende:
kan iemand ff het nr aanpassen naar 1904 ?
tis je gelukt !quote:
De gedachte alleen alquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:41 schreef golfer het volgende:
Probeer je eens in te denken dat er alleen maar [ afbeelding ] zou zijn.
Met een evolutiebioloog als broer, ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan kijken of niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lang leve de VPRO:
Darwins reis met de Beagle (VPRO)
Wij kijken met een creatonist als (stief)zoon natuurlijk ook met extra interesse.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:52 schreef Bos81 het volgende:
Met een evolutiebioloog als broer, ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan kijken of niet?
Prostaatje wat opgezet mssquote:
Je zal wel moe geweest danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:12 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Werd pas om 10 uur wakker.. wist niet wat me overkwam
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
Krijg net een sms, en ik weet niet meer wie het is
Weet wel dat ik hem vaker gesproken heb, maar geen idéé meer hoe hij eruitziet
van Leo Beenhakker ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
en dan geef je iedereen je nummer ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:26 schreef Ole het volgende:
Ja, dat is de kroeg waar ik altijd na 1 uur pas kom. Dan lul ik tegen iedereen aan
hahahaha....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef Ole het volgende:
Nee, geef ik nooit! Ik denk dat iemand mijn nr aan hem gegeven heeft
Echt waar hoor!quote:
heb je al iets terug gestuurd ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt waar hoor!
Maar dat betekent misschien wel dat als ik hem zelf heb gegeven dat ik hem toen wel leuk vond
hahahaha....klinkt als een mooi verhaal, Ole !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:43 schreef Ole het volgende:
Ga zo iets terugsturen.
Vanavond als de kroeg net open is even vragen aan degene die werkt wie het ook alweer is
oh die, met die spijkerbroek en die zwarte laarzen eronder ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:44 schreef Ole het volgende:
Ik weet dat ik hem ken en zo, maar ik weet niet meer hoe hij eruitziet.
maar ja, het is een hardrock tent, dus de kans is groot dat hij lang haar heeft, en tattoos, en piercings
\quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
oh die, met die spijkerbroek en die zwarte laarzen eronder ?
nou, dan ben je er toch bijna ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:50 schreef Ole het volgende:
Ja met bandnaam op zijn shirt
Die dan weer niet rechtstreeks wordt uitgezonden omdat ze zo nodig naar de hockeymeisjes moeten gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nederlandse in de finale judo.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die dan weer niet rechtstreeks wordt uitgezonden omdat ze zo nodig naar de hockeymeisjes moeten gaan.
Ik volg het via Langs de Lijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Die dan weer niet rechtstreeks wordt uitgezonden omdat ze zo nodig naar de hockeymeisjes moeten gaan.
Ik kijk liever naar 11 sportmeisjes in een kort rokje dan 2 in een kimono....maar dat is natuurlijk puur persoonlijk !quote:
niets menselijks is mij vreemdquote:
Wim op een motorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Ja maar hij heeft het op de motor gedaan toch
Allen k*t van de NOS dat ze dan meteen weer wegschakelen en de vreugde en de prijsuitreiking niet even er achteraan uitzenden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:17 schreef borisz het volgende:net optijd thuis voor het Judo. Wat een prestatie
Ja ze willen nog meer sport uitzendenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Allen k*t van de NOS dat ze dan meteen weer wegschakelen en de vreugde en de prijsuitreiking niet even er achteraan uitzenden.
Waarom laten ze dan Mark Huizinga en Fatima de bolero zien tijdens de uitreikingquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja ze willen nog meer sport uitzenden.
Dat eerste snap ik dan is Dionequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom laten ze dan Mark Huizinga en Fatima de bolero zien tijdens de uitreiking
Vuelta.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef Bjoro het volgende:
Olé, olé, olé, olé....we are the champions !
nu over naar het voetballen !
Ze zijn om 7 uur gestartquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja maar 120 km op een ochtend op de fiets, is dat niet wat ver
Kijk ik na het voetballen.quote:
Bluezz heeft vandaag de was gedaan, boodschappen gedaan, in de tuin gezeten en een boek gelezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:18 schreef tong80 het volgende:
Wat doen mensen zo'n dag trouwens als ze niet van sport houden ?
Boek is nog niet uit, bovendien heb ik ook achter de PC gezetenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft vandaag de was gedaan, boodschappen gedaan, in de tuin gezeten en een boek gelezen.
Dat is toch geen beletsel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
Dan zit je in de tuin als Bluezz zijnde en denk je ik zit hier wel in de tuin maar eigenlijk wil ik Fokken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz heeft vandaag de was gedaan, boodschappen gedaan, in de tuin gezeten en een boek gelezen.
Ik denk altijd het omgekeerde.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan zit je in de tuin als Bluezz zijnde en denk je ik zit hier wel in de tuin maar eigenlijk wil ik Fokken.
je zit te fokken, maar je wilt Bluezz ?quote:
Ja leuk alsof Luxemburg voorstaat bij de mannen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Bjoro het volgende:
WE LEIDEN BIJ HET VOETBAL !!!!!!!!!!!!
ssstquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:47 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je zit te fokken, maar je wilt Bluezz ?
Is er een wedstrijd vanavond ?quote:
sterktequote:
doettie goed !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef maril het volgende:
Gewldig debuut tot nu toe van Arjan Robben. 3-0 Munchen waarvan 2 van Robben.
Moi! Verlang je al terug naar Groningenquote:
Weekendje bij mijn oudste broer. Familiebanden schijnen belangrijk te zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er een wedstrijd vanavond ?
Of heb je een gezellige ruïne ?
Bentveld ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:48 schreef golfer het volgende:
*burb*
Dit keer wel lekker gegeten in het kader van de Restaurantweek..
Mooi zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:17 schreef maril het volgende:
Gewldig debuut tot nu toe van Arjan Robben. 3-0 Munchen waarvan 2 van Robben.
wel vroeg thuis dan, of hebben ze meerdere shifts?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:48 schreef golfer het volgende:
*burb*
Dit keer wel lekker gegeten in het kader van de Restaurantweek..
viel in de rust in !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi zeg.
Hij starte toch niet in de basis ?
En dan 2 keer scorenquote:
Dt meen je nietquote:
Wij hadden vroeg gereserveerd en het Restaurantweek-menu bestaat maar uit 3 (of desgewenst 4) gangen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:05 schreef Ole het volgende:
wel vroeg thuis dan, of hebben ze meerdere shifts?
De gruwel ik wil schrokkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden vroeg gereserveerd en het Restaurantweek-menu bestaat maar uit 3 (of desgewenst 4) gangen.
Dus met een uurtje of 2, 21/2 ben je dan wel klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |