Ik doe mijn best.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:00 schreef Bjoro het volgende:
kan iemand ff het nr aanpassen naar 1904 ?
tis je gelukt !quote:
De gedachte alleen alquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:41 schreef golfer het volgende:
Probeer je eens in te denken dat er alleen maar [ afbeelding ] zou zijn.
Met een evolutiebioloog als broer, ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan kijken of niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, lang leve de VPRO:
Darwins reis met de Beagle (VPRO)
Wij kijken met een creatonist als (stief)zoon natuurlijk ook met extra interesse.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:52 schreef Bos81 het volgende:
Met een evolutiebioloog als broer, ben ik eigenlijk wel verplicht om te gaan kijken of niet?
Prostaatje wat opgezet mssquote:
Je zal wel moe geweest danquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:12 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Werd pas om 10 uur wakker.. wist niet wat me overkwam
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
Krijg net een sms, en ik weet niet meer wie het is
Weet wel dat ik hem vaker gesproken heb, maar geen idéé meer hoe hij eruitziet
van Leo Beenhakker ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:20 schreef Ole het volgende:
Krijg net een sms, en ik weet niet meer wie het is
Weet wel dat ik hem vaker gesproken heb, maar geen idéé meer hoe hij eruitziet
en dan geef je iedereen je nummer ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:26 schreef Ole het volgende:
Ja, dat is de kroeg waar ik altijd na 1 uur pas kom. Dan lul ik tegen iedereen aan
hahahaha....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:29 schreef Ole het volgende:
Nee, geef ik nooit! Ik denk dat iemand mijn nr aan hem gegeven heeft
Echt waar hoor!quote:
heb je al iets terug gestuurd ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Echt waar hoor!
Maar dat betekent misschien wel dat als ik hem zelf heb gegeven dat ik hem toen wel leuk vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |