Dit dus zG?quote:Op zondag 13 september 2009 01:06 schreef MASD het volgende:
Oi.
Is het misschien mogelijk om bij de stats de favoritelijst te vervangen met een ((favorite checked)/(checked))×100 lijst? Lijkt mij een betere weergave. Eventueel films met een te laag checkedgehalte weren uit de lijst.
Het gaat dan ook om toplijsten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ik mis de Bottom 100 eigenlijk in de lijst
Je zou met een hover-over (heet dat zo.,.), als je met je muis over een plaatje gaat, dynamisch de grotere versie inlaad en laat zien. Best simpel te implementeren denk ik zoquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:54 schreef MASD het volgende:
Hoi, ik weer.
Ik zat laatst te denken dat de plaatjes naast de titels heel klein zijn. Nu is het bij mij zo dat ik vaak de naam van een film die ik heb gezien vergeet maar het na het zien van een afbeelding weer herinner. En eigenlijk zijn alleen de plaatjes op de detailed pages groot genoeg om iets te kunnen zien. En om bij lijsten van 500 films bij elke film de detailed page te moeten bekijken is onmogelijk. Nu dacht ik, waarom die plaatjes op de listpages niet daarvoor gebruiken.
Waar ik zelf aan dacht: Als je boven het plaatje met je muis staat of erop klikt komt er een grotere versie tevoorschijn. Zie hieronder voor een voorbeeld.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou het waarderen.
Nice,quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:02 schreef MASD het volgende:
Hoi, wederom ik.
Ik zat wat lijsten na te kijken en warempel, ik kan geen "to watch" lijst maken. Ik dacht, mits interesse, zelf aan zoiets:
[ afbeelding ]
Dat er ongecheckte icons bij niet gekeken films staan. Als je erop klikt worden ze donker en komen ze op een lijst te staan (dus de "to watch" lijst). Eenmaal gekeken en gecheckt worden ze automatisch van de lijst gehaald en verdwijnt het icoontje.
Wederom zou ik het waarderen.
.
Ik ga het ook op een iets andere manier oplossen, waarschijnlijk ga ik er twee afvinkbare lijsten van maken waarbij de favorieten lijst inderdaad op een betere manier berekend gaat worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:48 schreef zarGon het volgende:
Ik had ooit dit gepost:
[..]
[..]
Het eerste stukje is geïmplementeerd. Mooie verbetering, de top 5 is veel uitgebreider. (Resultaat is iets anders dan ik had gedacht, maar komt op hetzelfde neer.)
Alleen het tweede deel zou ik nog wel willen zien eigenlijk. Is dat mogelijk? Dit dus:
[..]
Dat moet een caching bug zijn, we gebruiken inderdaad dezelfde tabellen. Bedankt voor het opmerken.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
Er gaat ook nog iets fout bij het genereren van de lijsten tov de film details.
Ik zal het beschrijven met een voorbeeld.
In mijn shorts list staat op NO 49 -> Duck Dodgers in the 24½th Century
Echter wanneer ik de film http://www.icheckmovies.com/movie/moznosti+dialogu/ bekijk staat deze in de shorts lijst op no 49.
De 2de film Moznosti is zelfs niet eens terug te vinden in mijn lijst met shorts ! Erggg vreemd dus. Ik zou zeggen dat je voor de generatie van pagina's en lijsten toch dezelfde database tabellen gebruikt?
Ik neem aan dat het probleem daarom ook wel terug te vinden is in het cachen van de verschillende pagina's? Misschien het cachen/genereren van de verschillende pagina's wat opvoeren??
Staat online, bedankt voor de suggestie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef spoor4 het volgende:
Misschien is het een idee om de rankings in het 'profiel' van een film op volgorde te zetten van de lijst waarin die film de hoogste ranking heeft.
Dat met die covers is best eenvoudig te implementeren en een goed idee! Als je er persoonlijk voor gezorgd hebt dat er allemaal mensen zich geregistreerd hebben dan mag je wat mij betreft een vermelding op de thanks pagina. Stuur maar een PB met je accountnaam.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Je zou met een hover-over (heet dat zo.,.), als je met je muis over een plaatje gaat, dynamisch de grotere versie inlaad en laat zien. Best simpel te implementeren denk ik zo
Krijg je trouwens ook credits als je de site aan het aanraden bent aan al je vrienden. Hoop vrienden van Bartman en mijzelf gaan ook allemaal accounts aanmaken omdat het ze het zo een mooie site vonden.
*Verkapt complimentje hoor*
Ik heb hem een privé-bericht gestuurd! Nu afwachtenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:00 schreef Kptelmo het volgende:
Stuur hem een PM (account=Danny).
Nog bedankt voor het zoeken op imdb-nr![]()
Voor het geval het over het hoofd gezien is, deze "bug" zit nog in de lijsten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:45 schreef Mike het volgende:
In de FOK! top 250 staat op icheckmovies Scarface uit 1932 op nr 47. Dat moet de versie uit 1983 zijn.
Hij is verbeterd.quote:Op zondag 20 september 2009 00:02 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Voor het geval het over het hoofd gezien is, deze "bug" zit nog in de lijsten.
Heb je toevallig ook al gekeken naar het implementeren van de hover over? Kwam toevallig net een voorbeeldje tegen, denk wel dat je er wat aan hebtquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat de designer wel raad weet met HTML & CSSquote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al gekeken naar het implementeren van de hover over? Kwam toevallig net een voorbeeldje tegen, denk wel dat je er wat aan hebt
http://www.css-resources.(...)overing-Over-It.html
We hebben er nog niet naar gekeken, maar gaan het zeker doen. Bedankt voor het voorbeeldquote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al gekeken naar het implementeren van de hover over? Kwam toevallig net een voorbeeldje tegen, denk wel dat je er wat aan hebt
http://www.css-resources.(...)overing-Over-It.html
Rond de 4500.quote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef MASD het volgende:
Hoeveel films zitten er tot nu toe totaal in de database?
I stand corrected. Het is verbeterd.quote:Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens FOK!, niet Fok!, heb ik me laten vertellen.
Ik weet het, maar het vergroten van het plaatjes is javascript. En een voorbeeldje is altijd handigquote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de designer wel raad weet met HTML & CSS
Lijkt mij geen toegevoegde feature. Aangezien hun database geen gegevens bevat over de schrijvers, regiseurs, acteurs etc. Als je deze gaat toevoegen, ga je eigenlijk een complete subset maken van IMDB op basis van de lijstenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Was het wishlist-systeem een goed idee trouwens? Niets van gehoord.
Trouwens, nog iets. Misschien is het een idee om te kunnen zoeken op director en schrijvers. Nu moet je telkens crosschecken vanuit imdb.
De favorieten kun je zelf op volgorde zetten door ze te draggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef Gatalin het volgende:
Wat mij opvalt is dat je checks en awards de meest recente toevoegingen laten zien, maar dat je favorieten op oudst geselecteerd staan. Is het niet leuker om te zien wat iemand het meest recent als favoriet aangevinkt heeft?
Ik geloof dat ze daar wel wat mee gingen doenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Trouwens, nog iets. Misschien is het een idee om te kunnen zoeken op director en schrijvers. Nu moet je telkens crosschecken vanuit imdb.
Aan de andere kant, ik zou het wel leuk vinden om te checken welke Kubrick/Lynch/Polanski films ik heb gezien, en dus welke nog open staanquote:Op woensdag 23 september 2009 16:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Lijkt mij geen toegevoegde feature. Aangezien hun database geen gegevens bevat over de schrijvers, regiseurs, acteurs etc. Als je deze gaat toevoegen, ga je eigenlijk een complete subset maken van IMDB op basis van de lijsten
Het doel van de website is het aangeven welke films je gezien hebt, en niet om te kijken welke regiseurs welke films gemaakt hebben etc.... Ik zou voorlopig het doel van de site houden op het registeren van wel/niet gezien en een eventuele wishlist (wat mij wel een mooie feature lijkt).
*Maar dat zijn slechts mijn 2 centen hoor
De wishlist komt eraan! Het zoeken op directors en schrijvers gaat er niet komen omdat we dan inderdaad een subset van de IMDb gegevens zouden moeten hebben en je daar fors (minstens 15.000 dollar) voor moet betalen. Dat geld hebben we simpelweg nietquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Moet je betalen om daar toegang tot te krijgen? Ik zou zeggen dat je gewoon van iedere film de regiseur 'uitparsed' van de website en die in je DB smijt.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:54 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
De wishlist komt eraan! Het zoeken op directors en schrijvers gaat er niet komen omdat we dan inderdaad een subset van de IMDb gegevens zouden moeten hebben en je daar fors (minstens 15.000 dollar) voor moet betalen. Dat geld hebben we simpelweg niet
Ik vind de meeste Lynch films verschrikkelijk, maar ik wil ze wel gezien hebben.quote:
imdb is te onoverzichtelijk als je wilt afvinken sommige films vink je 20x af en staat het ook 20x in je lijst.quote:
Nee, dat noemen ze toepasselijk een `short`.quote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef afro het volgende:
Hier kan je wat afvinken![]()
30 sec film en dat noemen ze dan EEN film
Het blijft een korte documentaire. Daarnaast:quote:Op zondag 27 september 2009 22:30 schreef Kptelmo het volgende:
Ik vind zelf short te veel eer voor een toevallige opname. Er zou toch op z'n minst de intentie moeten zijn om een (korte) film te maken. Dit is een fragment waarop toevallig iets bijzonders gebeurd.
En zie. Het is een film.quote:Een film of rolprent is een verhaal dat wordt uitgebeeld in een serie snel opeenvolgende stilstaande beelden.
Yes.quote:Op zondag 27 september 2009 22:38 schreef afro het volgende:
dus als ik film hoe een hond loopt te schijten in een plantenbak is het ook een documantaire en een film.
De kans dat hij in de toplijsten komt te staan is wel klein dan, ben ik bang.quote:Op zondag 27 september 2009 22:38 schreef afro het volgende:
dus als ik film hoe een hond loopt te schijten in een plantenbak is het ook een documantaire en een film.
*ziet een rood kruisje en denkt: Da's niet ver.quote:
Ach deze jongen ziet helemaal niets. Dus ik denk, miss heeft hij nog nooit een film gezienquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:21 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
*ziet een rood kruisje en denkt: Da's niet ver.
Ja, ik had er nog nooit van gehoord, maar je moet wat voor die shortslist he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:21 schreef afro het volgende:
hebben jullie al Vinni-Pukh gezien.
echt te mooi is dat
Staat op de to-do lijstquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:41 schreef MASD het volgende:
Misschien weer onzinnig, maar is het mogelijk een printknop erin te zetten?Ik printte net een lijst uit om aan iemand zonder internet te geven en het zag er nogal fucked up uit. Kan zijn dat ik iets verkeerd doe.
We zouden het kunnen parsen inderdaad, maar dat heeft als grootste nadeel dat we dan een schaduwkopie van de IMDb database aanleggen en dat vinden ze denk ik niet zo leuk. Legaal gezien staan we dan ook niet zo sterk denk ik. Volgens mij is er geen enkele partij waarbij je read-access to de database zelf krijgt, het werkt eigenlijk altijd met een API (en bij IMDb met bestandjes volgens mij).quote:Op donderdag 24 september 2009 10:45 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Moet je betalen om daar toegang tot te krijgen? Ik zou zeggen dat je gewoon van iedere film de regiseur 'uitparsed' van de website en die in je DB smijt.
Bij iedere addition of removal van een film in je DB kijk je of die regiseur nog een link heeft naar films, zo ja laat je hem staan, zo niet gooi je hem weg (in geval van removal). In het geval van addition, voeg je een link toe bij die regiseur of voeg je de nieuwe regiseur toe.
Kost natuurlijk wel weer wat werk om te implementeren.
Krijg je voor die 15.000 dan gewoon Read Access tot de IMDB database anders?
Leek mij ook niet echt heel geweldig nee (het kopiëren van de IMDB database). Hoewel het aanleggen lijkt me wel do-able, het bijhouden is alleen vele malen erger. Maar bedankt iig voor je reactie, was gewoon even benieuwdquote:Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Staat op de to-do lijst
[..]
We zouden het kunnen parsen inderdaad, maar dat heeft als grootste nadeel dat we dan een schaduwkopie van de IMDb database aanleggen en dat vinden ze denk ik niet zo leuk. Legaal gezien staan we dan ook niet zo sterk denk ik. Volgens mij is er geen enkele partij waarbij je read-access to de database zelf krijgt, het werkt eigenlijk altijd met een API (en bij IMDb met bestandjes volgens mij).
Is het niet legaal om gratis aangeboden informatie op een website te spideren? Lijkt me zo lastig controleren namelijk. Maar ik snap je standpuntquote:Op woensdag 30 september 2009 09:23 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Staat op de to-do lijst
[..]
We zouden het kunnen parsen inderdaad, maar dat heeft als grootste nadeel dat we dan een schaduwkopie van de IMDb database aanleggen en dat vinden ze denk ik niet zo leuk. Legaal gezien staan we dan ook niet zo sterk denk ik. Volgens mij is er geen enkele partij waarbij je read-access to de database zelf krijgt, het werkt eigenlijk altijd met een API (en bij IMDb met bestandjes volgens mij).
De terms of use van IMDB zeggen letterlijk dit;quote:Op woensdag 30 september 2009 11:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het niet legaal om gratis aangeboden informatie op een website te spideren? Lijkt me zo lastig controleren namelijk. Maar ik snap je standpunt
Dus ik zou er iig niet aan beginnenquote:Robots and Screen Scraping: You may not use data mining, robots, screen scraping, or similar data gathering and extraction tools on this site, except with our express written consent as noted below.
Right you are.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De terms of use van IMDB zeggen letterlijk dit;
[..]
Dus ik zou er iig niet aan beginnen
Het was ook niet de vraag of ze er mee zouden beginnen. Op een van de voorgaande pagina's werd al gezegd, dat het zoeken op regiseurs/acteurs gewoon IMDB werk was, en dat de site bedoeld was om alleen om films aan te vinken die je gezien hadquote:Op woensdag 30 september 2009 12:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
De terms of use van IMDB zeggen letterlijk dit;
[..]
Dus ik zou er iig niet aan beginnen
Hartstikke bedankt voor je aanbod, ik zal kijken of ik iets kan bedenken waar je mee kan helpenquote:Op woensdag 30 september 2009 13:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik iets teveel bezig met iCheckMovies, maar vind het dan ook een erg leuk projectje van Erik en anderen. Als je nog hulp nodig hebt, deze IT jongen heeft vanaf volgende week een maand vrij na zijn afstuderen*verkapte, hulp nodig vraag dus
*
Tof!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
Voor kleine updates kunnen jullie ook ons Twitter-account bekijken: http://twitter.com/icheckmovies
Neem aan van welquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:08 schreef Deezertje het volgende:
Hartstikke handige site!
Vooral op jaartal zoeken is handig!![]()
Alleen staan er volgens mij alleen films op uit toplijsten. is het veel werk om alle fims toe te voegen?
Misschien is het dat sommige mensen door de ranglijsten en awards zichzelf gaan dwingen om meer films te zien, vooral ook films die je normaal niet zou kijken. Ik heb iig sinds ik op de site zit al een heel aantal leuke films gezien die ik anders misschien niet gekeken zou hebben. Filmkanalen als TCM, MGM etc... kijk ik nu ook vaker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat is nu eigenlijk de meerwaarde van deze site?
Wat hij zegt. En de website houd de lijstjes netjes voor je bij. Aangezien sommige lijsten afhankelijk zijn van user input, kun je netjes zien wat er nieuw is in een bepaalde lijst bvquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Misschien is het dat sommige mensen door de ranglijsten en awards zichzelf gaan dwingen om meer films te zien, vooral ook films die je normaal niet zou kijken. Ik heb iig sinds ik op de site zit al een heel aantal leuke films gezien die ik anders misschien niet gekeken zou hebben. Filmkanalen als TCM, MGM etc... kijk ik nu ook vaker.
Oude(re) films worden vaak niet gekeken omdat er een gevoel van oubolligheid omheen hangt. En dat terwijl er een heleboel meesterwerken tussen zitten waar nieuwe films nog een boel van kunnen leren.
Hij heeft helemaal gelijk. ik zou nooit 12 angry men hebben gekeken als die niet zo hoog stond want hij is oud,quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Misschien is het dat sommige mensen door de ranglijsten en awards zichzelf gaan dwingen om meer films te zien, vooral ook films die je normaal niet zou kijken. Ik heb iig sinds ik op de site zit al een heel aantal leuke films gezien die ik anders misschien niet gekeken zou hebben. Filmkanalen als TCM, MGM etc... kijk ik nu ook vaker.
Oude(re) films worden vaak niet gekeken omdat er een gevoel van oubolligheid omheen hangt. En dat terwijl er een heleboel meesterwerken tussen zitten waar nieuwe films nog een boel van kunnen leren.
Sta ruim 4 maanden geregistreerd en heb sinds die tijd 200+ films gekeken door deze website.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zeker weten meer films gaan kijken dankzij deze site![]()
Ik ben bezig met het afwerken van de Box Office lijst en de Top 250, gaat wel aardigquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Sta ruim 4 maanden geregistreerd en heb sinds die tijd 200+ films gekeken door deze website.![]()
![]()
Amen sir!!! Hallejulah!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Net geluncht. Bij ons op kantoor stoppen ze er flink wat suiker in zodat wij vol energie aan de slag kunnenquote:
Toch staan ze niet voor niks in de Box Office Top. Voor 'liefhebbers' staat daar enorme troep tussen, maar voor veel mensen zijn dat juist de films die ze graag zien. Anders wordt icheckmovies zo'n elitaire filmsnob-site waar je er al teveel van hebtquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Amen sir!!! Hallejulah!
Ik heb thuis de 1001 movies to watch before you die boek liggen en was al druk bezig met het vinken. Ook al druk bezig met het vinken van de IMDB Top 250. Ben dus erg blij met deze site!
Enige lijst die er van mij uitmag is the alltime boxoffice list. Wat staat daar shit tussen! G-Force en GI Joe gezien, eigenlijk alleen omdat ze in die lijst staan!!!
Als straf meteen Obchod na Korze gekeken!
Waar heb je Porky in Wackyland en You Ought to be In pictures gezien? Ik kan ze niet vinden op internet. Ben maar genoodzaakt om de dvd aan te schaffen anders ;-)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:06 schreef afro het volgende:
me eerste platinum is binnen van de best cartoons ever made
Je noemt me toch niet een elitaire filmsnob ;-)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Toch staan ze niet voor niks in de Box Office Top. Voor 'liefhebbers' staat daar enorme troep tussen, maar voor veel mensen zijn dat juist de films die ze graag zien. Anders wordt icheckmovies zo'n elitaire filmsnob-site waar je er al teveel van hebt.
You Ought to be in pictures heb ik in het Italiaans gekeken aangezien alle engelstalige versies zonder geluid zijn op youtube. Met de beschrijving op de imdb erbij moet de strekking van het verhaal wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:05 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Waar heb je Porky in Wackyland en You Ought to be In pictures gezien? Ik kan ze niet vinden op internet. Ben maar genoodzaakt om de dvd aan te schaffen anders ;-)
[..]
Ik heb zelf dit weekend ook maar Transformers 2 en GI Joe gekeken (G Force ligt nog op de plank).quote:Je noemt me toch niet een elitaire filmsnob ;-)
het contrast is groot trouwens tussen de films, GI Joe en Obchod Na korze, ik bedoel maar. Maar het voelt goed dat ik zo'n film kijk met een doel: vink!
Dat laatste bedoelde ik inderdaad, zo trek je ook nog mensen aan die niet meteen met de zware kost willen beginnenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
You Ought to be in pictures heb ik in het Italiaans gekeken aangezien alle engelstalige versies zonder geluid zijn op youtube. Met de beschrijving op de imdb erbij moet de strekking van het verhaal wel duidelijk zijn.
[..]
Ik heb zelf dit weekend ook maar Transformers 2 en GI Joe gekeken (G Force ligt nog op de plank).
Ik voorzie zelf wel nog een ander doel voor de box-office-lijst. Het geeft beginnende filmkijkers alvast een lijstje waar ze lekker kunnen aanvinken. Een jonge filmkijker die eerst naar J.Rosenbaum's lijst kijkt is meteen gedesillusioneerd en vervolgens vertrokken.
You Ought To Be in Pictures: http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=FS&MovieID=111517quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:05 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Waar heb je Porky in Wackyland en You Ought to be In pictures gezien? Ik kan ze niet vinden op internet. Ben maar genoodzaakt om de dvd aan te schaffen anders ;-)
Okido! Heb ze nu allemaal. Zitten hele mooie tussen. The Old Mill en the Skeleton Dance zijn mijn favorieten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
You Ought To Be in Pictures: http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=FS&MovieID=111517
Porky in Wackyland: http://www.myvideo.de/wat(...)land_8608_US_Cartoon
Idd erg netjes, maar goed het is ook wel een van de eerste sites die ik tegenkom die gewoon zo simpel, makkelijk, uitgebreid en toch mooi zijn. Vooral de awards zijn een vervelende, je wilt altijd meer !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was hier, maar inmiddels is er op de toplijst-site theyshootpictures.com een mooie link geplaatst naar I Check Movies!
Aardig prominent zelfs:
Link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |