De favorieten kun je zelf op volgorde zetten door ze te draggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef Gatalin het volgende:
Wat mij opvalt is dat je checks en awards de meest recente toevoegingen laten zien, maar dat je favorieten op oudst geselecteerd staan. Is het niet leuker om te zien wat iemand het meest recent als favoriet aangevinkt heeft?
Ik geloof dat ze daar wel wat mee gingen doenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Was het wishlist-systeem een goed idee trouwens? Niets van gehoord.
Trouwens, nog iets. Misschien is het een idee om te kunnen zoeken op director en schrijvers. Nu moet je telkens crosschecken vanuit imdb.
Aan de andere kant, ik zou het wel leuk vinden om te checken welke Kubrick/Lynch/Polanski films ik heb gezien, en dus welke nog open staanquote:Op woensdag 23 september 2009 16:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Lijkt mij geen toegevoegde feature. Aangezien hun database geen gegevens bevat over de schrijvers, regiseurs, acteurs etc. Als je deze gaat toevoegen, ga je eigenlijk een complete subset maken van IMDB op basis van de lijsten
Het doel van de website is het aangeven welke films je gezien hebt, en niet om te kijken welke regiseurs welke films gemaakt hebben etc.... Ik zou voorlopig het doel van de site houden op het registeren van wel/niet gezien en een eventuele wishlist (wat mij wel een mooie feature lijkt).
*Maar dat zijn slechts mijn 2 centen hoor
De wishlist komt eraan! Het zoeken op directors en schrijvers gaat er niet komen omdat we dan inderdaad een subset van de IMDb gegevens zouden moeten hebben en je daar fors (minstens 15.000 dollar) voor moet betalen. Dat geld hebben we simpelweg nietquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Was het wishlist-systeem een goed idee trouwens? Niets van gehoord.
Trouwens, nog iets. Misschien is het een idee om te kunnen zoeken op director en schrijvers. Nu moet je telkens crosschecken vanuit imdb.
Moet je betalen om daar toegang tot te krijgen? Ik zou zeggen dat je gewoon van iedere film de regiseur 'uitparsed' van de website en die in je DB smijt.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:54 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
De wishlist komt eraan! Het zoeken op directors en schrijvers gaat er niet komen omdat we dan inderdaad een subset van de IMDb gegevens zouden moeten hebben en je daar fors (minstens 15.000 dollar) voor moet betalen. Dat geld hebben we simpelweg niet
Ik vind de meeste Lynch films verschrikkelijk, maar ik wil ze wel gezien hebben.quote:
imdb is te onoverzichtelijk als je wilt afvinken sommige films vink je 20x af en staat het ook 20x in je lijst.quote:
Nee, dat noemen ze toepasselijk een `short`.quote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef afro het volgende:
Hier kan je wat afvinken![]()
30 sec film en dat noemen ze dan EEN film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |