Dit dus zG?quote:Op zondag 13 september 2009 01:06 schreef MASD het volgende:
Oi.
Is het misschien mogelijk om bij de stats de favoritelijst te vervangen met een ((favorite checked)/(checked))×100 lijst? Lijkt mij een betere weergave. Eventueel films met een te laag checkedgehalte weren uit de lijst.
Het gaat dan ook om toplijsten.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
Ik mis de Bottom 100 eigenlijk in de lijst
Je zou met een hover-over (heet dat zo.,.), als je met je muis over een plaatje gaat, dynamisch de grotere versie inlaad en laat zien. Best simpel te implementeren denk ik zoquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:54 schreef MASD het volgende:
Hoi, ik weer.
Ik zat laatst te denken dat de plaatjes naast de titels heel klein zijn. Nu is het bij mij zo dat ik vaak de naam van een film die ik heb gezien vergeet maar het na het zien van een afbeelding weer herinner. En eigenlijk zijn alleen de plaatjes op de detailed pages groot genoeg om iets te kunnen zien. En om bij lijsten van 500 films bij elke film de detailed page te moeten bekijken is onmogelijk. Nu dacht ik, waarom die plaatjes op de listpages niet daarvoor gebruiken.
Waar ik zelf aan dacht: Als je boven het plaatje met je muis staat of erop klikt komt er een grotere versie tevoorschijn. Zie hieronder voor een voorbeeld.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het mogelijk is maar ik zou het waarderen.
Nice,quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:02 schreef MASD het volgende:
Hoi, wederom ik.
Ik zat wat lijsten na te kijken en warempel, ik kan geen "to watch" lijst maken. Ik dacht, mits interesse, zelf aan zoiets:
[ afbeelding ]
Dat er ongecheckte icons bij niet gekeken films staan. Als je erop klikt worden ze donker en komen ze op een lijst te staan (dus de "to watch" lijst). Eenmaal gekeken en gecheckt worden ze automatisch van de lijst gehaald en verdwijnt het icoontje.
Wederom zou ik het waarderen.
.
Ik ga het ook op een iets andere manier oplossen, waarschijnlijk ga ik er twee afvinkbare lijsten van maken waarbij de favorieten lijst inderdaad op een betere manier berekend gaat worden.quote:Op donderdag 17 september 2009 19:48 schreef zarGon het volgende:
Ik had ooit dit gepost:
[..]
[..]
Het eerste stukje is geïmplementeerd. Mooie verbetering, de top 5 is veel uitgebreider. (Resultaat is iets anders dan ik had gedacht, maar komt op hetzelfde neer.)
Alleen het tweede deel zou ik nog wel willen zien eigenlijk. Is dat mogelijk? Dit dus:
[..]
Dat moet een caching bug zijn, we gebruiken inderdaad dezelfde tabellen. Bedankt voor het opmerken.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:34 schreef CrustyClown het volgende:
Er gaat ook nog iets fout bij het genereren van de lijsten tov de film details.
Ik zal het beschrijven met een voorbeeld.
In mijn shorts list staat op NO 49 -> Duck Dodgers in the 24½th Century
Echter wanneer ik de film http://www.icheckmovies.com/movie/moznosti+dialogu/ bekijk staat deze in de shorts lijst op no 49.
De 2de film Moznosti is zelfs niet eens terug te vinden in mijn lijst met shorts ! Erggg vreemd dus. Ik zou zeggen dat je voor de generatie van pagina's en lijsten toch dezelfde database tabellen gebruikt?
Ik neem aan dat het probleem daarom ook wel terug te vinden is in het cachen van de verschillende pagina's? Misschien het cachen/genereren van de verschillende pagina's wat opvoeren??
Staat online, bedankt voor de suggestie.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef spoor4 het volgende:
Misschien is het een idee om de rankings in het 'profiel' van een film op volgorde te zetten van de lijst waarin die film de hoogste ranking heeft.
Dat met die covers is best eenvoudig te implementeren en een goed idee! Als je er persoonlijk voor gezorgd hebt dat er allemaal mensen zich geregistreerd hebben dan mag je wat mij betreft een vermelding op de thanks pagina. Stuur maar een PB met je accountnaam.quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:15 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Je zou met een hover-over (heet dat zo.,.), als je met je muis over een plaatje gaat, dynamisch de grotere versie inlaad en laat zien. Best simpel te implementeren denk ik zo
Krijg je trouwens ook credits als je de site aan het aanraden bent aan al je vrienden. Hoop vrienden van Bartman en mijzelf gaan ook allemaal accounts aanmaken omdat het ze het zo een mooie site vonden.
*Verkapt complimentje hoor*
Ik heb hem een privé-bericht gestuurd! Nu afwachtenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:00 schreef Kptelmo het volgende:
Stuur hem een PM (account=Danny).
Nog bedankt voor het zoeken op imdb-nr![]()
Voor het geval het over het hoofd gezien is, deze "bug" zit nog in de lijsten.quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:45 schreef Mike het volgende:
In de FOK! top 250 staat op icheckmovies Scarface uit 1932 op nr 47. Dat moet de versie uit 1983 zijn.
Hij is verbeterd.quote:Op zondag 20 september 2009 00:02 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Voor het geval het over het hoofd gezien is, deze "bug" zit nog in de lijsten.
Heb je toevallig ook al gekeken naar het implementeren van de hover over? Kwam toevallig net een voorbeeldje tegen, denk wel dat je er wat aan hebtquote:
Ik heb zo'n vermoeden dat de designer wel raad weet met HTML & CSSquote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al gekeken naar het implementeren van de hover over? Kwam toevallig net een voorbeeldje tegen, denk wel dat je er wat aan hebt
http://www.css-resources.(...)overing-Over-It.html
We hebben er nog niet naar gekeken, maar gaan het zeker doen. Bedankt voor het voorbeeldquote:Op maandag 21 september 2009 14:56 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook al gekeken naar het implementeren van de hover over? Kwam toevallig net een voorbeeldje tegen, denk wel dat je er wat aan hebt
http://www.css-resources.(...)overing-Over-It.html
Rond de 4500.quote:Op maandag 21 september 2009 23:58 schreef MASD het volgende:
Hoeveel films zitten er tot nu toe totaal in de database?
I stand corrected. Het is verbeterd.quote:Op zondag 13 september 2009 21:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is trouwens FOK!, niet Fok!, heb ik me laten vertellen.
Ik weet het, maar het vergroten van het plaatjes is javascript. En een voorbeeldje is altijd handigquote:Op maandag 21 september 2009 22:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat de designer wel raad weet met HTML & CSS
Lijkt mij geen toegevoegde feature. Aangezien hun database geen gegevens bevat over de schrijvers, regiseurs, acteurs etc. Als je deze gaat toevoegen, ga je eigenlijk een complete subset maken van IMDB op basis van de lijstenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Was het wishlist-systeem een goed idee trouwens? Niets van gehoord.
Trouwens, nog iets. Misschien is het een idee om te kunnen zoeken op director en schrijvers. Nu moet je telkens crosschecken vanuit imdb.
De favorieten kun je zelf op volgorde zetten door ze te draggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef Gatalin het volgende:
Wat mij opvalt is dat je checks en awards de meest recente toevoegingen laten zien, maar dat je favorieten op oudst geselecteerd staan. Is het niet leuker om te zien wat iemand het meest recent als favoriet aangevinkt heeft?
Ik geloof dat ze daar wel wat mee gingen doenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Trouwens, nog iets. Misschien is het een idee om te kunnen zoeken op director en schrijvers. Nu moet je telkens crosschecken vanuit imdb.
Aan de andere kant, ik zou het wel leuk vinden om te checken welke Kubrick/Lynch/Polanski films ik heb gezien, en dus welke nog open staanquote:Op woensdag 23 september 2009 16:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Lijkt mij geen toegevoegde feature. Aangezien hun database geen gegevens bevat over de schrijvers, regiseurs, acteurs etc. Als je deze gaat toevoegen, ga je eigenlijk een complete subset maken van IMDB op basis van de lijsten
Het doel van de website is het aangeven welke films je gezien hebt, en niet om te kijken welke regiseurs welke films gemaakt hebben etc.... Ik zou voorlopig het doel van de site houden op het registeren van wel/niet gezien en een eventuele wishlist (wat mij wel een mooie feature lijkt).
*Maar dat zijn slechts mijn 2 centen hoor
De wishlist komt eraan! Het zoeken op directors en schrijvers gaat er niet komen omdat we dan inderdaad een subset van de IMDb gegevens zouden moeten hebben en je daar fors (minstens 15.000 dollar) voor moet betalen. Dat geld hebben we simpelweg nietquote:Op woensdag 23 september 2009 16:07 schreef MASD het volgende:
Moet je betalen om daar toegang tot te krijgen? Ik zou zeggen dat je gewoon van iedere film de regiseur 'uitparsed' van de website en die in je DB smijt.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:54 schreef ErikSchierboom het volgende:
[..]
De wishlist komt eraan! Het zoeken op directors en schrijvers gaat er niet komen omdat we dan inderdaad een subset van de IMDb gegevens zouden moeten hebben en je daar fors (minstens 15.000 dollar) voor moet betalen. Dat geld hebben we simpelweg niet
Ik vind de meeste Lynch films verschrikkelijk, maar ik wil ze wel gezien hebben.quote:
imdb is te onoverzichtelijk als je wilt afvinken sommige films vink je 20x af en staat het ook 20x in je lijst.quote:
Nee, dat noemen ze toepasselijk een `short`.quote:Op zondag 27 september 2009 22:21 schreef afro het volgende:
Hier kan je wat afvinken![]()
30 sec film en dat noemen ze dan EEN film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |