Misschien is het dat sommige mensen door de ranglijsten en awards zichzelf gaan dwingen om meer films te zien, vooral ook films die je normaal niet zou kijken. Ik heb iig sinds ik op de site zit al een heel aantal leuke films gezien die ik anders misschien niet gekeken zou hebben. Filmkanalen als TCM, MGM etc... kijk ik nu ook vaker.quote:Op zondag 4 oktober 2009 17:43 schreef Doezelhaar het volgende:
Wat is nu eigenlijk de meerwaarde van deze site?
Wat hij zegt. En de website houd de lijstjes netjes voor je bij. Aangezien sommige lijsten afhankelijk zijn van user input, kun je netjes zien wat er nieuw is in een bepaalde lijst bvquote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Misschien is het dat sommige mensen door de ranglijsten en awards zichzelf gaan dwingen om meer films te zien, vooral ook films die je normaal niet zou kijken. Ik heb iig sinds ik op de site zit al een heel aantal leuke films gezien die ik anders misschien niet gekeken zou hebben. Filmkanalen als TCM, MGM etc... kijk ik nu ook vaker.
Oude(re) films worden vaak niet gekeken omdat er een gevoel van oubolligheid omheen hangt. En dat terwijl er een heleboel meesterwerken tussen zitten waar nieuwe films nog een boel van kunnen leren.
Hij heeft helemaal gelijk. ik zou nooit 12 angry men hebben gekeken als die niet zo hoog stond want hij is oud,quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Misschien is het dat sommige mensen door de ranglijsten en awards zichzelf gaan dwingen om meer films te zien, vooral ook films die je normaal niet zou kijken. Ik heb iig sinds ik op de site zit al een heel aantal leuke films gezien die ik anders misschien niet gekeken zou hebben. Filmkanalen als TCM, MGM etc... kijk ik nu ook vaker.
Oude(re) films worden vaak niet gekeken omdat er een gevoel van oubolligheid omheen hangt. En dat terwijl er een heleboel meesterwerken tussen zitten waar nieuwe films nog een boel van kunnen leren.
Sta ruim 4 maanden geregistreerd en heb sinds die tijd 200+ films gekeken door deze website.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:42 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben zeker weten meer films gaan kijken dankzij deze site![]()
Ik ben bezig met het afwerken van de Box Office lijst en de Top 250, gaat wel aardigquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Sta ruim 4 maanden geregistreerd en heb sinds die tijd 200+ films gekeken door deze website.![]()
![]()
Amen sir!!! Hallejulah!quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:38 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
Net geluncht. Bij ons op kantoor stoppen ze er flink wat suiker in zodat wij vol energie aan de slag kunnenquote:
Toch staan ze niet voor niks in de Box Office Top. Voor 'liefhebbers' staat daar enorme troep tussen, maar voor veel mensen zijn dat juist de films die ze graag zien. Anders wordt icheckmovies zo'n elitaire filmsnob-site waar je er al teveel van hebtquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:44 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Amen sir!!! Hallejulah!
Ik heb thuis de 1001 movies to watch before you die boek liggen en was al druk bezig met het vinken. Ook al druk bezig met het vinken van de IMDB Top 250. Ben dus erg blij met deze site!
Enige lijst die er van mij uitmag is the alltime boxoffice list. Wat staat daar shit tussen! G-Force en GI Joe gezien, eigenlijk alleen omdat ze in die lijst staan!!!
Als straf meteen Obchod na Korze gekeken!
Waar heb je Porky in Wackyland en You Ought to be In pictures gezien? Ik kan ze niet vinden op internet. Ben maar genoodzaakt om de dvd aan te schaffen anders ;-)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:06 schreef afro het volgende:
me eerste platinum is binnen van de best cartoons ever made
Je noemt me toch niet een elitaire filmsnob ;-)quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Toch staan ze niet voor niks in de Box Office Top. Voor 'liefhebbers' staat daar enorme troep tussen, maar voor veel mensen zijn dat juist de films die ze graag zien. Anders wordt icheckmovies zo'n elitaire filmsnob-site waar je er al teveel van hebt.
You Ought to be in pictures heb ik in het Italiaans gekeken aangezien alle engelstalige versies zonder geluid zijn op youtube. Met de beschrijving op de imdb erbij moet de strekking van het verhaal wel duidelijk zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:05 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Waar heb je Porky in Wackyland en You Ought to be In pictures gezien? Ik kan ze niet vinden op internet. Ben maar genoodzaakt om de dvd aan te schaffen anders ;-)
[..]
Ik heb zelf dit weekend ook maar Transformers 2 en GI Joe gekeken (G Force ligt nog op de plank).quote:Je noemt me toch niet een elitaire filmsnob ;-)
het contrast is groot trouwens tussen de films, GI Joe en Obchod Na korze, ik bedoel maar. Maar het voelt goed dat ik zo'n film kijk met een doel: vink!
Dat laatste bedoelde ik inderdaad, zo trek je ook nog mensen aan die niet meteen met de zware kost willen beginnenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Kptelmo het volgende:
[..]
You Ought to be in pictures heb ik in het Italiaans gekeken aangezien alle engelstalige versies zonder geluid zijn op youtube. Met de beschrijving op de imdb erbij moet de strekking van het verhaal wel duidelijk zijn.
[..]
Ik heb zelf dit weekend ook maar Transformers 2 en GI Joe gekeken (G Force ligt nog op de plank).
Ik voorzie zelf wel nog een ander doel voor de box-office-lijst. Het geeft beginnende filmkijkers alvast een lijstje waar ze lekker kunnen aanvinken. Een jonge filmkijker die eerst naar J.Rosenbaum's lijst kijkt is meteen gedesillusioneerd en vervolgens vertrokken.
You Ought To Be in Pictures: http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=FS&MovieID=111517quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:05 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Waar heb je Porky in Wackyland en You Ought to be In pictures gezien? Ik kan ze niet vinden op internet. Ben maar genoodzaakt om de dvd aan te schaffen anders ;-)
Okido! Heb ze nu allemaal. Zitten hele mooie tussen. The Old Mill en the Skeleton Dance zijn mijn favorieten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
You Ought To Be in Pictures: http://www.123video.nl/playvideos.asp?EMB=FS&MovieID=111517
Porky in Wackyland: http://www.myvideo.de/wat(...)land_8608_US_Cartoon
Idd erg netjes, maar goed het is ook wel een van de eerste sites die ik tegenkom die gewoon zo simpel, makkelijk, uitgebreid en toch mooi zijn. Vooral de awards zijn een vervelende, je wilt altijd meer !quote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was hier, maar inmiddels is er op de toplijst-site theyshootpictures.com een mooie link geplaatst naar I Check Movies!
Aardig prominent zelfs:
Link
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |