The World Ends with You kunnen mijn hersens niet aan, op 2 schermen tegelijk vechten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
The world ends with you en Devil Survivor wijken behoorlijk af van de standaard, mssn een poging waard om deze titels eens te bekijken?
Ik vond Windwaker op de GC erg tof. Maar de Zelda op de DS vond ik veels te makkelijk. En repetitief omdat je steeds terug moest naar dezelfde dungeon. Tenslotte voelde de wereld erg "leeg" aan. Beter komen ze met een port van Ocarina of Time.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond de vorige erg tof, hopelijk wordt de nieuwe net zo tof maar dan met de tjoektjoek. Ben je misschien eens van die saaie stukken op de boot af, je reisde je een ongeluk soms.
TWEWY is fantastisch, Devil Survivor daarentegen is veel te moeilijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The World Ends with You kunnen mijn hersens niet aan, op 2 schermen tegelijk vechten.![]()
![]()
Devil Survivor lijkt me best tof, dat is toch het Shin Megami Tensei universum, net als Persona?
Kwam hier nu ook een Nederlandstallige versie van uit? Is leuk voor mijn kuiken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Currently Playing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Pluspunten: Memo functie
Minpunten: Thee
Devil survivor dwingt je tot nadenken, en verplicht je soms om gelevelde devils te fusen om een battle uit te spelen, ik ben idd ook een paar keer dood gegaan, maar uiteindelijk isn er voor iedere situatie een oplossing te vinden, die zelfs al is de boss qua level 2x zo hoog een stuk makkelijker is dan het lijkt. Grinden is in het spel amper een oplossing, aangezien grinden vrijwel geen xp oplevert en hoofdzakelijk bedoeld is om skills te cracken(vrij te spelen), ik zit overigens al op dag 6.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:05 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
TWEWY is fantastisch, Devil Survivor daarentegen is veel te moeilijk
Yep, pittige game, maar net zoals persona enorm detaillistisch gescript met demonen die zo nu en dan bekend voorkomen en vergelijkbare strength/weaknesses hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
The World Ends with You kunnen mijn hersens niet aan, op 2 schermen tegelijk vechten.![]()
![]()
Devil Survivor lijkt me best tof, dat is toch het Shin Megami Tensei universum, net als Persona?
Yup. Vertaald door Jurjen van de Power Unlimited.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kwam hier nu ook een Nederlandstallige versie van uit? Is leuk voor mijn kuiken.
Ga er vanavond weer mee aan de slag als de vriendin Popstars aan het kijken is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Currently Playing:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Pluspunten: Memo functie
Minpunten: Thee
shitload dit, shitload dat dus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Vertaald door Jurjen van de Power Unlimited.
[ afbeelding ]
Nee tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup. Vertaald door Jurjen van de Power Unlimited.
[ afbeelding ]
Is ie zo erg danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee toch
Kunnen ze niet gebruik maken van een fatsoenlijk vertaalbureau?
Haha, ik heb er wel vertrouwen in hoor, maar ik prefereer de Engelse variant. Al is het maar vanwege het accent van Luke tijdens de gesproken filmpjes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee toch
Kunnen ze niet gebruik maken van een fatsoenlijk vertaalbureau?
Niet de enige, wel de meest actieve.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik trouwens het enige meisje hier
De mijne speelt meer met de DS dan er over te postenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik trouwens het enige meisje hier
Hoiquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik trouwens het enige meisje hier
Beide Ouandan! delen ook al gespeeld?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:43 schreef Pheno het volgende:
Ikzelf speel even niet sop de DS, mijn vrouw heeft er nu Japanese Coach in zitten.
En we wachten nog allebei op het heugelijke nieuws dat Elite Beat Agents 2 komt.
Maar we wachten al zo lang
De liedjes zullen me weinig zeggen, maar we hebben het er al over om die te importeren. Deel 1 schijnt hels irritant te zijn, de filmpje skun je niet skippen. Dus ik denk dat deel 2 het dan wordtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Beide Ouandan! delen ook al gespeeld?
Poging om grappig te zijn ofzo?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
2009 Pokemon Championship winners.
Neequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:20 schreef CherryLips het volgende:
Ben ik trouwens het enige meisje hier
De liedjes zeiden mij ook niks, maar ze zijn fantastisch!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:50 schreef Pheno het volgende:
De liedjes zullen me weinig zeggen, maar we hebben het er al over om die te importeren. Deel 1 schijnt hels irritant te zijn, de filmpje skun je niet skippen. Dus ik denk dat deel 2 het dan wordt
De liedjes zijn inderdaad gaafquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De liedjes zeiden mij ook niks, maar ze zijn fantastisch!Ik heb daarna zelfs de OST gedownload.
En de filmpjes zijn zooooooooooo leuk dat je ze niet eens wilt skippen!
Ik heb Elite Beat Agents na Ouandan gespeeld, en ik heb hem eigenlijk snel weer weggelegd ten gunste van de twee Japanse delen.
Ik denk dat je rond wereld 3 er mee kapt. Op een gegeven moment wordt het niet-meer-te-doen-frustrerend-moeilijkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens meteen aan Henry Hatsworth begonnen die ik nog had en level 1-1 gespeeld (daarna vond ik het tijd om te gaan slapen).
Leuke game, moet alleen nog even goed leren wanneer je moet schakelen tussen puzzelmode en platformmode. En niet te lang blijven hangen in de ene.
De eindbaas van wereld 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh ja! Dat zei je al nsIk heb een grote mond en zelfvertrouwen, dus ik haal dat makkelijk.
Daar zit ik dus (ook) vast -,-.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Thormodo op 29-08-2009 12:22:26 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Verder als dat ben ik ook niet gekomen. Jammer, het is namelijk wel een heel leuk spel."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Ik wacht nog ff op de EU/US versie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef seventhseagulll het volgende:
Ouendan 2 is in de aanbieding op play-asia.
De liedjes verschillen toch niet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De liedjes zeiden mij ook niks, maar ze zijn fantastisch!Ik heb daarna zelfs de OST gedownload.
En de filmpjes zijn zooooooooooo leuk dat je ze niet eens wilt skippen!
Ik heb Elite Beat Agents na Ouandan gespeeld, en ik heb hem eigenlijk snel weer weggelegd ten gunste van de twee Japanse delen.
Heb je puzzle-league-ds al eens gespeeld? Zelfde principe. Als je het chainen eenmaal doorhebt (blokjes verplaatsen zodat je een kettingreactie van 3-op-een-rij hebt) eenmaal snapt dan is het platform gedeelte de enige uitdaging.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens meteen aan Henry Hatsworth begonnen die ik nog had en level 1-1 gespeeld (daarna vond ik het tijd om te gaan slapen). Leuke game, moet alleen nog even goed leren wanneer je moet schakelen tussen puzzelmode en platformmode. En niet te lang blijven hangen in de ene.
Ik vond de eindbaas van wereld 2 al gigantisch moeilijk. Toen ik eenmaal doorhad hoe ik hem moest slopen had ik geeneens zin meer om te resetten, het had me al 8 levens gekost ofzo. Heb em sindsdien niet meer gespeeld en zit nu in wereld 3.3.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:40 schreef Strolie75 het volgende:
Ik denk dat je rond wereld 3 er mee kapt. Op een gegeven moment wordt het niet-meer-te-doen-frustrerend-moeilijk![]()
![]()
![]()
Ik heb nu de eerste 30 puzzels erop zitten en er zijn er maar weinig waar ik niet direct uit kwam. Of het komt omdat het te "simpel" is, of het komt omdat je weet hoe je inmiddels moet denken nadat je deel 1 hebt gespeeld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind Layton 2 tot nu toe tegenvallen. Veel te veel puzzels met een multiple choice antwoord. Zo kun je gewoon gokken, veel te makkelijk. Echte rekenpuzzels met een zelf in te voeren antwoord zijn veel uitdagender.
Ik ken het puzzel principe ja, maar vind het vervelend dat je alleen horizontaal kan schuivenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:01 schreef e-wok het volgende:
[..]
Heb je puzzle-league-ds al eens gespeeld? Zelfde principe. Als je het chainen eenmaal doorhebt (blokjes verplaatsen zodat je een kettingreactie van 3-op-een-rij hebt) eenmaal snapt dan is het platform gedeelte de enige uitdaging.
[..]
Ik vond de eindbaas van wereld 2 al gigantisch moeilijk. Toen ik eenmaal doorhad hoe ik hem moest slopen had ik geeneens zin meer om te resetten, het had me al 8 levens gekost ofzo. Heb em sindsdien niet meer gespeeld en zit nu in wereld 3.3.
Heb nog niet meer info, maar zou interessant kunnen zijn!quote:-- Rabbids Go Home (DS) is a puzzle platformer with 150 puzzles over 15 levels.
Na 2-6 is de eindbaas geloof ik, die is best lastig...quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Level 2-5, wanneer werd het ook weer moeilijk?
Ik kwam er al vrij snel achter dat ik geen true gentleman was... Die mogen namelijk niet springen op de bankquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef Maraca het volgende:
A true gentleman leaves no puzzle unsolved
Was te verwachten natuurlijk.quote:First retail DSi game announced - Monster Finder #1
http://mf.alphastation.jp/
Due in Winter 2009 in Japan, Monster Finder is the first retail DSi game released on cart. The genre implies that you will be capturing and battling monsters using the camera function of the DSi.
So it begins...
Het ziet er wel leuk uit, maar dat is toch niet echt een platform? Meer een puzzel/adventure game.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:04 schreef Jesse_ het volgende:
Henry Hatsworth alleen die game is verdomd moeilijk
Het zijn twee games in n. Je hebt een platform gedeelte en een puzzelgedeelte waar je steeds tussen moet wisselen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ziet er wel leuk uit, maar dat is toch niet echt een platform? Meer een puzzel/adventure game.
De game is niet moeilijk...de levels duren gewoon gigantisch lang. Het is niet echt Super Mario waarbij je in een paar minuten een level uit speeltquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:04 schreef Jesse_ het volgende:
Henry Hatsworth alleen die game is verdomd moeilijk
Hoehebjedatvoorelkaargekregen?!?!?!?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo de tering, die eindbaas van wereld 3 is idd een bitchMaar ik heb het gehaald en ik zit nu in wereld 4: Puzzle Realm.
Tot welke fase ben je gekomen? Bewegende muren gezien? Onder water geweest?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoehebjedatvoorelkaargekregen?!?!?!?!![]()
![]()
is dat dan dat spel waarvoor de naam okamiden ofzo was geregistreerd? ik hoopte eigenlijk dat dat een consolespel zou worden. De DS is echt veel te beperkt daarvoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Okami komt naar de DS!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben 1x tot die bewegende muren gekomen. Meestal ga ik eerder dood, ik word in een hoek geklemd waar ik niet meer uit kom, en krijg geen power-ups meer in de puzzel wereld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot welke fase ben je gekomen? Bewegende muren gezien? Onder water geweest?
Het eerste deel is iig op het juiste moment springen en veeeeel schieten en puzzelen om je special meter weer aan te vullen. Ben je ook niet vergeten om je te upgraden met de verzamelde schatten (L op de wereldmap)
quote:The title of the game is Ghost Trick, and it's worth paying attention to for the people behind it -- Hironobu Takeshita (Mega Man 9) is the producer, and Shu Takumi, main writer on the Ace Attorney series, is handling director duties.
Like Ace Attorney, Ghost Trick is chiefly a mystery adventure, but the resemblances end pretty quickly. The game stars Sisel, a flashy-looking guy in red who's just been shot to death for reasons unknown. He's currently in soul form, robbed of his memories, and he has to reconstruct his life and death in the few hours he's allotted before his soul disappears for good.
"I first thought of this idea about five years ago," Takumi told Famitsu magazine. "We were working on the third Ace Attorney and figured it was time to start thinking about the next thing. So I came up with a plan to make a new type of mystery, something different in style from Ace Attorney. I chose a portable platform because it matches well with the style of my games -- the close range between you and the small screen creates this in-the-game-world effect which I like."
Dying has given Sisel a remarkable amount of detective tools to work with. For one, he's allowed to go back and forth in the general timeframe around his death, witnessing previous events and reuniting with both his old friends and the hitman that ultimately killed him. He's no passive observer, though -- use the touch pen to drag his soul on top of other objects (umbrellas, ladders, bicycles, whatever), and his soul can possess the object, taking it over and moving it around. Combined with the time-jumping, this allows Sisel to rewrite his own history and even save the lives of others.
How all this unfolds will hopefully be revealed for good at TGS, where a playable version should be on display.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3175846
Begin met het helemaal leegknallen van je geweer. Dan ga je in puzzelmode om je geweer weer wat op te laden en knal 'm dan weer helemaal leeg. Ondertussen moet je oppassen voor de aanvallen van die bitch (vooral voor de pillen). Op een gegeven moment komen er wat losse vijanden die je met je Y aanval moet afmaken om je puzzelmeter te vullen. Dan ga je weer in puzzelmode om je geweer weer te vullen. Zodra de puzzelmeter leeg is weer knallen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben 1x tot die bewegende muren gekomen. Meestal ga ik eerder dood, ik word in een hoek geklemd waar ik niet meer uit kom, en krijg geen power-ups meer in de puzzel wereld.
Klinkt goed, in de vakantie maar eens langs de FRS/quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De game is niet moeilijk...de levels duren gewoon gigantisch lang. Het is niet echt Super Mario waarbij je in een paar minuten een level uit speelt
Nou, de game is wel lastig hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt goed, in de vakantie maar eens langs de FRS/
dealextreme.comquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je allemaal batterijen voor de DS kopen? Die van mij is binnen twee uur leeg.
Ah, je bent ook lastigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk voor donderdag hebben.
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, je bent ook lastigIk zou dan kijken bij Bigdennis of misschien Dixons?
Die van Bigdennis zijn gewoon dezelfde als Dealextreme, dus in dat geval maakt alleen de levertijd verschil in positieve zin...quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:21 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.
Op ebay staan er ook een paar, maar ik ga denk ik toch even voor een officile van Nintendo. Als ie dan in de fik vliegt, kan ik het nog ergens op verhalenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:21 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.
GOTY.quote:
Dat zou ik ook wel willen weten... ik wil het! NU!quote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef TeleluvR het volgende:
Is er al een definiteve datum bekend waarop de nieuwe Zelda voor de DS verschijnt?
Die speel ik ook zo nu en dan nog wel eens, om de magic,songs etc compleet te hebben.quote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben trouwens wat ouwe GBA spellen aan 't spelen, Final Fantasy V is gaaf, echt 'n ondergewaardeerde game uit de hele serie.
komende maandag in Noord Amerikaquote:Op maandag 7 september 2009 20:38 schreef BlueMage het volgende:
Die nieuwe RPG van Mario & Luigi die in Japan al uit is (en waarschijnlijk ook in de VS) wanneer komt die naar Europa?
Ik ben trouwens wat ouwe GBA spellen aan 't spelen, Final Fantasy V is gaaf, echt 'n ondergewaardeerde game uit de hele serie.
ziet er beter uit dan ik dachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.famitsu.com/game/coming/1227461_1407.html
FF: 4 warriors of lightRelease: 29 oktober 2009?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Japan ja.quote:
De US versie is al uit. Het werkt erg leuk! Ik wacht met kopen tot de NL versie er is voor m'n vriendin.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:46 schreef e-wok het volgende:
wanneer komt ie? of is ie al uit :s
Nee, die komt maandag pas. Net als Mario & Luigi. Iedereen die 'm nu al speelt speelt is een warezhoer.quote:Op zondag 13 september 2009 10:04 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
De US versie is al uit. Het werkt erg leuk! Ik wacht met kopen tot de NL versie er is voor m'n vriendin.
Niemand durft meer te reagerenquote:Op zondag 13 september 2009 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, die komt maandag pas. Net als Mario & Luigi. Iedereen die 'm nu al speelt speelt is een warezhoer.
Verder als dat ben ik niet gekomen en had ik er echt geen zin meer in. Wat een belachelijk moeilijk spel is het... Toch blijft het spel trekken, op een vreemde manier, wil je weten wat er verder nog komt.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, de game is wel lastig hoorIk zit nu in 4-2 en er is een gedeelte waar ik niet doorheen kom... Bewegende platformen die me pletten
Zeker, ik vond de eerste drie werelden ook heerlijk om te spelen. Wereld 4 was echter teveel van het goedequote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dan ook geen casual platformer a la Super Princess Peach. Het is echt een pittig spel, daarvan zijn er natuurlijk ook nodig om de DS interessant te houden
Ik verwacht ook geen GOTY materiaal, maar zoals je al aangeeft in je voorbeeld is het vooral een experiment.quote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben Scribblenauts trouwens aan het spelen. Vindt hem een beetje tegenvallen. Puzzels zijn vrij simpel, en het combineren van zaken gaat omslachtig.
Wel leuk om afwisselend met mijn vrouw te spelen. Zegt namelijk veel over je karakter. Bij een puzzel moet je een kat van het dak van een huis krijgen.
- Haar oplossing: CAT FOOD.
- Mijn oplossing: FLAMETHROWER, en deze gebruiken om het huis in de fik te steken.
Ja, hier hetzelfde met die vlinder..quote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben Scribblenauts trouwens aan het spelen. Vindt hem een beetje tegenvallen. Puzzels zijn vrij simpel, en het combineren van zaken gaat omslachtig.
Wel leuk om afwisselend met mijn vrouw te spelen. Zegt namelijk veel over je karakter. Bij een puzzel moet je een kat van het dak van een huis krijgen.
- Haar oplossing: CAT FOOD.
- Mijn oplossing: FLAMETHROWER, en deze gebruiken om het huis in de fik te steken.
quote:intent on denying anything the game is about.
I find it hard to believe anyone could play for more than six or seven levels before just typing in random things to see if they're there and whether they can beat Cthulhu in a fight. But then, doing that is utterly brilliant. It's like trying to wash the car and ending up having a water fight. The water fight is tons more fun than the car washing, but then you're wet and tired and it's time for tea.
7/10
Als je dat nou al meteen gedaan had, had je de batterij al binnen gehadquote:Op woensdag 16 september 2009 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Goed, de batterij gaat nu nog maar drie kwartier mee voor het lampje weer rood wordt, toch maar even bij big dennis bestellen dan.
Ja ik weet 'tquote:Op woensdag 16 september 2009 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je dat nou al meteen gedaan had, had je de batterij al binnen gehad
woehoe! Eindelijk een datum!!!quote:Op woensdag 16 september 2009 10:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
De nieuwe Zelda komt op 7 december uit in Amerika. Als je importeert speel je 'm dus nog voor de Kerst
probeer eens dog + tree, dan rent ie vanzelfquote:Op maandag 14 september 2009 13:03 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben Scribblenauts trouwens aan het spelen. Vindt hem een beetje tegenvallen. Puzzels zijn vrij simpel, en het combineren van zaken gaat omslachtig.
Wel leuk om afwisselend met mijn vrouw te spelen. Zegt namelijk veel over je karakter. Bij een puzzel moet je een kat van het dak van een huis krijgen.
- Haar oplossing: CAT FOOD.
- Mijn oplossing: FLAMETHROWER, en deze gebruiken om het huis in de fik te steken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snapte eerst niet hoe je nou meer kon unlocken, maar dat is me wel duidelijk.
Ik vind het spel op zich best leuk voor ff een uurtje. Ben benieuwd hoe lang het me bezig gaat houden. Ik vond 'march of the minis' ook een leuk spel, maar op de duur is de lol er af. Ik weet ook niet wat me bij scr eerder doet stoppen: m'n woordenschat of het concept van het spel. Ik zie het spel als een serie minigames en daar houd ik wel van, zolang er maar genoeg variatie is.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:17 schreef Wii-Style het volgende:
Oh ja, helemaal vergeten. Mario & Luigi: Bowser's Inside Story krijgt uitstekende reviews. Volgens gamerankings/metacritic de beste game op DS.Een betere score dan Chinatown Wars!!
Er zijn inderdaad pas 7 games die Mario en RPG combineren!quote:
Deze is toch een RPG final fantasy achtig?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad pas 7 games die Mario en RPG combineren!
Euh, niet helemaal, maar jaquote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze is toch een RPG final fantasy achtig?
quote:Op woensdag 16 september 2009 22:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Deze is toch een RPG final fantasy achtig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
Vraag ik mij ook dagelijks af. Eens zal het er van komen, ooit zal ik nihongo spreken!quote:
Dat vraag ik me al af sinds de release van Treasure Hunter Gquote:
Schijnt wel mee te vallen, maar het is wel een taal die je elke dag moet oefenen!quote:Op donderdag 17 september 2009 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me al af sinds de release van Treasure Hunter G![]()
Maar Japans is veel te moeilijk.
quote:Op woensdag 16 september 2009 21:07 schreef e-wok het volgende:
[..]
probeer eens dog + tree, dan rent ie vanzelf
Er was ook een puzzle dat je een lerares moest geven wat ze nodig had. Ik vanalles proberen om het lokaal te versieren, bleek datJa, klopt! Die was vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snapte eerst niet hoe je nou meer kon unlocken, maar dat is me wel duidelijk.
Ik vind het spel op zich best leuk voor ff een uurtje. Ben benieuwd hoe lang het me bezig gaat houden. Ik vond 'march of the minis' ook een leuk spel, maar op de duur is de lol er af. Ik weet ook niet wat me bij scr eerder doet stoppen: m'n woordenschat of het concept van het spel. Ik zie het spel als een serie minigames en daar houd ik wel van, zolang er maar genoeg variatie is.
Heb nu ook weer zo'n level met 'bull trough nogiets'. Een level met allemaal vazen en borden
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op donderdag 17 september 2009 15:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, klopt! Die was vervelendHeb nu ook weer zo'n level met 'bull trough nogiets'. Een level met allemaal vazen en borden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
importeren is iig goedkoper bij vgp.caquote:Op zondag 20 september 2009 10:01 schreef Nebo het volgende:
Goed, heeft iemand enig idee of Professor Layton hier in Nederland ook gewoon in het Engels te spelen is? Anders ga ik hem in combinatie met M&L3 bestellen vanuit de VS (en heeft iemand hier nog een leuk en goedkoop adresje voor?)
Ja, zo'n gaaf spel!quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:29 schreef Pimsterr het volgende:
Iemand al bezig met Mario & Luigi 3?
quote:Op zaterdag 19 september 2009 11:05 schreef Noppie2000 het volgende:
De DSi games zijn alleen regio locked als je ze koop van de DSiware, de retail games zijn regiovrij.
En ik ben 10 uur in M&L3: geweldige game
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
In de PU staat dat die optie ontbreekt en dat je hem dus alleen in het Nederlands kan spelen. Overigens vind ik hem op n of andere manier een stuk leuker/verslavender dan Layton 1quote:Op zondag 20 september 2009 10:01 schreef Nebo het volgende:
Goed, heeft iemand enig idee of Professor Layton hier in Nederland ook gewoon in het Engels te spelen is? Anders ga ik hem in combinatie met M&L3 bestellen vanuit de VS (en heeft iemand hier nog een leuk en goedkoop adresje voor?)
Nette prijs daar! Wat is hun levertijd?quote:Op zondag 20 september 2009 13:05 schreef Pimsterr het volgende:
[..]
importeren is iig goedkoper bij vgp.ca
van die taal durf ik niets te zeggen
3/4 werkdagen.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nette prijs daar! Wat is hun levertijd?
quote:Op zondag 20 september 2009 17:49 schreef Thormodo het volgende:
[..]
In de PU staat dat die optie ontbreekt en dat je hem dus alleen in het Nederlands kan spelen. Overigens vind ik hem op n of andere manier een stuk leuker/verslavender dan Layton 1.
Wanneer mogen we deze GOTY in onze armen sluiten?quote:
Ja. Een paar posts hierboven heb ik zelfs gemeld dat deze DSi only/enhanced games regio locked zijn helaas.quote:Op maandag 21 september 2009 16:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Misschien een domme vraag..
Maar komen buiten om de DSiware ook echte DSi only games uit?
Ik had wel gehoord dat er DSi only games kwamen maar dat ze ook voor de DS-lite zouden uitkomen!
Ben ik even blij dat ik die blauwe uit de USA niet geimporteerd hebquote:Nintendo plans to release three new DSi colours across Europe from 23rd October.
They are Metallic Blue, Light Blue and Red, and they come with Facebook and Flipnote Studio pre-installed.
Furthermore, anyone taking the handheld online via Wi-Fi and accessing the Nintendo DSi Shop will be given 1000 DSi Points for free. This offer runs until March 2010, so there's no rush.
This London Fashion Week-timed announcement also reveals a new Nintendo Presents: Style Boutique game for DSi. Due on the same day as the three new colours, Boutique puts you at the helm of a fashion store as a style consultant, picking and gathering stock to win-over the wallets of more and more customers.
Over een half jaar.quote:Op maandag 21 september 2009 11:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wanneer mogen we deze GOTY in onze armen sluiten?
Behalve dan dat er een recentere systeemversie op zit waardoor de huidige generatie flashkaartjes niet meer werkt (waar nog geen vervanging voor is momenteel) en import niet meer 100% werkt. En dat nog afgezien van de 30 euro extra die je ervoor mag neerleggenquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik die blauwe uit de USA niet geimporteerd heb
Flashkaartjes werken allemaal op 1.4quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef koei het volgende:
[..]
Behalve dan dat er een recentere systeemversie op zit waardoor de huidige generatie flashkaartjes niet meer werkt (waar nog geen vervanging voor is momenteel).
Ik heb geen idee hoe dat met de Europese versie zit, maar voor 1.4U klopt dit niet. Zijn een aantal soorten die na deze update niet meer werken en waarvoor nog geen nieuwe flashsoftware beschikbaar is. Maar goed, mocht je echt een werkend flashkaartje willen hebben dan zul je misschien een nieuwe aan moeten schaffen maar dat is het wel. Daarom is het ook zo slim van bedrijven om online content te brengen waarvoor geupdate moet worden, dan kun je elke keer ook weer een generatie flashkaartjes (of een fout in de software die gekraakt kan worden) onbruikbaar maken. Tenminste, als de content die je brengt interessant genoeg is om voor te updaten...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:09 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Flashkaartjes werken allemaal op 1.4
Volgens mij zijn alle flashkaartjes ondertussen te updaten...quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:16 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat met de Europese versie zit, maar voor 1.4U klopt dit niet. Zijn een aantal soorten die na deze update niet meer werken en waarvoor nog geen nieuwe flashsoftware beschikbaar is. Maar goed, mocht je echt een werkend flashkaartje willen hebben dan zul je misschien een nieuwe aan moeten schaffen maar dat is het wel. Daarom is het ook zo slim van bedrijven om online content te brengen waarvoor geupdate moet worden, dan kun je elke keer ook weer een generatie flashkaartjes (of een fout in de software die gekraakt kan worden) onbruikbaar maken. Tenminste, als de content die je brengt interessant genoeg is om voor te updaten...
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:17 schreef koei het volgende:
Heb je trouwens geen plaatjes ervan? Ben wel benieuwd naar de kleur eigenlijk...
En als ik lief kijk?quote:
Je bent niet de enige! Besteed erg weinig tijd aan de DS (of gamen in het algemeen), dus dan schiet dat sowieso niet erg opquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:04 schreef Wii-Style het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet echt met de tijd mee ga. Ik was eerst bezig met Brain Training, en nu met Kirby Canvas Curse.Alleen Chinatown Wars speelde ik onmiddellijk toen die uitkwam.
Een DS lite is dus nog steeds the way to go. Nu hopen dat er niet t veel DSi only games komen...quote:Yes, DSi Carts are Region Locked
It's been known for months, but don't import other country's games for your US system.
by Craig Harris
September 22, 2009 - Not that it should be of any surprise since Nintendo did make the announcement nearly a year ago, but we have confirmed with a US retail DSi-enhanced Nintendo DS game that Nintendo DSi-capable cartridges are indeed region locked.
Our test subject: James Patterson's Women's Murder Club: Games of Passion, one of the first DS cartridges featuring DSi-enhanced camera functionality released in the US. On a US system the game boots up fine, but on a Japanese system the game's icon will not appear in the system menu, preventing it from playing on that system.
The lock-out does not apply to playing the game on standard DS or DS Lite systems, as those handhelds don't have the same specific territory firmware as DSi units.
Some users speculated that the DSi lock-out would be limited to the DSi Shop and DSiWare downloads, as the territory determines which online store the system will connect to. But this confirms that the lock-out also includes cartridges.
This is a big deal considering that the DSi is the first handheld system from Nintendo that features region locks. Nintendo mentioned last year that the reason for the cartridge lock-out is due to the specific internet connectivity of the system as well as the incorporated parental controls that use each territory's unique rating standards.
Want een DS lite en DSi kunnen niet in 1 huis samen zijn?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN
[..]
Een DS lite is dus nog steeds the way to go. Nu hopen dat er niet t veel DSi only games komen...
Nope.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Want een DS lite en DSi kunnen niet in 1 huis samen zijn?
Eens, het idee is leuk, maar niet top uitgewerkt. moest een baby terug naar de koning brengen. Kreeg die baby met geen mogelijkheid in beweging, dus toen maar met een bulldozer vooruit geduwd. En ik werk heel veel met een touw: een persoon aan een touw hangen en maar vooruit trekken.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Scribblenauts nu bijna een weekje thuis en ik vind het een beetje tegenvallen tochDe besturing is echt ruk, het mannetje rent regelmatig heen en weer terwijl ik dat niet wil en het feit dat het scherm zoveel verspringt zuigt ook.
Verder is het vaak niet helemaal duidelijk wat nou precies de bedoeling is en hoe objecten/personages op dingen reageren. Het zou fijn zijn als je gewoon NPC's ook in een auto kon laten instappen ofzo als je een auto tekent. Ik zit nu in wereld 3 bijvoorbeeld en moet een zieke naar de dokter brengen die een paar verdiepingen hoger zit. Ik denk, ik kies een vliegend tapijt en vlieg met haar naar boven. Maar ze stapt niet op. Hoe krijg ik een personage omhoog? Ik heb geen idee. Zelfde probleem met de pinguin die je op de boot naar de overkant moet krijgen, deze wil niet opstappen op de boot.
Ik heb wel al een flink aantal toffe dingen gedaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar cht gaaf is het eigenlijk helemaal niet. De uitwerking is te karig.
Dat heb ik ook ja. De besturing is gewoon kut. Het poppetje loopt te vaak als je het niet wilt en het aanklikken van sommige voorwerpen is echt een ramp.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind Scribblenauts nu bijna een weekje thuis en ik vind het een beetje tegenvallen tochDe besturing is echt ruk, het mannetje rent regelmatig heen en weer terwijl ik dat niet wil en het feit dat het scherm zoveel verspringt zuigt ook.
Verder is het vaak niet helemaal duidelijk wat nou precies de bedoeling is en hoe objecten/personages op dingen reageren. Het zou fijn zijn als je gewoon NPC's ook in een auto kon laten instappen ofzo als je een auto tekent. Ik zit nu in wereld 3 bijvoorbeeld en moet een zieke naar de dokter brengen die een paar verdiepingen hoger zit. Ik denk, ik kies een vliegend tapijt en vlieg met haar naar boven. Maar ze stapt niet op. Hoe krijg ik een personage omhoog? Ik heb geen idee. Zelfde probleem met de pinguin die je op de boot naar de overkant moet krijgen, deze wil niet opstappen op de boot.
Ik heb wel al een flink aantal toffe dingen gedaan hoor, begrijp me niet verkeerd, maar cht gaaf is het eigenlijk helemaal niet. De uitwerking is te karig.
En dit is nou precies weer een reden waarom mensen "aan de kaartjes gaan". Regiolocking is zooo jaren 90. Ik wil kunnen spelen wat ik wil, zei het een Japanse animegame, zei het een US game die Nintendo hier niet wil uitbrengen. Zucht... neem een voorbeeld aan de Ps3.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN
[..]
Een DS lite is dus nog steeds the way to go. Nu hopen dat er niet t veel DSi only games komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb die touw tip een aantal keer gebruikt nu en dat werkt prima, maar het wordt er wel makkelijker op helaas. Die puzzel met die baby heeft vast iets te maken met die ooievaar die er ook staat, maar ik had geen idee. Heb hem dus maar in een tas gestopt en zo afgegeven bij de koningquote:Op woensdag 23 september 2009 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eens, het idee is leuk, maar niet top uitgewerkt. moest een baby terug naar de koning brengen. Kreeg die baby met geen mogelijkheid in beweging, dus toen maar met een bulldozer vooruit geduwd. En ik werk heel veel met een touw: een persoon aan een touw hangen en maar vooruit trekken.Op een gegeven moment is de lol er wel snel af.
Dan krijg je een draagbare (nutteloze) staritequote:Op donderdag 24 september 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iemand dit eigenlijk al geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
Als je niet gezegd had dacht ik dat ik naar nieuwe zelda beelden aan het kijken was. Nou ja, beter goed gejat dan slecht bedacht, zullen we maar zeggenquote:
quote:As it plays out, 4 Warriors of Light bears a remarkable resemblance to the much-maligned Final Fantasy Mystic Quest for Super NES, too. Believe it or not, that's actually a good thing. The main similarities are the highly steamlined battle system and cute, kid-friendly art style. It doesn't seem to go quite as far as Mystic Quest in simplifying things, though; 4 Warriors of Light would better be described as "what Mystic Quest could have been if it hadn't been so cheaply made."
Aside from the whimsical visual style and the surprisingly retro chiptune audio style, 4 Warriors of Light features two specific standout elements. First is the job change system, which revolves around two dozen hats that the characters can collect and wear. The hats are, in essence, the same as Final Fantasy X-2's Dress Spheres (albeit they can't be changed on the fly during battle); donning one changes a character's class and opens up new skills. A white hood grants White Mage skills, while a laurel wreath turns a warrior into a Bard. As in Final Fantasy V and Tactics, characters seem able to mix and match all their learned skills as they switch jobs. Character graphics are instantly changed to reflect their current class, much as in the remake.
Secondly, the battle system is refreshing in its simplicity, yet doesn't seem to be a complete pushover. Combat in 4 Warriors of Light plays out in an extremely stripped-down form; there are no magic points to juggle, and characters can only equip a limited selection of abilities at any given time. In place of MP is a skill charge system represented by five ball icons. As players work through their turns, the balls at the top of their status window become illuminated to represent charges, and each combat action costs a certain number of charges. A simple attack costs a single point, while magic and special attacks cost more charges according to their strength and complexity. Skipping a turn adds two points to the meter.
Based on the boss battle at the end of the demo -- a Minotaur in a cave which the warriors have been sent to battle -- this turns the game's combat into a mildly strategic sort of tug-of-war. Two of the characters in the demo have access to the spell Fira, to which the Minotaur is vulnerable. But casting Fira costs two charge points, which take several turns of attacking to charge up. Spend a turn blocking, however, and you'll earn enough charges to cast the spell once, maybe twice. For the demo boss, this added a remarkable amount of strategy to a basic-looking battle system; beating him was a matter of alternating blocks and attacks, and healing when necessary.
Despite this give-and-take format, the combat system is surprisingly streamlined. It's not really possible to target attacks precisely, and neither can you target, say, a healing spell. When you cast Cure, you're not given the opportunity to select a recipient of the spell. Instead, when it comes time for your hero to cast the magic, it's directed toward the warrior who currently has the lowest HP. It's somewhat offputting to a seasoned RPG fan, but it's actually not a bad idea; few things are more annoying in a turn-based RPG to select a healing spell targeted toward a given character only to have a completely different party member injured before the spell can activate. This user-friendly magic system is the answer to that complaint.
Kun je net zo goed bij shopto.net gaan kijken, nog goedkoper.quote:Op zondag 20 september 2009 17:55 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nette prijs daar! Wat is hun levertijd?
Jep, allesquote:Op zondag 27 september 2009 12:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn die stemmen ook Nederlands ingesproken?
Grappig, dan hebben ze er echt flink werk van gemaakt.quote:
Neequote:Op zondag 27 september 2009 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Heeft de Nederlandse versie dan wel Engels als optie?
Ze hadden het beter engels kunnen laten idd, net zoals de 6+ tekenfilms op tv maarja er zullen wel een aantal gasten zijn die geld verdienen aan het matig vertalen van deze games, waardoor de kids die deze games al uitspelen er alsnog een slechte spelling op nahouden.quote:Op zondag 27 september 2009 22:04 schreef _Flea_ het volgende:
Damn, hadden ze het niet alleen NL kunnen ondertitelen ipv ook te spreken
Heb nog een DS phat, en dat ziet er uit als een leuke game!quote:Op maandag 28 september 2009 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat met Scibblenauts 'vast' in level 4-3 en 4-4 omdat daar schakelaars zaten op het plafond en ik GEEN idee had hoe ik ze moest indrukken. Totdat ik op het briljante idee kwam om een ballon te schrijvenNu ben ik bijna klaar met wereld 4 alweer.
quote:DSiWare-Spiele nicht auf neuen NDSi bertragbar
30.09.09 - Wer einen neuen Nintendo DSi kauft, kann seine bereits erworbenen DSiWare-Spiele fr ein altes NDSi-System nicht auf denen neuen Handheld bertragen. Das hat Nintendo of Australia besttigt.
Eine Ausnahme ist, wenn der NDSi kaputt ist und man einen neuen kauft. In dem Fall kann Nintendo die gekauften Spiele vom defekten NDSi auf den neuen bertragen. Ob diese Regelung nur in Australien Gltigkeit hat, ist unklar - Nintendo of America oder Nintendo of Europe haben sich auf Anfrage von 1up nicht dazu geuert.
De nummering klopt tegenwoordig gewoon. FFIII DS is FFIII NES, voor het eerst in het Westen te spelen als officiele release. Verder is IV ook voor de DS verschenen in 3D (niet IX zoals je typt).quote:Op woensdag 30 september 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:
Hoe zit het nu met de FF releases op DS? FFIII is uit,... krijgt wel mindere reviews, maar welk verhaal is dat nou in de reeks. Hoe moet ik dat zien? En FFIX is ook uit,... over het algemeen betere reviews? Ook een goed spel? En nu weer iets met FFIX Gaiden,...? Ben het even kwijt!
Ah man, zelfs ik snap het nogquote:Op woensdag 30 september 2009 10:28 schreef Maraca het volgende:
Maar dat is bij de Wii toch ook zo? Dus dat het voor de DSi ook zo zou zijn verbaasd me niks.
Ik kan het artikel niet lezen trouwens.. Mein Deutsch ist wirklich schlecht![]()
Thanks,... met IX bedoel ik inderdaad IVquote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De nummering klopt tegenwoordig gewoon. FFIII DS is FFIII NES, voor het eerst in het Westen te spelen als officiele release. Verder is IV ook voor de DS verschenen in 3D (niet IX zoals je typt).
Ik heb beide, maar beide niet gespeeld eigenlijk.
Dat FF Gaiden wat je bedoelt is Four Warriors of Light die ik al het hele topic loop te hypen
Naast deze heb je ook nog Tactics Advance 2 en FFXII Revenant Wings en nog een Crystal Chronicles deel. Alle drie niet de moeite als je het mij vraagt.
Yup. Bekijk de screens en filmpjes hier maar eens. Ziet er ge-wel-dig uit. Komt in oktober in Japan uit. Westerse release uiteraard nog niet aangekondigdquote:Op woensdag 30 september 2009 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Thanks,... met IX bedoel ik inderdaad IVMaar Four Warriors is tha bomb dus!
en toch ben ik nog steeds blij met mijn DSiquote:Op woensdag 30 september 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die DSi begint steeds meer op een FAIL te lijken... Eerst regiolocking en nu niet overdraagbare DSiware
[..]
Bij de 2e poging was het wel iets duidelijkerquote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah man, zelfs ik snap het nog. En ik kom normaal gesproken niet verder dan ganz geil, toll en immer gerade aus.
Het is vooral om mezelf wijs te maken dat ik geen DSi hoef te hebbenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch ben ik nog steeds blij met mijn DSi
whehehe, het is een keikek dingetjequote:Op woensdag 30 september 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is vooral om mezelf wijs te maken dat ik geen DSi hoef te hebben
Dacht in het begin dat ik er spijt van had van m'n DS lite, maar nu echt niet meerquote:Op woensdag 30 september 2009 10:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
en toch ben ik nog steeds blij met mijn DSi
de zeer herkenbare ontkenfasequote:Op woensdag 30 september 2009 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware is ook d reden dat ik een DSi wilMijn neefje heeft 'm en ik lig elke keer weer dubbel! Maar goed, voorlopig haal ik er nog geen
Ik wil trouwens wel weer een kleine lofzang doen over Scribblenauts. Nu ik wat meer gewend ben aan de besturing en de wijze waarop deze werkt (lees: ik leer omgaan met de kutbesturing) is het toch wel weer erg gaaf. Op de een of andere manier worden mijn oplossingen ook steeds leuker. Ik gebruik steeds minder een ketting en vleugels bijvoorbeeld en ik let minder op het aantal voorwerpen dat ik gebruik. Het is leuker om een kind neer te zetten, daar een spook naast te zetten en het kind dan zien wegrennen richting de knop die ingedrukt moet worden dan er simpelweg een doos tegenaan te zetten. Ik ben nu bijna klaar met wereld 5 (nog 2 levels) en het is echt verslavend weer. Nadat je een level gehaald hebt even kijken wat het volgende level is en je bent weer zo een half uur verder
Niet de moeite? FFTA2 is ronduit goddelijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast deze heb je ook nog Tactics Advance 2 en FFXII Revenant Wings en nog een Crystal Chronicles deel. Alle drie niet de moeite als je het mij vraagt.
En wat nu als je de weg moet wijzen en ze moeten naar rechts?quote:Op woensdag 30 september 2009 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah man, zelfs ik snap het nog. En ik kom normaal gesproken niet verder dan ganz geil, toll en immer gerade aus.
Na 80 uur FFTA op de GBA ben ik he-le-maal klaar met FF Tactics. Zowel de DS als PSP versie vond ik nietsquote:Op woensdag 30 september 2009 11:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Niet de moeite? FFTA2 is ronduit goddelijk.
Ik zeg er toch duidelijk bij dat het mijn mening is?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:27 schreef Marble het volgende:
Tja A2 is op elk front een verbetering t.o.v. van A dus je zal wel gewoon een overload hebben gehad. Geeft niks maar ga dat dan niet op die game projecteren.
Wat wil je dan invoeren? "German"?quote:Op woensdag 30 september 2009 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat nu als je de weg moet wijzen en ze moeten naar rechts?
Scribblenauten dan maar?
"Road sign" natuurlijk!quote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat wil je dan invoeren? "German"?
Omkeerpijl, ze gaan maar terug om een kaart te kopenquote:Op woensdag 30 september 2009 11:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat wil je dan invoeren? "German"?
vanwege het systeem of vanwege het saaie verhaal, als de manier van spelen(turn based strategy) je nl ligt kan je idd beter disgaea DS of Fire Emblem: Shadow Dragon spelen.quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb vorig Final Fantasy Tactics A2 gekocht. Wat een tegenvaller was dat
Flipnote Studio is anders ook een vette applicatie, lekker een beetje tekenen en binnen een kwartier heb je een leuk filmpje gemaaktquote:Op woensdag 30 september 2009 10:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, het is een keikek dingetje![]()
en wario ware snapped is leuker met elk biertje wat je drinktgod wat jammer dat je die filmpjes niet op kunt slaan want ik heb al mensen zeg maar vreemd zien doen terwijl ze als een soort aap voor de DSi heen en weer aan het dansen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
http://www.gamert.nl/nieuws/nintendo_zoekt_klikspanen.htmlquote:Nintendo zoekt klikspanen
Als iets ht voorbeeld is dat Nintendo geen enkele ervaring heeft met het beveiligen van hun hardware tegen piraterij, dan is het de R4 Revolution wel. Het downloaden van hele DS games naar dit gemodificeerde SD kaartje werkt zo simpel, dat het tegenwoordig meer moeite kost een DS game legaal te spelen, dan illegaal via een R4. En dan zijn de games nog gratis ook! Vroegah was dat wel anders. Toen moest je met mod-chips en CDtjes branden nog aardig wat moeite doen om illegaal aan je consolegames komen, en liep je ook het risico met een kapotte console zonder garantie te zitten. Met de R4 is het echter enkel een kwestie van een .rommetje slepen, inpluggen en gaan. Het is dan ook niet zo gek dat 90% van alle DS games in Noord Amerika via een R4 of vergelijkbare chip illegaal gespeeld worden.
Dat Nintendo daar niet vrolijk van wordt is natuurlijk logisch. De DS was nt bezig de succesvolste handheld van deze eeuw te worden, maar nu is er geen ontwikkelaar meer die zich er nog aan wil wagen. Je ontwikkelgeld haal je er namelijk al lang niet meer uit. Eerder dit jaar startte Nintendo daarom, samen met 54 andere Japanse bedrijven, een rechtszaak tegen de makers van de R4. Een rechtszaak die in eerste instantie veel kans van slagen leek te hebben, maar inmiddels hebben we er al een hele tijd niets meer van gehoord en zijn de kaartjes nog overal te krijgen. Nintendo is daarom nu zelf maar een actie begonnen om ook verkopers te ontmoedigen de R4 in hun schappen te leggen. Via deze site is het namelijk mogelijk verkopers van de R4 bij Nintendo zelf aan te geven. Wat ze vervolgens met deze gegevens gaan doen is niet helemaal duidelijk, maar we gaan er van uit dat de opgegeven verkopers niet op een bloemetje hoeven te rekenen. The hunt is on!
Bij lange na niet. Ik had hem voor 16 pond, sealed, van eBay (en geen veiling maar gewoon buy now).quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
ze zijn de goedkoopste
En wat krijgen de klikspanen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.gamert.nl/nieuws/nintendo_zoekt_klikspanen.html
Maar 90% lijkt me sterk overdreven als je naar de nog steeds torenhoge verkoopcijfers van legale DS-spellen kijkt. Het zal er best inhakken, maar bij lange na geen 90%.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Illegaal spelen op de DS is ook echt veel te makkelijk. Iedereen kan met zo'n kaartje overweg. En iedereen raadt het elkaar ook aan.
Nou ja, ik vind het soms nog te veel gedoe zelfs. DQV werkte niet en M&L3 werkte ook niet. Dan kun je wel weer gaan patchen en je firmware upgraden maar fuck datquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Illegaal spelen op de DS is ook echt veel te makkelijk. Iedereen kan met zo'n kaartje overweg. En iedereen raadt het elkaar ook aan.
Ik werk zelf in een electronica zaak, maar van de 5 DSen die ik verkoop, verkoop ik minstens er 3 zonder spel omdat er "zo'n kaartje met spelletjes" in komt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:40 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar 90% lijkt me sterk overdreven als je naar de nog steeds torenhoge verkoopcijfers van legale DS-spellen kijkt. Het zal er best inhakken, maar bij lange na geen 90%.
Ja in Europa, nogal logisch met die absurde prijzen die NoE hanteert. Ik had het over de VS.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik werk zelf in een electronica zaak, maar van de 5 DSen die ik verkoop, verkoop ik minstens er 3 zonder spel omdat er "zo'n kaartje met spelletjes" in komt.. Er komen ook dagelijks kinderen binnen en die kijken bij de spelletjes om tegen pappa te zegggen welke hij moet downloaden. En dat zie ik alleen bij de DS spelletjes.
Ook weleens gehad dat mensen bij bijvoorbeeld de Bart Smit of E-Plaza aan de verkopers gingen vragen of ze ook van die kaartjes verkochten waar je gratis spellen op kon zettenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik werk zelf in een electronica zaak, maar van de 5 DSen die ik verkoop, verkoop ik minstens er 3 zonder spel omdat er "zo'n kaartje met spelletjes" in komt.. Er komen ook dagelijks kinderen binnen en die kijken bij de spelletjes om tegen pappa te zegggen welke hij moet downloaden. En dat zie ik alleen bij de DS spelletjes.
Het is van alle tijden. Ik kende vroeger ook mensen met een copy box voor de SNES. Bij de PS3 is het ook een kwestie van tijd. Toch zal ik altijd 99% van mijn games gewoon kopenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook de Wii heeft eronder te lijden. Dat ding is inmiddels zover gehackt dat je (zonder chip!) een harde schijf eraan kunt hangen waarvan je dan spellen draait. Dit lot treft uiteindelijk haast elke console. Sony's PSP is ook het terrein van flink wat piraterij, net zoals de 360. Alleen de PS3 houdt nog stand.
Uiteindelijk wordt alles gehackt, maar deze Wii-hack is voor veel mensen een stuk ingewikkelder om goed werkend te krijgen, net als de PSP en Xbox 360. Het wordt pas problematisch als de massa overstapt op illegale games zoals bij de DS het geval is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook de Wii heeft eronder te lijden. Dat ding is inmiddels zover gehackt dat je (zonder chip!) een harde schijf eraan kunt hangen waarvan je dan spellen draait. Dit lot treft uiteindelijk haast elke console. Sony's PSP is ook het terrein van flink wat piraterij, net zoals de 360. Alleen de PS3 houdt nog stand.
Ohwja, dat wordt ook nog meerdere keren peer week aan me gevraagdquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook weleens gehad dat mensen bij bijvoorbeeld de Bart Smit of E-Plaza aan de verkopers gingen vragen of ze ook van die kaartjes verkochten waar je gratis spellen op kon zetten.
Al duurt het inmiddels 4 jaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is van alle tijden. Ik kende vroeger ook mensen met een copy box voor de SNES. Bij de PS3 is het ook een kwestie van tijd. Toch zal ik altijd 99% van mijn games gewoon kopen
Vreemd, hier werkt het wel (niet in de cache).quote:
Vind de Europese meestal mooier maar Amerikaanse vind ik wat beter. Lijkt een speelgoedtrein op de Europese verpakkingquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:24 schreef Jesse_ het volgende:
Zo doe je dat:
[ afbeelding ]
Hoewel ik deze toffer vind:
[ afbeelding ]
7 december Amerika, 11 december Europa.quote:
quote:Nintendo Shares Gain After Citigroup Raises Rating
Oct. 9 (Bloomberg) -- Nintendo Co. rose the most in 10 months in Osaka trading after Citigroup Inc. boosted its investment rating on the maker of the Wii game console, citing the company’s prospects for an earnings recovery.
[...]
“Bad news will be exhausted with a large downward revision” of Nintendo’s earnings forecast for the year ending March 2010, Fukuda wrote in his report dated yesterday. He expects such a revision to come soon, according to the report.
Nintendo may announce a model change for its DS handheld video-game players in June next year, triggering an improvement in the company’s earnings, Fukuda wrote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |