Ik vond de vorige erg tof, hopelijk wordt de nieuwe net zo tof maar dan met de tjoektjoekquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Op één of andere manier heb ik echt bijna geen interesse in Spirit Tracks![]()
En dat terwijl ik normaal al een jaar van tevoren dagen zit af te strepen tot de release van een nieuwe Zelda
The World Ends with You kunnen mijn hersens niet aan, op 2 schermen tegelijk vechten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
The world ends with you en Devil Survivor wijken behoorlijk af van de standaard, mssn een poging waard om deze titels eens te bekijken?
Ik vond Windwaker op de GC erg tof. Maar de Zelda op de DS vond ik veels te makkelijk. En repetitief omdat je steeds terug moest naar dezelfde dungeon. Tenslotte voelde de wereld erg "leeg" aan. Beter komen ze met een port van Ocarina of Time.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond de vorige erg tof, hopelijk wordt de nieuwe net zo tof maar dan met de tjoektjoek. Ben je misschien eens van die saaie stukken op de boot af, je reisde je een ongeluk soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |