Ik kwam er al vrij snel achter dat ik geen true gentleman was... Die mogen namelijk niet springen op de bankquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:41 schreef Maraca het volgende:
A true gentleman leaves no puzzle unsolved
Was te verwachten natuurlijk.quote:First retail DSi game announced - Monster Finder #1
http://mf.alphastation.jp/
Due in Winter 2009 in Japan, Monster Finder is the first retail DSi game released on cart. The genre implies that you will be capturing and battling monsters using the camera function of the DSi.
So it begins...
Het ziet er wel leuk uit, maar dat is toch niet echt een platform? Meer een puzzel/adventure game.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:04 schreef Jesse_ het volgende:
Henry Hatsworth alleen die game is verdomd moeilijk
Het zijn twee games in één. Je hebt een platform gedeelte en een puzzelgedeelte waar je steeds tussen moet wisselen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ziet er wel leuk uit, maar dat is toch niet echt een platform? Meer een puzzel/adventure game.
De game is niet moeilijk...de levels duren gewoon gigantisch lang. Het is niet echt Super Mario waarbij je in een paar minuten een level uit speeltquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:04 schreef Jesse_ het volgende:
Henry Hatsworth alleen die game is verdomd moeilijk
Hoehebjedatvoorelkaargekregen?!?!?!?!quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo de tering, die eindbaas van wereld 3 is idd een bitchMaar ik heb het gehaald en ik zit nu in wereld 4: Puzzle Realm.
Tot welke fase ben je gekomen? Bewegende muren gezien? Onder water geweest?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoehebjedatvoorelkaargekregen?!?!?!?!![]()
![]()
is dat dan dat spel waarvoor de naam okamiden ofzo was geregistreerd? ik hoopte eigenlijk dat dat een consolespel zou worden. De DS is echt veel te beperkt daarvoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:27 schreef Strolie75 het volgende:
Okami komt naar de DS!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben 1x tot die bewegende muren gekomen. Meestal ga ik eerder dood, ik word in een hoek geklemd waar ik niet meer uit kom, en krijg geen power-ups meer in de puzzel wereld.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tot welke fase ben je gekomen? Bewegende muren gezien? Onder water geweest?
Het eerste deel is iig op het juiste moment springen en veeeeel schieten en puzzelen om je special meter weer aan te vullen. Ben je ook niet vergeten om je te upgraden met de verzamelde schatten (L op de wereldmap)
quote:The title of the game is Ghost Trick, and it's worth paying attention to for the people behind it -- Hironobu Takeshita (Mega Man 9) is the producer, and Shu Takumi, main writer on the Ace Attorney series, is handling director duties.
Like Ace Attorney, Ghost Trick is chiefly a mystery adventure, but the resemblances end pretty quickly. The game stars Sisel, a flashy-looking guy in red who's just been shot to death for reasons unknown. He's currently in soul form, robbed of his memories, and he has to reconstruct his life and death in the few hours he's allotted before his soul disappears for good.
"I first thought of this idea about five years ago," Takumi told Famitsu magazine. "We were working on the third Ace Attorney and figured it was time to start thinking about the next thing. So I came up with a plan to make a new type of mystery, something different in style from Ace Attorney. I chose a portable platform because it matches well with the style of my games -- the close range between you and the small screen creates this in-the-game-world effect which I like."
Dying has given Sisel a remarkable amount of detective tools to work with. For one, he's allowed to go back and forth in the general timeframe around his death, witnessing previous events and reuniting with both his old friends and the hitman that ultimately killed him. He's no passive observer, though -- use the touch pen to drag his soul on top of other objects (umbrellas, ladders, bicycles, whatever), and his soul can possess the object, taking it over and moving it around. Combined with the time-jumping, this allows Sisel to rewrite his own history and even save the lives of others.
How all this unfolds will hopefully be revealed for good at TGS, where a playable version should be on display.
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3175846
Begin met het helemaal leegknallen van je geweer. Dan ga je in puzzelmode om je geweer weer wat op te laden en knal 'm dan weer helemaal leeg. Ondertussen moet je oppassen voor de aanvallen van die bitch (vooral voor de pillen). Op een gegeven moment komen er wat losse vijanden die je met je Y aanval moet afmaken om je puzzelmeter te vullen. Dan ga je weer in puzzelmode om je geweer weer te vullen. Zodra de puzzelmeter leeg is weer knallen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben 1x tot die bewegende muren gekomen. Meestal ga ik eerder dood, ik word in een hoek geklemd waar ik niet meer uit kom, en krijg geen power-ups meer in de puzzel wereld.
Klinkt goed, in de vakantie maar eens langs de FRS/quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
De game is niet moeilijk...de levels duren gewoon gigantisch lang. Het is niet echt Super Mario waarbij je in een paar minuten een level uit speelt
Nou, de game is wel lastig hoorquote:Op woensdag 2 september 2009 11:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt goed, in de vakantie maar eens langs de FRS/
dealextreme.comquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:23 schreef CherryLips het volgende:
Waar kun je allemaal batterijen voor de DS kopen? Die van mij is binnen twee uur leeg.
Ah, je bent ook lastigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk voor donderdag hebben.
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, je bent ook lastigIk zou dan kijken bij Bigdennis of misschien Dixons?
Die van Bigdennis zijn gewoon dezelfde als Dealextreme, dus in dat geval maakt alleen de levertijd verschil in positieve zin...quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:21 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.
Op ebay staan er ook een paar, maar ik ga denk ik toch even voor een officiële van Nintendo. Als ie dan in de fik vliegt, kan ik het nog ergens op verhalenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:21 schreef e-wok het volgende:
[..]
Dat zou ik doen. Ik lees veelal dat chinese batterijen en accu's zijn niet zo betrouwbaar zijn.
GOTY.quote:
Dat zou ik ook wel willen weten... ik wil het! NU!quote:Op maandag 7 september 2009 15:16 schreef TeleluvR het volgende:
Is er al een definiteve datum bekend waarop de nieuwe Zelda voor de DS verschijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |