Sky MUSS KAPUTT!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als mijn vader hier bij mij is en 3fm staat op gaat het meestal naar radio 2of sky
dommiequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Wie wilt modje regelen voor te changen naar #1563 - maak de laatste tijd veel fouten met die cijfers.
Mijn vader heeft altijd Duitse of (obscure) regionale zenders opstaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als mijn vader hier bij mij is en 3fm staat op gaat het meestal naar radio 2of sky
Als ik met die ouwe mee rij, zet ik de autoradio altijd meteen op 3FM, vind ie geen probleem. Maar goed ook, want anders zit ik naar Radio Noord-Holland te luisteren en dat wil ik m'n ergste vijand nog niet aandoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij heeft in elk geval een remix van het origineel gemaakt, maar ik heb ook gehoord dat hij betrokken is geweest bij het origineel. En ja, dan is het ook niet zo gek dat het zo goed klinkt want David Guetta is nou eenmaal een topper, imhoquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:53 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind em wel typisch David Guetta.
toch niet smorgens Das Lied der Deutschen als wekkertunequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft altijd Duitse of (obscure) regionale zenders opstaan.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:58 schreef TheZapster het volgende:
Het kuiken een comeback? Ik ben nooit gestopt met kuiken
Gelukkig is mn moeder zn wekker.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toch niet smorgens Das Lied der Deutschen als wekkertune
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:55 schreef gerbenp het volgende:
Wie wilt modje regelen voor te changen naar #1563 - maak de laatste tijd veel fouten met die cijfers.
Dan al? Je mag toch tot 10 uur blijven?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Damn... over 24 uur moet ik de studio alweer verlaten. Hopelijk is Gigi er dus heel vroeg.
Nee, er waren ook al bankgasten uitgenodigd dus het wordt een beetje te druk in de studio.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan al? Je mag toch tot 10 uur blijven?
"Rond 20.00 uur komt onze studiogast. Omdat het anders heel druk wordt in de studio, willen we vragen dat jullie tot ongeveer die tijd gezellig bij ons blijven hangen, maar erna weer weg gaan."quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:02 schreef Marc63 het volgende:
Damn... over 24 uur moet ik de studio alweer verlaten. Hopelijk is Gigi er dus heel vroeg.
Nope, zie bovenstaande quote uit een mail van Tjibbe. We mogen wel een andere keer terug komen om bankgasten te zijn, maar hij was nu even vergeten dat hij een tijd terug al bankgasten voor deze uitzending had geregeld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:04 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Dan al? Je mag toch tot 10 uur blijven?
Verkiesbaar is dus gewoon erinquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
We kregen bericht dat @gerardekdom zeker het Glazen Huis in zou gaan. Nu horen we dat hij zich alleen verkiesbaar stelt. ff afwachten dus... van radiofreak
Was vanmiddag al bekend. Helaasch wel jammer, net zoals Peter de Vries die naar radio 1 ging (ofzo).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jurgen van den Berg verlaat 3FM
Tjibbe is uberprutserquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef gerbenp het volgende:
Ah, topic staat al op 3FMfan, maar wel nog met het verkeerde cijfer. Mag ik me zelf de prutser van het jaar noemen, of is Tjibbe dat al?
Nooit meer crashen met giovancaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was vanmiddag al bekend. Helaasch wel jammer, net zoals Peter de Vries die naar radio 1 ging (ofzo).
Arno de (ex-)Stagiair mag misschien volgende week bij het midgetgolftoernooi langskomen. Als hij iemand mee mag nemen, ga ik em stalkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
"Rond 20.00 uur komt onze studiogast. Omdat het anders heel druk wordt in de studio, willen we vragen dat jullie tot ongeveer die tijd gezellig bij ons blijven hangen, maar erna weer weg gaan."
Daar maak ik uit op dat we mogen blijven tot de studiogast er is. Of lees ik dat nou verkeerd?
[..]
Nope, zie bovenstaande quote uit een mail van Tjibbe. We mogen wel een andere keer terug komen om bankgasten te zijn, maar hij was nu even vergeten dat hij een tijd terug al bankgasten voor deze uitzending had geregeld.
Peter de Vries ging met Sander de Heer mee naar Radio2. Heb het programma eigenlijk nooit geluisterd, dus weet niet of ie dat nog steeds doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was vanmiddag al bekend. Helaasch wel jammer, net zoals Peter de Vries die naar radio 1 ging (ofzo).
het is toch gewoon een openbaar park waar ze het gaan doen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno de (ex-)Stagiair mag misschien volgende week bij het midgetgolftoernooi langskomen. Als hij iemand mee mag nemen, ga ik em stalken
Lijkt mij trouwens sowieso wel handig dat Tjibbe me voor volgende week uitnodigt. Gezien het drankgebruik van een aantal van de deelnemers (o.a. Nikki en natuurlijk de heren Ekdom en Veenstra zelf) is het handig om te weten waar in de buurt de supermarkten en slijterijen zitten. Laat ik er nou net een paar weten
volgens 3fm werkt hij nog bij 3fmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Peter de Vries ging met Sander de Heer mee naar Radio2. Heb het programma eigenlijk nooit geluisterd, dus weet niet of ie dat nog steeds doet.
http://www.telefoonboek.nlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno de (ex-)Stagiair mag misschien volgende week bij het midgetgolftoernooi langskomen. Als hij iemand mee mag nemen, ga ik em stalken
Lijkt mij trouwens sowieso wel handig dat Tjibbe me voor volgende week uitnodigt. Gezien het drankgebruik van een aantal van de deelnemers (o.a. Nikki en natuurlijk de heren Ekdom en Veenstra zelf) is het handig om te weten waar in de buurt de supermarkten en slijterijen zitten. Laat ik er nou net een paar weten
...en heeft vakantie tot maandag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
De heer zit tegenwoordig om 06:00 op radio 2
Das natuurlijk wel waar... Ik denk alleen dat het al druk genoeg zal zijn met alle gasten die wel uitgenodigd zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is toch gewoon een openbaar park waar ze het gaan doen ?
Zeg je gewoon als je tjibbe ziet , michiel heeft mij uitgenodigd en tegen michiel zeg je tjibbe heeft mij uitgenodigdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das natuurlijk wel waar... Ik denk alleen dat het al druk genoeg zal zijn met alle gasten die wel uitgenodigd zijn.
zou het per september/oktober terugkomen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
3fm kuiken
Eerste kennismaking van fok! en 3fm. Het kuiken.
of tim kuik kuiken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
3fm kuiken
Eerste kennismaking van fok! en 3fm. Het kuiken.
Morgen maken we bekend hoe je als luisteraar mee kan midgetgolfen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, er waren ook al bankgasten uitgenodigd dus het wordt een beetje te druk in de studio.
Zou leuk zijn als we ter compensatie volgende week ook nog even langs mogen komen![]()
Michiel, lees je mee?
Geef het mee als prijs in de voicelift en het geheime woord.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Morgen maken we bekend hoe je als luisteraar mee kan midgetgolfen!
Maar goed dat ik radio op mn mobiel hebquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Morgen maken we bekend hoe je als luisteraar mee kan midgetgolfen!
Zou mooi zijn !quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het per september/oktober terugkomen ?
Dat was denk ik de Coen en Sandershow, want ik heb em niet gehoord.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:51 schreef Martijn85 het volgende:
Heeft iemand vanmiddag Lily Allen - It's Not Fair gehoord met dat nederlandse stuk op het eind?
Weet iemand nog in welke show die zat?
Wilde gok: Coen & Sandershowquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:51 schreef Martijn85 het volgende:
Heeft iemand vanmiddag Lily Allen - It's Not Fair gehoord met dat nederlandse stuk op het eind?
Weet iemand nog in welke show die zat?
Nu maar hopen dat Albert Heijn ook door het stof gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Broekie het volgende:
Michiel & Maricha, als er nog mensen in provincie Utrecht uit willen gaan delen mogen jullie dat ook gewoon aan mij doorgeven ipv dat jullie stickers opsturen, ik heb hier nog steeds een halve doos staan.
Ik overweeg zelf overigens volgende week donderdag in Utrecht te gaan staan, maar is nog niet zeker.
En ik typte zelfs 2x zoveel. Ik heb de jeugdigheid zeker nog in mn vingers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Sersjee het volgende:
En of Marc voortaan niet sneller wil typen dan ik.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik typte zelfs 2x zoveel. Ik heb de jeugdigheid zeker nog in mn vingers.
Kan ik alleen maar aanbevelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik typte zelfs 2x zoveel. Ik heb de jeugdigheid zeker nog in mn vingers.
Da's geen rommel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Even aan het inlezen voor Ekstra Weekend. Vooral omdat ik een groot deel van de beelden moet missen.
http://forum.mokkels.nl/5(...)i-ravelli-page1.html
In de computers in de studio zal die site al wel gebookmarkt zijn.
let me know, ik heb nog niets en vrouwlief hoeft geen standby te draaien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Broekie het volgende:
Michiel & Maricha, als er nog mensen in provincie Utrecht uit willen gaan delen mogen jullie dat ook gewoon aan mij doorgeven ipv dat jullie stickers opsturen, ik heb hier nog steeds een halve doos staan.
Ik overweeg zelf overigens volgende week donderdag in Utrecht te gaan staan, maar is nog niet zeker.
Nou, ik kan er wel een paar kunstjes op.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets , zo breekbaar
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik kan er wel een paar kunstjes op.
nu nog even renswoude plat mailen zodat kruitvat en trekpleister stoppenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Timo20 het volgende:
Over de nee-geen-pepernoten actie/stickers: stond vandaag een stuk in de krant dat de Jumbo de pepernoten uit de schappen heeft gehaald na klachten en acties van klanten tegen de zo vroege pepernoten!
![]()
DDoS?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nu nog even renswoude plat mailen zodat kruitvat en trekpleister stoppen
Kruidvat Retail BV
Nijborg 17
3927 DA Renswoude
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef gerbenp het volgende:
Zouden we een hyve gaan maken, het 3FM kuiken moet terug?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]Dacht dat de TT ging over het kuiken als in downloaden
quote:
Eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Dit is eigenlijk pas de eerste plaat van Akon waarbij ik me niet stoor aan die irritante stem van hem.
Lijkt wel alsof hij voor elk nummer een voorraad helium opsnuift...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Dit is eigenlijk pas de eerste plaat van Akon waarbij ik me niet stoor aan die irritante stem van hem.
zijn meer mensen het met je eensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij voor elk nummer een voorraad helium opsnuift...
Yeah !!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaanssssssssssssieeee![]()
![]()
Het kuiken heeft z`n comeback gemaakt![]()
Gelukkig hebben we Decibello nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Het Kuiken
Waarom ze dat briljante lieve leuke pluisbeest ooit door de versnipperaar hebben gegooid, is mij een raadsel.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Decibello de foto`s nog.
Weet je het heel zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Decibello nog.
helaas is dat ook de opmaat voor een onzinnige discussie die nog tot half 12 duurtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! wat een plaat om mee te beginnen, wow
be the one
Echt zo onwijs jammer want dat maakt het plezier om naar 3voor12 te luisteren een behoorlijk stuk minder. Helaas nog altijd een item in de show..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
helaas is dat ook de opmaat voor een onzinnige discussie die nog tot half 12 duurt
Tegenwoordig zijn tweelingen in. Net zoals The Veronicas (quote:
Tweelingen zijn tofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn tweelingen in. Net zoals The Veronicas (![]()
).
Nog meer Glazen Huizen, volg de volgende link: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8804
Denk dat ik dit jaar van zowel de NL als Belgische editie genoeg meekrijgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn tweelingen in. Net zoals The Veronicas (![]()
).
Nog meer Glazen Huizen, volg de volgende link: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8804
vorig jaar was belgie editie leuker door de muziekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar van zowel de NL als Belgische editie genoeg meekrijg.
Belgen hebben smaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vorig jaar was belgie editie leuker door de muziek
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Net even een one louder moment bij David McWilliams - The Days Of Pearly Spencer ( op regioFM).. Jeetje, wat een track is dat! Hoop dat Ekdom die ook eens wil draaien tijdens de AV
echt hey. Las vandaag in de krant dat ie ook een jazz programma op Radio 6 krijgtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en geen idioot als Giel Beelen, al valt dat ook onder smaak![]()
Jaa dat is 'm!quote:
*favoritedquote:
Vanochtend even naar 3FM gezapt rond de klok van 07:00 en toen was direct de eerste plaat Alain Clark. Ik was direct weer genezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en geen idioot als Giel Beelen, al valt dat ook onder smaak![]()
Owja, dat vehikel hoorde ik idd ook toen ik m'n Mini richting Brussel starttequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanochtend even naar 3FM gezapt rond de klok van 07:00 en toen was direct de eerste plaat Alain Clark. Ik was direct weer genezen.
het vervormde stemmetje doet het daarin wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaa dat is 'm!. Die ga ik direct even bookmarken
. Zag dat er verschillende uitvoeringen zijn, maar die van David McWilliams is toch wel de tofste, imho
.
Lekker begin van de rit maar niet heusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dat vehikel hoorde ik idd ook toen ik m'n Mini richting Brussel startte. Uiteindelijk werd 't nog wel een goede dag
.
Precies!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het vervormde stemmetje doet het daarin wel.
Hans met herkenbare avatarquote:
Jup, uiteindelijk toch wat leuker/meer herkenbaar dan Garfield of een andere avatarquote:
Aaah mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel keek net buiten naar boven en zag, dankzij de ontbrekende straatverlichting in het donkere bos, duizenden en duizenden sterren.
En de vraag daarna was "Kunnen we daarnaartoe gaan"?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was ook de eerste reactie van mijn zoontje op sterren, ow mooi , papa daar nog een.
Gaaf is dat hèquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel keek net buiten naar boven en zag, dankzij de ontbrekende straatverlichting in het donkere bos, duizenden en duizenden sterren.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
rot op met je dio altijd op 3 FM, begint net als volendam bij giel een knuffeldier te worden
Man UTD - Arsenal en Inter - AC van het weekend, zeker klassiekers jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Klassieker.
Geef die arme zanger eens een hoestdrankje... afgrijselijke stem.quote:
Nu al? ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen al was dat ook ongezondquote:
*hint* Reclame van kaas *hint*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Nu al? ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen al was dat ook ongezond
Als ik reclame van kaas hoor heb ik zin in een blokje kaas of een broodje kaas s,ochtends maar een tosti daar draait mijn maag van om s,ochtends pas als ik goed wakker ben en dat is pas tegen het middaguur dan zou ik wel een tosti lustenquote:
'95, zomer, Efteling, in de rij bij de Halve Maen, in dat huisje, met z'n allen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Herinneringen. 1995. Ontgroening. Deze plaat één week uit en héél die week gehoord. Mooie tijd.
Die avond is wat mij betreft het hoogtepunt van alle SR's. Le-gen-da-risch!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Guus zal ik overigens ook altijd verbinden met die geweldige zaterdagavond in het Glazen Huis een paar jaar geleden. Tering, wat was dat gaaf toen![]()
![]()
.
Yup. Ik zie zo weer die fanfare aan komen lopen. Nou, toen ging ik helemaal stukquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:51 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die avond is wat mij betreft het hoogtepunt van alle SR's. Le-gen-da-risch!
2007 staat nog in zijn geheel op uitzendinggemist.nlquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ik zie zo weer die fanfare aan komen lopen. Nou, toen ging ik helemaal stuk![]()
![]()
![]()
.
Die avond begon toch met de megabadeend van Broekie toen?
* 3FMaster gaat nog eventjes kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:00 schreef themauster het volgende:
[..]
2007 staat nog in zijn geheel op uitzendinggemist.nl
Geen last vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster gaat nog eventjes kijken.
Edit: De hele tijd bufferen![]()
Paar weken geleden ook gedaan. Tot 2 uur zitten te gamen, met cola naast me. Kheb tot 9 uur s'ochtends wakker gelegen. Voortaan maar water pakkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef gerbenp het volgende:
Goedemorgen, vannacht slecht geslapen. Avond van te voren teveel cola gedronken, begin ik op Giel te lijken dan?
Water helpt helemaal niet. Nah goed. Ik ga vanavond nog wel ff wat cola drinken, want ik wil de freaknacht weer 'ns zien. Rond die tijd ben ik al in de slaapstandquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Paar weken geleden ook gedaan. Tot 2 uur zitten te gamen, met cola naast me. Kheb tot 9 uur s'ochtends wakker gelegen. Voortaan maar water pakken
Dorien zal vanavond wel weer bij giel zijn dus dan is het geen reet aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:35 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Water helpt helemaal niet. Nah goed. Ik ga vanavond nog wel ff wat cola drinken, want ik wil de freaknacht weer 'ns zien. Rond die tijd ben ik al in de slaapstandOf is de freaknacht tegenwoordig niets meer aan?
Ik irriteer me juist altijd aan die lege fles wijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Herinneringen. 1995. Ontgroening. Deze plaat één week uit en héél die week gehoord. Mooie tijd.
Dan gaat er een doosje minder cola in ^^quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Dorien zal vanavond wel weer bij giel zijn dus dan is het geen reet aan
Post is een fotoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:17 schreef gerbenp het volgende:
Goedemorgen, vannacht slecht geslapen. Avond van te voren teveel cola gedronken, begin ik op Giel te lijken dan?
Is post een foto ja? Leuke foto?quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ziet er beter geconserveerd uit dan Giel
Zou niet best zijn als dat niet zo was, dat joch is 14!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je ziet er beter geconserveerd uit dan Giel
Ik erger me aan mensen die "ik irriteer me aan..." zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik irriteer me juist altijd aan die lege fles wijn
Claudia. Duh. KX rules en meer van dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:55 schreef gerbenp het volgende:
Wat is het stil, zal het vanavond weer DRUK zijn tijdens Ekstra Weekend?
Ohja, sorry. Docht dat vandaag stenders eetvermaak was..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Claudia. Duh. KX rules en meer van dat.
Denk het niet , 3 van ons zijn daarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:55 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga er weinig van meekrijgen, sta vanavond op een weiland in Ulft, of all placesquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:55 schreef gerbenp het volgende:
Wie ook weer?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk het niet , 3 van ons zijn daar
De Heideroosjes en the Offspring! Ook leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga er weinig van meekrijgen, sta vanavond op een weiland in Ulft, of all places.
Marc, Ronald, Elizaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie ook weer?
K'moet vanavond weer werken, dus ik hoop dat het in de samenvatting zit
Waar je al niet druk overmaakt als puberquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:19 schreef gerbenp het volgende:
Ah, joepie. Ik moet MSN gaan updaten volgens Microsoft, 8.5 gaat er ook mee uitnokken. Joepie.
Wat doe je dan ook met windoosquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:19 schreef gerbenp het volgende:
Ah, joepie. Ik moet MSN gaan updaten volgens Microsoft, 8.5 gaat er ook mee uitnokken. Joepie.
3(fm) minutenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nog paar minuutjes en Claudia is er Af
Ik vind die 'nieuwe' msn zo lelijk. Ik wil de oude terug, niet Live Messengerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:19 schreef gerbenp het volgende:
Dank je!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Van harte trouwens met je zwangerschap
Ik heb dus geen flauw idee hoe het er uit ziet. De laptop is een Appel en boven hebben er Unix..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vind die 'nieuwe' msn zo lelijk. Ik wil de oude terug, niet Live Messenger
Da's inderdaad verplicht. Wel flauw van Microsoft, maargoed.. Je kan het wel weer een beetje 'backtobasics' terugkrijgen, maar dan moet je wel een hoop vinkjes uitschakelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:19 schreef gerbenp het volgende:
Thee?! Thee?! Het is tijd voor bierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef -Hans- het volgende:
Mooi liedje dit van CH.
Even thee drinken![]()
.
Het is toch normaal: 4 uur - bier uur?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Thee?! Thee?! Het is tijd voor bier
Als de 5 in de klok is, is het tijd voor bierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is toch normaal: 4 uur - bier uur?
Neuh. Als er maar een 5 in de klok zit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is toch normaal: 4 uur - bier uur?
Kijk! Piet Piraat is er eindelijk ook weer. Met usericon zelfsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef -Hans- het volgende:
Mooi liedje dit van CH.
Even thee drinken![]()
.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk! Piet Piraat is er eindelijk ook weer. Met usericon zelfs.
Hoi hè.
Gezellig. Doet me denken aan vroegerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
. HIj begint weer warm te draaien, die Hans
.
Van vóór de millenniumwisseling iigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gezellig. Doet me denken aan vroeger.
Hoeveel jaar is ie nu weg geweest?
Da's of heel lang oefenen, of puur geluk.quote:
ongeveer 1/3de jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gezellig. Doet me denken aan vroeger.
Hoeveel jaar is ie nu weg geweest?
Denk eerste jaars naar huis lokkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Da's of heel lang oefenen, of puur geluk.
Doet me herinneren aan een terugspeelbal van Ajax tegen Cambuur. Die schoot hem er ook per ongeluk in. Volgens mij scoorde toen Siem de Jong...
Waar is Borisz als je em nodig hebt
Dat was Jan Vertonghenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Da's of heel lang oefenen, of puur geluk.
Doet me herinneren aan een terugspeelbal van Ajax tegen Cambuur. Die schoot hem er ook per ongeluk in. Volgens mij scoorde toen Siem de Jong...
Waar is Borisz als je em nodig hebt
O.quote:
Graag zelfs , begin be the one aardig zat te worden, als deze ook nog is mh wordtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Deadmou5! Ik hoor een megahit?
Dat gebeurt wel vaker. Bij "mijn" elftal heb ik het in 12 jaar zeker een keer of 5 meegemaakt. Blijft wel lachen trouwens.quote:
Ter compensatie gaf Ajax 2 Cambuur vervolgens vrije doortocht om een treffer te maken. (wiki)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
O.
Het was idd een mooie goal. Klopt dat na de aftrap alle Ajax spelers bleven staan, zodat Cambuur weer een goal kon maken?
Yup.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
O.
Het was idd een mooie goal. Klopt dat na de aftrap alle Ajax spelers bleven staan, zodat Cambuur weer een goal kon maken?
Alleen had Cambuur dat niet helemaal op tijd in de gaten, waardoor er zowat nog een achterbal uit voort kwam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ter compensatie gaf Ajax 2 Cambuur vervolgens vrije doortocht om een treffer te maken. (wiki)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ter compensatie gaf Ajax 2 Cambuur vervolgens vrije doortocht om een treffer te maken. (wiki)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen had Cambuur dat niet helemaal op tijd in de gaten, waardoor er zowat nog een achterbal uit voort kwam.
Nu al?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Thee?! Thee?! Het is tijd voor bier
Piet Piraatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk! Piet Piraat is er eindelijk ook weer. Met usericon zelfs.
Hoi hè.
Op de een of andere manier waren alle cronjobs verdwenen. Géén idee hoe dat kan! NPO ICT heeft dat zojuist voor ons hersteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
he de 3fm tracker doet het weer
is al freakandel speciaal dus wordt vast geen MHquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Vette plaat jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Corné live: lijkt me niet, want MotoGP op Indyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond weer eens een echte 3FM-Vrijdag..?:
Corné live vanuit de studio ?
Veenstra en Ekdom weer reunited met als gast..?
En FOK!kers in den studio.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Corné live: lijkt me niet, want MotoGP op Indy
EW gast: Gigi Ravelli
Nope! Dit weekend weer MotoGP dus Corne zal weer vanaf een bandje komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond weer eens een echte 3FM-Vrijdag..?:
Corné live vanuit de studio ?
Veenstra en Ekdom weer reunited met als gast..?
Nieuwe Gossip had ik nog niet eerder gehoord, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
Kans is denk nog wel redelijk groot dat het Jack Penate - Be the one megahit wordt.
Maar zal vast wel wat anders worden jammer genoeg,,
Toch prettig dat ik de koning mag kiezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nederlandse staatsbestel 2.0:
[ afbeelding ]
vind de vervanger al helemaal nietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Gossip had ik nog niet eerder gehoord, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonder. Ben morgen benieuwd hoe de SoD zal klinken nu Daniel er niet meer is..
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind de vervanger al helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |