nu nog even renswoude plat mailen zodat kruitvat en trekpleister stoppenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:17 schreef Timo20 het volgende:
Over de nee-geen-pepernoten actie/stickers: stond vandaag een stuk in de krant dat de Jumbo de pepernoten uit de schappen heeft gehaald na klachten en acties van klanten tegen de zo vroege pepernoten!
![]()
DDoS?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nu nog even renswoude plat mailen zodat kruitvat en trekpleister stoppen
Kruidvat Retail BV
Nijborg 17
3927 DA Renswoude
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:20 schreef gerbenp het volgende:
Zouden we een hyve gaan maken, het 3FM kuiken moet terug?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]Dacht dat de TT ging over het kuiken als in downloaden
quote:
Eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Dit is eigenlijk pas de eerste plaat van Akon waarbij ik me niet stoor aan die irritante stem van hem.
Lijkt wel alsof hij voor elk nummer een voorraad helium opsnuift...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Dit is eigenlijk pas de eerste plaat van Akon waarbij ik me niet stoor aan die irritante stem van hem.
zijn meer mensen het met je eensquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij voor elk nummer een voorraad helium opsnuift...
Yeah !!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:40 schreef Timo20 het volgende:
Haaaaaaanssssssssssssieeee![]()
![]()
Het kuiken heeft z`n comeback gemaakt![]()
Gelukkig hebben we Decibello nog.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Het Kuiken
Waarom ze dat briljante lieve leuke pluisbeest ooit door de versnipperaar hebben gegooid, is mij een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |