of tim kuik kuiken?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
3fm kuiken
Eerste kennismaking van fok! en 3fm. Het kuiken.
Morgen maken we bekend hoe je als luisteraar mee kan midgetgolfen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, er waren ook al bankgasten uitgenodigd dus het wordt een beetje te druk in de studio.
Zou leuk zijn als we ter compensatie volgende week ook nog even langs mogen komen![]()
Michiel, lees je mee?
Geef het mee als prijs in de voicelift en het geheime woord.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Morgen maken we bekend hoe je als luisteraar mee kan midgetgolfen!
Maar goed dat ik radio op mn mobiel hebquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Morgen maken we bekend hoe je als luisteraar mee kan midgetgolfen!
Zou mooi zijn !quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het per september/oktober terugkomen ?
Dat was denk ik de Coen en Sandershow, want ik heb em niet gehoord.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:51 schreef Martijn85 het volgende:
Heeft iemand vanmiddag Lily Allen - It's Not Fair gehoord met dat nederlandse stuk op het eind?
Weet iemand nog in welke show die zat?
Wilde gok: Coen & Sandershowquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:51 schreef Martijn85 het volgende:
Heeft iemand vanmiddag Lily Allen - It's Not Fair gehoord met dat nederlandse stuk op het eind?
Weet iemand nog in welke show die zat?
Nu maar hopen dat Albert Heijn ook door het stof gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Broekie het volgende:
Michiel & Maricha, als er nog mensen in provincie Utrecht uit willen gaan delen mogen jullie dat ook gewoon aan mij doorgeven ipv dat jullie stickers opsturen, ik heb hier nog steeds een halve doos staan.
Ik overweeg zelf overigens volgende week donderdag in Utrecht te gaan staan, maar is nog niet zeker.
En ik typte zelfs 2x zoveel. Ik heb de jeugdigheid zeker nog in mn vingers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef Sersjee het volgende:
En of Marc voortaan niet sneller wil typen dan ik.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik typte zelfs 2x zoveel. Ik heb de jeugdigheid zeker nog in mn vingers.
Kan ik alleen maar aanbevelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En ik typte zelfs 2x zoveel. Ik heb de jeugdigheid zeker nog in mn vingers.
Da's geen rommel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Even aan het inlezen voor Ekstra Weekend. Vooral omdat ik een groot deel van de beelden moet missen.
http://forum.mokkels.nl/5(...)i-ravelli-page1.html
In de computers in de studio zal die site al wel gebookmarkt zijn.
let me know, ik heb nog niets en vrouwlief hoeft geen standby te draaien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:49 schreef Broekie het volgende:
Michiel & Maricha, als er nog mensen in provincie Utrecht uit willen gaan delen mogen jullie dat ook gewoon aan mij doorgeven ipv dat jullie stickers opsturen, ik heb hier nog steeds een halve doos staan.
Ik overweeg zelf overigens volgende week donderdag in Utrecht te gaan staan, maar is nog niet zeker.
Nou, ik kan er wel een paar kunstjes op.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niets , zo breekbaar
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik kan er wel een paar kunstjes op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |