Verkiesbaar is dus gewoon erinquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef themauster het volgende:
We kregen bericht dat @gerardekdom zeker het Glazen Huis in zou gaan. Nu horen we dat hij zich alleen verkiesbaar stelt. ff afwachten dus... van radiofreak
Was vanmiddag al bekend. Helaasch wel jammer, net zoals Peter de Vries die naar radio 1 ging (ofzo).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jurgen van den Berg verlaat 3FM
Tjibbe is uberprutserquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef gerbenp het volgende:
Ah, topic staat al op 3FMfan, maar wel nog met het verkeerde cijfer. Mag ik me zelf de prutser van het jaar noemen, of is Tjibbe dat al?
Nooit meer crashen met giovancaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was vanmiddag al bekend. Helaasch wel jammer, net zoals Peter de Vries die naar radio 1 ging (ofzo).
Arno de (ex-)Stagiair mag misschien volgende week bij het midgetgolftoernooi langskomen. Als hij iemand mee mag nemen, ga ik em stalkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
"Rond 20.00 uur komt onze studiogast. Omdat het anders heel druk wordt in de studio, willen we vragen dat jullie tot ongeveer die tijd gezellig bij ons blijven hangen, maar erna weer weg gaan."
Daar maak ik uit op dat we mogen blijven tot de studiogast er is. Of lees ik dat nou verkeerd?
[..]
Nope, zie bovenstaande quote uit een mail van Tjibbe. We mogen wel een andere keer terug komen om bankgasten te zijn, maar hij was nu even vergeten dat hij een tijd terug al bankgasten voor deze uitzending had geregeld.
Peter de Vries ging met Sander de Heer mee naar Radio2. Heb het programma eigenlijk nooit geluisterd, dus weet niet of ie dat nog steeds doet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Was vanmiddag al bekend. Helaasch wel jammer, net zoals Peter de Vries die naar radio 1 ging (ofzo).
het is toch gewoon een openbaar park waar ze het gaan doen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno de (ex-)Stagiair mag misschien volgende week bij het midgetgolftoernooi langskomen. Als hij iemand mee mag nemen, ga ik em stalken
Lijkt mij trouwens sowieso wel handig dat Tjibbe me voor volgende week uitnodigt. Gezien het drankgebruik van een aantal van de deelnemers (o.a. Nikki en natuurlijk de heren Ekdom en Veenstra zelf) is het handig om te weten waar in de buurt de supermarkten en slijterijen zitten. Laat ik er nou net een paar weten
volgens 3fm werkt hij nog bij 3fmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Peter de Vries ging met Sander de Heer mee naar Radio2. Heb het programma eigenlijk nooit geluisterd, dus weet niet of ie dat nog steeds doet.
http://www.telefoonboek.nlquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Arno de (ex-)Stagiair mag misschien volgende week bij het midgetgolftoernooi langskomen. Als hij iemand mee mag nemen, ga ik em stalken
Lijkt mij trouwens sowieso wel handig dat Tjibbe me voor volgende week uitnodigt. Gezien het drankgebruik van een aantal van de deelnemers (o.a. Nikki en natuurlijk de heren Ekdom en Veenstra zelf) is het handig om te weten waar in de buurt de supermarkten en slijterijen zitten. Laat ik er nou net een paar weten
...en heeft vakantie tot maandag.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
De heer zit tegenwoordig om 06:00 op radio 2
Das natuurlijk wel waar... Ik denk alleen dat het al druk genoeg zal zijn met alle gasten die wel uitgenodigd zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is toch gewoon een openbaar park waar ze het gaan doen ?
Zeg je gewoon als je tjibbe ziet , michiel heeft mij uitgenodigd en tegen michiel zeg je tjibbe heeft mij uitgenodigdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das natuurlijk wel waar... Ik denk alleen dat het al druk genoeg zal zijn met alle gasten die wel uitgenodigd zijn.
zou het per september/oktober terugkomen ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:34 schreef borisz het volgende:
3fm kuiken
Eerste kennismaking van fok! en 3fm. Het kuiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |