quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen had Cambuur dat niet helemaal op tijd in de gaten, waardoor er zowat nog een achterbal uit voort kwam.
Nu al?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Thee?! Thee?! Het is tijd voor bier
Piet Piraatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk! Piet Piraat is er eindelijk ook weer. Met usericon zelfs.
Hoi hè.
Op de een of andere manier waren alle cronjobs verdwenen. Géén idee hoe dat kan! NPO ICT heeft dat zojuist voor ons hersteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
he de 3fm tracker doet het weer
is al freakandel speciaal dus wordt vast geen MHquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Deadmou5! Ik hoor een megahit?
Vette plaat jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Deadmou5! Ik hoor een megahit?
Corné live: lijkt me niet, want MotoGP op Indyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond weer eens een echte 3FM-Vrijdag..?:
Corné live vanuit de studio ?
Veenstra en Ekdom weer reunited met als gast..?
En FOK!kers in den studio.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Corné live: lijkt me niet, want MotoGP op Indy
EW gast: Gigi Ravelli
Nope! Dit weekend weer MotoGP dus Corne zal weer vanaf een bandje komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond weer eens een echte 3FM-Vrijdag..?:
Corné live vanuit de studio ?
Veenstra en Ekdom weer reunited met als gast..?
Nieuwe Gossip had ik nog niet eerder gehoord, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
Kans is denk nog wel redelijk groot dat het Jack Penate - Be the one megahit wordt.
Maar zal vast wel wat anders worden jammer genoeg,,
Toch prettig dat ik de koning mag kiezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nederlandse staatsbestel 2.0:
[ afbeelding ]
vind de vervanger al helemaal nietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Gossip had ik nog niet eerder gehoord, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonder. Ben morgen benieuwd hoe de SoD zal klinken nu Daniel er niet meer is..
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind de vervanger al helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |