Het is toch normaal: 4 uur - bier uur?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Thee?! Thee?! Het is tijd voor bier
Als de 5 in de klok is, is het tijd voor bierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is toch normaal: 4 uur - bier uur?
Neuh. Als er maar een 5 in de klok zit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Het is toch normaal: 4 uur - bier uur?
Kijk! Piet Piraat is er eindelijk ook weer. Met usericon zelfsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef -Hans- het volgende:
Mooi liedje dit van CH.
Even thee drinken![]()
.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk! Piet Piraat is er eindelijk ook weer. Met usericon zelfs.
Hoi hè.
Gezellig. Doet me denken aan vroegerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
. HIj begint weer warm te draaien, die Hans
.
Van vóór de millenniumwisseling iigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gezellig. Doet me denken aan vroeger.
Hoeveel jaar is ie nu weg geweest?
Da's of heel lang oefenen, of puur geluk.quote:
ongeveer 1/3de jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Gezellig. Doet me denken aan vroeger.
Hoeveel jaar is ie nu weg geweest?
Denk eerste jaars naar huis lokkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Da's of heel lang oefenen, of puur geluk.
Doet me herinneren aan een terugspeelbal van Ajax tegen Cambuur. Die schoot hem er ook per ongeluk in. Volgens mij scoorde toen Siem de Jong...
Waar is Borisz als je em nodig hebt
Dat was Jan Vertonghenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Da's of heel lang oefenen, of puur geluk.
Doet me herinneren aan een terugspeelbal van Ajax tegen Cambuur. Die schoot hem er ook per ongeluk in. Volgens mij scoorde toen Siem de Jong...
Waar is Borisz als je em nodig hebt
O.quote:
Graag zelfs , begin be the one aardig zat te worden, als deze ook nog is mh wordtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Deadmou5! Ik hoor een megahit?
Dat gebeurt wel vaker. Bij "mijn" elftal heb ik het in 12 jaar zeker een keer of 5 meegemaakt. Blijft wel lachen trouwens.quote:
Ter compensatie gaf Ajax 2 Cambuur vervolgens vrije doortocht om een treffer te maken. (wiki)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
O.
Het was idd een mooie goal. Klopt dat na de aftrap alle Ajax spelers bleven staan, zodat Cambuur weer een goal kon maken?
Yup.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
O.
Het was idd een mooie goal. Klopt dat na de aftrap alle Ajax spelers bleven staan, zodat Cambuur weer een goal kon maken?
Alleen had Cambuur dat niet helemaal op tijd in de gaten, waardoor er zowat nog een achterbal uit voort kwam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ter compensatie gaf Ajax 2 Cambuur vervolgens vrije doortocht om een treffer te maken. (wiki)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ter compensatie gaf Ajax 2 Cambuur vervolgens vrije doortocht om een treffer te maken. (wiki)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Alleen had Cambuur dat niet helemaal op tijd in de gaten, waardoor er zowat nog een achterbal uit voort kwam.
Nu al?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Thee?! Thee?! Het is tijd voor bier
Piet Piraatquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk! Piet Piraat is er eindelijk ook weer. Met usericon zelfs.
Hoi hè.
Op de een of andere manier waren alle cronjobs verdwenen. Géén idee hoe dat kan! NPO ICT heeft dat zojuist voor ons hersteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
he de 3fm tracker doet het weer
is al freakandel speciaal dus wordt vast geen MHquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Vette plaat jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef 3FMaster het volgende:Joooaaah!
Corné live: lijkt me niet, want MotoGP op Indyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond weer eens een echte 3FM-Vrijdag..?:
Corné live vanuit de studio ?
Veenstra en Ekdom weer reunited met als gast..?
En FOK!kers in den studio.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Corné live: lijkt me niet, want MotoGP op Indy
EW gast: Gigi Ravelli
Nope! Dit weekend weer MotoGP dus Corne zal weer vanaf een bandje komenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef Paul-89 het volgende:
Vanavond weer eens een echte 3FM-Vrijdag..?:
Corné live vanuit de studio ?
Veenstra en Ekdom weer reunited met als gast..?
Nieuwe Gossip had ik nog niet eerder gehoord, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:05 schreef Paul-89 het volgende:
Kans is denk nog wel redelijk groot dat het Jack Penate - Be the one megahit wordt.
Maar zal vast wel wat anders worden jammer genoeg,,
Toch prettig dat ik de koning mag kiezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nederlandse staatsbestel 2.0:
[ afbeelding ]
vind de vervanger al helemaal nietsquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nieuwe Gossip had ik nog niet eerder gehoord, maar persoonlijk vind ik het niet heel bijzonder. Ben morgen benieuwd hoe de SoD zal klinken nu Daniel er niet meer is..
Sluit ik mij graag bij aanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vind de vervanger al helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |