Vanochtend even naar 3FM gezapt rond de klok van 07:00 en toen was direct de eerste plaat Alain Clark. Ik was direct weer genezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en geen idioot als Giel Beelen, al valt dat ook onder smaak![]()
Owja, dat vehikel hoorde ik idd ook toen ik m'n Mini richting Brussel starttequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanochtend even naar 3FM gezapt rond de klok van 07:00 en toen was direct de eerste plaat Alain Clark. Ik was direct weer genezen.
het vervormde stemmetje doet het daarin wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaa dat is 'm!. Die ga ik direct even bookmarken
. Zag dat er verschillende uitvoeringen zijn, maar die van David McWilliams is toch wel de tofste, imho
.
Lekker begin van de rit maar niet heusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dat vehikel hoorde ik idd ook toen ik m'n Mini richting Brussel startte. Uiteindelijk werd 't nog wel een goede dag
.
Precies!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het vervormde stemmetje doet het daarin wel.
Hans met herkenbare avatarquote:
Jup, uiteindelijk toch wat leuker/meer herkenbaar dan Garfield of een andere avatarquote:
Aaah mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel keek net buiten naar boven en zag, dankzij de ontbrekende straatverlichting in het donkere bos, duizenden en duizenden sterren.
En de vraag daarna was "Kunnen we daarnaartoe gaan"?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was ook de eerste reactie van mijn zoontje op sterren, ow mooi , papa daar nog een.
Gaaf is dat hèquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel keek net buiten naar boven en zag, dankzij de ontbrekende straatverlichting in het donkere bos, duizenden en duizenden sterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |