quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Decibello de foto`s nog.
Weet je het heel zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Decibello nog.
helaas is dat ook de opmaat voor een onzinnige discussie die nog tot half 12 duurtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! wat een plaat om mee te beginnen, wow
be the one
Echt zo onwijs jammer want dat maakt het plezier om naar 3voor12 te luisteren een behoorlijk stuk minder. Helaas nog altijd een item in de show..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
helaas is dat ook de opmaat voor een onzinnige discussie die nog tot half 12 duurt
Tegenwoordig zijn tweelingen in. Net zoals The Veronicas (quote:
Tweelingen zijn tofquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn tweelingen in. Net zoals The Veronicas (![]()
).
Nog meer Glazen Huizen, volg de volgende link: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8804
Denk dat ik dit jaar van zowel de NL als Belgische editie genoeg meekrijgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn tweelingen in. Net zoals The Veronicas (![]()
).
Nog meer Glazen Huizen, volg de volgende link: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8804
vorig jaar was belgie editie leuker door de muziekquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat ik dit jaar van zowel de NL als Belgische editie genoeg meekrijg.
Belgen hebben smaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vorig jaar was belgie editie leuker door de muziek
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Net even een one louder moment bij David McWilliams - The Days Of Pearly Spencer ( op regioFM).. Jeetje, wat een track is dat! Hoop dat Ekdom die ook eens wil draaien tijdens de AV
echt hey. Las vandaag in de krant dat ie ook een jazz programma op Radio 6 krijgtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en geen idioot als Giel Beelen, al valt dat ook onder smaak![]()
Jaa dat is 'm!quote:
*favoritedquote:
Vanochtend even naar 3FM gezapt rond de klok van 07:00 en toen was direct de eerste plaat Alain Clark. Ik was direct weer genezenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en geen idioot als Giel Beelen, al valt dat ook onder smaak![]()
Owja, dat vehikel hoorde ik idd ook toen ik m'n Mini richting Brussel starttequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vanochtend even naar 3FM gezapt rond de klok van 07:00 en toen was direct de eerste plaat Alain Clark. Ik was direct weer genezen.
het vervormde stemmetje doet het daarin wel.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaa dat is 'm!. Die ga ik direct even bookmarken
. Zag dat er verschillende uitvoeringen zijn, maar die van David McWilliams is toch wel de tofste, imho
.
Lekker begin van de rit maar niet heusquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dat vehikel hoorde ik idd ook toen ik m'n Mini richting Brussel startte. Uiteindelijk werd 't nog wel een goede dag
.
Precies!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het vervormde stemmetje doet het daarin wel.
Hans met herkenbare avatarquote:
Jup, uiteindelijk toch wat leuker/meer herkenbaar dan Garfield of een andere avatarquote:
Aaah mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel keek net buiten naar boven en zag, dankzij de ontbrekende straatverlichting in het donkere bos, duizenden en duizenden sterren.
En de vraag daarna was "Kunnen we daarnaartoe gaan"?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was ook de eerste reactie van mijn zoontje op sterren, ow mooi , papa daar nog een.
Gaaf is dat hèquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Brennel het volgende:
* Brennel keek net buiten naar boven en zag, dankzij de ontbrekende straatverlichting in het donkere bos, duizenden en duizenden sterren.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
rot op met je dio altijd op 3 FM, begint net als volendam bij giel een knuffeldier te worden
Man UTD - Arsenal en Inter - AC van het weekend, zeker klassiekers jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een Klassieker.
Geef die arme zanger eens een hoestdrankje... afgrijselijke stem.quote:
Nu al? ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen al was dat ook ongezondquote:
*hint* Reclame van kaas *hint*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Nu al? ik heb net mijn ontbijt achter de kiezen al was dat ook ongezond
Als ik reclame van kaas hoor heb ik zin in een blokje kaas of een broodje kaas s,ochtends maar een tosti daar draait mijn maag van om s,ochtends pas als ik goed wakker ben en dat is pas tegen het middaguur dan zou ik wel een tosti lustenquote:
'95, zomer, Efteling, in de rij bij de Halve Maen, in dat huisje, met z'n allen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Herinneringen. 1995. Ontgroening. Deze plaat één week uit en héél die week gehoord. Mooie tijd.
Die avond is wat mij betreft het hoogtepunt van alle SR's. Le-gen-da-risch!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Guus zal ik overigens ook altijd verbinden met die geweldige zaterdagavond in het Glazen Huis een paar jaar geleden. Tering, wat was dat gaaf toen![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |