Ga je nu zelf al smeken of een topic open mag blijvenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:11 schreef SCH het volgende:
Een ring voor Dione
Dit leek mij wel een leuke ludieke actie. Misschien had ik het even moeten overleggen, bedenk ik nu maar het kwam op als kakkenHopelijk mag ie open blijven, dan ga ik hem ook in SPT openen!
Precies die is sneller dan Lucky Lukequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Zorg en dan maar eerst voor dat Ambrosius dat topic niet op slot gooit
Een bericht dat eigenlijk al 4 keer is langs gekomen en dan toch nog door iemand wordt gepost.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef Doopy-X- het volgende:
AFC AJAX #1415: Marko Pantelic #9
Wat is een versteegrobje
Had de laatste 4 pages doorgescand en zag hem niet, excuusquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een bericht dat eigenlijk al 4 keer is langs gekomen en dan toch nog door iemand wordt gepost.
De stelregel in het Ajax topic is dat als het nieuws ouder dan 1 a 2 uur is, je er vanuit kan gaan dat het al geplaatst is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Had de laatste 4 pages doorgescand en zag hem niet, excuus
I know, nu weet ik ook dat goal.com ho-pe-loos achterlooptquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
De stelregel in het Ajax topic is dat als het nieuws ouder dan 1 a 2 uur is, je er vanuit kan gaan dat het al geplaatst is.
No problem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Had de laatste 4 pages doorgescand en zag hem niet, excuus
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
SC Heerenveen #49: Gert en Jan maken er wat van Mag hier een TT bij: Gert en Jan maken er wat van
ik zal proberen of mobiel modden gaat lukken.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:08 schreef SCH het volgende:
Willen jullie even met spoed ingrijpen in de onderschriftencompetitie. Het dreigt een beetje uit de hand te lopen
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
Prima sjimz, er zit ook bijna een nieuwe topic aan te komen. Misschien kunnen we dan weer nieuw verder zonder die oproerkraaiers.
ik vind dat ik me nog netjes hield,quote:Op donderdag 3 september 2009 11:33 schreef sjimz het volgende:
of t corrupt is kunnen we toch niet acherhalen. feit is wel dat jij al meerdere keren reageert op een manier die not done is. en je bent er al meerdere keren voor gewaarschuwd.
Als jij nou gewoon op tijd had gejureerd, was het niet zo uit de hand gelopenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:37 schreef Xummon het volgende:
laat het topic gewoon dicht en open een nieuw
Een van de edits van Sjimz liet toch anders zien qua schelden. Hoe vaak moeten we nog zeggen dat wanneer het niet bevalt, je gewoon niet mee moet doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:36 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik vind dat ik me nog netjes hield,
niet schelden enzo.
en toen ik 48 uur gebanned werd heb ik me achteraf ook niet beklaagd en gewoon netjes proberen mee te doen.
ik wil echt niet zitten zieken.....
maar wat ASroma zegt.....ik had het niet beter kunnen verwoorden. Hij doet nog langer mee dan ik dus is echt wel ervaringsdeskundige.
----- EDIT: ---
en uiteraard is het niet verplicht om mee te doen....maar als ik meedoe dan verwacht ik wel een eerlijke competitie....wat nu het geval is is dat ik stelselmatig de poedelprijs krijg toegeschoven of m'n inzending wordt helemaal genegeerd.
maar zoals bij m'n laatste bijdrage....zelfs een humorloze steen zou me de poedel nog niet geven....maar de jury speelde toen echt overduidelijk op de man.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon op tijd had gejureerd, was het niet zo uit de hand gelopen![]()
![]()
![]()
als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef Prosac het volgende:
Als jij vindt dat het een kliekje is, dan moet je gewoon niet mee doen. Natuurlijk kan je er wat van zeggen, maar er werd en wordt zoveel over doorgezeurd, dat het wel de lol er volledig vanaf haalt.
Jij moet gewoon even leren dat je normaal in dat topic moet posten.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef voetballeh het volgende:
[..]
als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.
Omdat je gaat schelden, al eerder gewaarschuwd bent en maar door blijft zeuren ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef voetballeh het volgende:
[..]
als je er wat van zegt krijg je meteen de poedelprijs als dank. en dan zijn wij de boemannen.
Ten eerste; no offense.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:22 schreef voetballeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[Centraal] Randverschijnselen #40
Was toch een post van mij? Wat was er niet relevant aan, ik kan hem nl. niet meer zien.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:56 schreef Happel het volgende:
De relevantie van dit bericht ontgaat me een beetje: Het grote Feijenoord-topic #505: Mét Babovic.
Ging niet over Feijenoord. Hell, het ging helemaal nergens over.quote:Op vrijdag 4 september 2009 17:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was toch een post van mij? Wat was er niet relevant aan, ik kan hem nl. niet meer zien.²
Doen we.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ok.
Volgende keer doe je het zelf maar hoor.
Happel was mij al voor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:21 schreef Ruud het volgende:
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #180: Wij willen voetballeh!
Graag TT change naar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #180: Wij willen voetballeh!
BVD
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:02 schreef RayMania het volgende:
Aangepast.
quote:Op zondag 6 september 2009 14:47 schreef RayMania het volgende:
[WK2010 kwalificatie groep 1]Denemarken, Hongarije #2!
Als je nog heel ff geduld hebt gaan we het regelenquote:Op maandag 7 september 2009 20:05 schreef PogueMahone het volgende:
Kunnen de namen uit die mails die geplaatst zijn hier weg?
Johan Derksen #15: Mister Bigstar
Het ging over Chelsea.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:29 schreef Prosac het volgende:
Er liep min of meer al een topic over. BS heeft de TT veranderd zodat het de lading wat beter dekt.
Als je het topic had door gelezen dan had je kunnen zien dat het inmiddels ook over andere clubs ging.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ging over Chelsea.
Had niks te maken over de feiten die ik postt.
Maar goed je gaat je gang maar
Ja het liep stormquote:Op dinsdag 8 september 2009 18:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je het topic had door gelezen dan had je kunnen zien dat het inmiddels ook over andere clubs ging.
Kijk maar naar deze post: Engelse clubs in de problemen: Transferban Chelsea!
Dus jammer maar je faalt.
1. Voetbalquote:Op woensdag 9 september 2009 10:35 schreef Nashje het volgende:
Is er ergens een amateur trainers-topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |