abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72369107
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:33 schreef Prosac het volgende:

[..]

De klacht over Barca horen we regelmatig en er is helaas niks aan te doen. Maar ik ben van mening dat wanneer je hem gewoon structureel negeert en er niet op in gaat, de lol er snel genoeg vanaf is. Ik heb hem ook al verteld dat hij moet ophouden steeds maar in de langspeelplaatmodus te vervallen. Dat hij Vertonghen niks vindt, weten we allang.
Soms verdenk ik hem van CTRL+C CTRL+V

Denthemen zegt dat Barca hem niet meer ergert nu hij het gewoon overslaat.
Is ook wel zo ja. Maar ik noemde Barca gewoon even als voorbeeld. Zo kun je er nog wel een aantal opnoemen en uiteindelijk moet je gewoon het halve topic negeren. Dat is eigenlijk geen doen meer. Maar ik neem jullie (de mods) verder ook niets kwalijk hoor. Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen. Maar ik wilde het toch even kwijt
pi_72369133
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het Ajax-topic, wat een stel koekiekoeries zijn daar bij gekomen zeg
Moet ik dan maar langskomen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72369149
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Prosac het volgende:

[..]

Je had bij Planet Internet die reclame dat mensen hun muis op het beeldscherm zetten e.d.
Zo herkenbaar, die mensen bestaan namelijk.
En die met de TomTom dat ze meteen rechts afslaan. Dat was een half jaartje geleden ofzo nog op de radio dat iemand 20 meter voor een brug de sloot in was gereden. De TomTom zei dat hij rechts af moest

Geniale reclame was dat
pi_72369156
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Moet ik dan maar langskomen?
Jij bent altijd welkom
pi_72369225
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Is ook wel zo ja. Maar ik noemde Barca gewoon even als voorbeeld. Zo kun je er nog wel een aantal opnoemen en uiteindelijk moet je gewoon het halve topic negeren. Dat is eigenlijk geen doen meer. Maar ik neem jullie (de mods) verder ook niets kwalijk hoor. Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen. Maar ik wilde het toch even kwijt
Ik begrijp je volkomen. "Vroeger" was het topic absoluut kwalitatief een stuk beter. Hoewel het natuurlijk altijd al een druk topic is geweest vanwege de grote haat/liefde voor Ajax in de voetbalwereld.
Met de toename van drukte op fok, neemt sowieso ook al het aantal Ajax fans toe.

Al zijn er posters in dat topic die volgens mij zich alleen maar voordoen als fan.
pi_72369805
Is het drukker op FOK? Merk er maar weinig van...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_72369863
Toch is het zo. Alleen zijn het blijkbaar alleen maar Ajax-fans die zich aanmelden.
pi_72369892
- succes in de prullebak -

[ Bericht 95% gewijzigd door Prosac op 02-09-2009 14:16:24 ]
Coole game!
Ga naar : http://www.mijnmaffia.nl/Het-Pasje
pi_72370057
Ophoeren met je spam vuilaard!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72370249
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:15 schreef Superheld het volgende:
Ophoeren met je spam vuilaard!
Note 18.
pi_72370303
quote:
Op woensdag 2 september 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Note 18.

Waarom doe je me dit aan? Doe het niehiettt
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72370433
- normaal doen! Sjimz is geen homo -

[ Bericht 83% gewijzigd door Prosac op 02-09-2009 14:33:07 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72370481
@ Achterin de lesauto
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_72370494
- normaal typen leren! -

[ Bericht 96% gewijzigd door Prosac op 02-09-2009 14:34:51 ]
pi_72370578
-laatste waarschuwing-

[ Bericht 94% gewijzigd door sjimz op 02-09-2009 14:39:32 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72371308
Boh alweer bijna naar voetbalwedstrijd toe, wel laf omdat onze trainers dichtbij die club wonen moeten we maar rechtstreeks gaan, is voor de helft van ons team een half uur fietsen en bedankt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  woensdag 2 september 2009 @ 16:54:51 #67
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_72371968

Nadat alles in orde was besloot die intercedente toch maar even na te vragen bij het bedrijf of mijn gebrek aan ervaring (lees: geen) niet voor problemen zou zorgen. Het bedrijf meldde vervolgens doodleuk dat ze toch al bijna aan het maximum zaten en zodoende niet in zee wilden gaan met mij. Mooi kut dus, helemaal omdat het uitzendbureau deed voorkomen alsof alles al geregeld was.

Nu moet ik dinsdag waarschijnlijk op een sollicitatiegesprek bij Albert als bezorger ( ). Maar dat is weer te mooi om waar te zijn, zal dus ook wel op niks uitlopen.
pi_72371989
Wel een half uur !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 2 september 2009 @ 17:05:45 #69
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_72372266
Waarom wordt er zoveel ge-edit hier
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_72372967
Eerste schooldag gehad, was meteen weer bikkelen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  woensdag 2 september 2009 @ 17:30:59 #71
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_72372991
-niet doen-

[ Bericht 48% gewijzigd door sjimz op 02-09-2009 17:32:59 ]
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_72373213
Supermarkt bezorger, geniaal baantje. Leuk werk wel.
pi_72373461
quote:
Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Iemand al uitgevogeld wat de grap van Tarantino is met het bewust dubbel fout schrijven van de filmtitel?
Of verraadt dat gelijk het plot?
Is niet bevestigd.

Van imdb:

Three theories have been offered by viewers. (1) Basterd may be derived from the word Baster, a word derived from Dutch bastaard (bastard). The original Basters were mainly persons of mixed descent between the Cape Colony Dutch and indigenous African women who at one time would have been absorbed in the white community. In the movie, the Basterds are American/Jewish, and their plan was very similar...to be "civilians absorbed" in France, walking among the Nazis. (2) The misspelling may connote that Lt Aldo Raine (Brad Pitt), who grew up in a family of backwoods bootleggers and moonshiners, has had little in the way of schooling. The words are briefly shown in their misspelled form on his rifle. (3) Tarantino misspelled the title on the cover of the script, which then leaked onto the internet before production began. Rather than admit his mistake, Tarantino chose to maintain the spelling.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_72374074
Is sjimz homo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')