Is ook wel zo ja. Maar ik noemde Barca gewoon even als voorbeeld. Zo kun je er nog wel een aantal opnoemen en uiteindelijk moet je gewoon het halve topic negeren. Dat is eigenlijk geen doen meer. Maar ik neem jullie (de mods) verder ook niets kwalijk hoor. Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen. Maar ik wilde het toch even kwijtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
De klacht over Barca horen we regelmatig en er is helaas niks aan te doen. Maar ik ben van mening dat wanneer je hem gewoon structureel negeert en er niet op in gaat, de lol er snel genoeg vanaf is. Ik heb hem ook al verteld dat hij moet ophouden steeds maar in de langspeelplaatmodus te vervallen. Dat hij Vertonghen niks vindt, weten we allang.
Soms verdenk ik hem van CTRL+C CTRL+V
Denthemen zegt dat Barca hem niet meer ergert nu hij het gewoon overslaat.
Moet ik dan maar langskomen?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het Ajax-topic, wat een stel koekiekoeries zijn daar bij gekomen zeg
En die met de TomTom dat ze meteen rechts afslaan. Dat was een half jaartje geleden ofzo nog op de radio dat iemand 20 meter voor een brug de sloot in was gereden. De TomTom zei dat hij rechts af moestquote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je had bij Planet Internet die reclame dat mensen hun muis op het beeldscherm zetten e.d.
Zo herkenbaar, die mensen bestaan namelijk.![]()
Ik begrijp je volkomen. "Vroeger" was het topic absoluut kwalitatief een stuk beter. Hoewel het natuurlijk altijd al een druk topic is geweest vanwege de grote haat/liefde voor Ajax in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is ook wel zo ja. Maar ik noemde Barca gewoon even als voorbeeld. Zo kun je er nog wel een aantal opnoemen en uiteindelijk moet je gewoon het halve topic negeren. Dat is eigenlijk geen doen meer. Maar ik neem jullie (de mods) verder ook niets kwalijk hoor. Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen. Maar ik wilde het toch even kwijt
quote:
Is niet bevestigd.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Iemand al uitgevogeld wat de grap van Tarantino is met het bewust dubbel fout schrijven van de filmtitel?
Of verraadt dat gelijk het plot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |