Maar denk ook aan het geluid van de sirene's. De auto doet totaal geen moeite om maar uit te wijken?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Kopbal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)na_aanrijding__.html
Na een paar keer dat filmpje te hebben bekeken is het toch vooral een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Die automobilist had eigenlijk maar 2,3 seconden nadat hij de agent zag om uit te wijken. Ook wel erg verkeerd ingeschat door die motoragent hoor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
Dit is pas ziek: http://www.ad.nl/binnenla(...)agent_kijkt_toe.html
Acht Bier Acht Cola.
quote:De politie in Haarlemmermeer bevestigt dat een agent die maandag was betrokken bij een aanrijding in Hoofddorp, geen hulp heeft geboden. Maar het korps vindt dat niet verwijtbaar. Wel is de landelijke verkeerspolitie ingeschakeld om de toedracht van de aanrijding te onderzoeken.
quote:
quote:,,Ik zag dat de bestuurder van de politieauto, een agent, toekeek bij de sloot,'' zegt Hensbergen. ,,Ik riep: 'Man, doe wat'. Maar de agent zei dat hij niets mocht doen. De richtlijnen schreven voor dat hij op versterking moest wachten, zei hij.''
Hensbergen is zelf te water gegaan. ,,Met een baksteen heb ik geprobeerd het raam van de auto in te slaan. Ik riep tegen de agent: 'Kom me helpen'. Maar hij stond daar maar met zijn armen gekruist en zijn zonnebril op.''
in Sydney hoop ik het is allemaal nog niet rond maar ik heb ook nog 5 maandenquote:
december is niet over 5 maanden hč....quote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in Sydney hoop ik het is allemaal nog niet rond maar ik heb ook nog 5 maanden
nee maar dan begin ik pas. Er al eerder heen vakantie vieren jeweetsquote:Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
december is niet over 5 maanden hč....
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee maar dan begin ik pas. Er al eerder heen vakantie vieren jeweets
Schijnt een fantastisch land te zijn, dus zal wel goed komenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee maar dan begin ik pas. Er al eerder heen vakantie vieren jeweets
ben er al 2 keer geweest, heb familie daar wonen. Dat het een fantastisch land is klopt wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Schijnt een fantastisch land te zijn, dus zal wel goed komen
quote:Op woensdag 2 september 2009 11:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ben er al 2 keer geweest, heb familie daar wonen. Dat het een fantastisch land is klopt wel.
Inderdaad.quote:
Je blijft de filmtitel consequent fout schrijven. Het is Inglourious Basterds.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:23 schreef Kopbal het volgende:
Moest nog een laatste callcentertest afnemen, vond het nog best lastig.
Ja, ik heb het ook wel goed gedaan. Maar af en toe moet je wel redelijk opletten.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
De grootste mongolen werken in een callcentre, ik bedoel.. Barca en ik werkten er ook.(Geen idee of Barca daar nog werkt) dus jij zal er ook wel doorkomen.
Grote club zijn is niet altijd feest natuurlijk. Al kan ik begrijpen dat het wel vervelend is dat er zoveel verschillende meningen zijn die niet herzien worden.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het Ajax-topic, wat een stel koekiekoeries zijn daar bij gekomen zeg
Waar testen ze je dan op, als ik vragen magquote:Op woensdag 2 september 2009 13:23 schreef Kopbal het volgende:
Moest nog een laatste callcentertest afnemen, vond het nog best lastig.
Klantenservice kan heel pittig zijn. Ik deed helpdesk, soms had je echt hele leuker bellers. Ooit met een man 2 uur zitten bellen om een probleem op te lossen. Niet erg, was een hele gezellige oudere meneer die ik met veel geduld door de diepste regionen van Windows XP heb geholpen. Inclusief 3x herstarten van zijn pc die daar 15 minuten over deed.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook wel goed gedaan. Maar af en toe moet je wel redelijk opletten.
Heb totaal geen ervaring met het werk, vandaar dat ik voor een klantenservice heb gekozen. Lijkt me toch wat relaxter.
Je krijgt een voicemailbericht te horen en dan moet je alles zo nauwkeurig en snel mogelijk in de veldjes invullen. Klantgegevens, productnummers, type klacht etc.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar testen ze je dan op, als ik vragen mag
Vroegah was alles beter. Ik was het vaak niet eens met HeatWave bijvoorbeeld, maar daar kon je wel boeiende discussie's mee voeren. Helaas komt hij ook steeds minder in de Ajaxtopics. Het gaat mij niet eens zo zeer om een mening, maar wel als bijvoorbeeld Barca weer 500 keer komt roepen dat Ajax Tiendalli en Landzaat moet halen. Dan doe je het er gewoon om hoor, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Grote club zijn is niet altijd feest natuurlijk. Al kan ik begrijpen dat het wel vervelend is dat er zoveel verschillende meningen zijn die niet herzien worden.
Op kleinere schaal zie ik het ook op het FCG forum.. azijnpissers en opportunisten vliegen elkaar daar regelmatig in de haren.
Ok, duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 13:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Je krijgt een voicemailbericht te horen en dan moet je alles zo nauwkeurig en snel mogelijk in de veldjes invullen. Klantgegevens, productnummers, type klacht etc.
Bij mij was de test dat je goed moest luisteren wat er verteld werd en dan moest je daar vragen over beantwoorden. Soms wordt het fictieve gesprek onderbroken en moet jij via A,B,C of D aangeven wat het meest waarschijnlijke is dat jij zou doen in die situatie.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar testen ze je dan op, als ik vragen mag
Haha, dat zijn wel de mooie verhalen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:28 schreef Prosac het volgende:
[..]
Klantenservice kan heel pittig zijn. Ik deed helpdesk, soms had je echt hele leuker bellers. Ooit met een man 2 uur zitten bellen om een probleem op te lossen. Niet erg, was een hele gezellige oudere meneer die ik met veel geduld door de diepste regionen van Windows XP heb geholpen. Inclusief 3x herstarten van zijn pc die daar 15 minuten over deed.
Heb 2x koffie gehaald.![]()
Ja, dat hoor ik zo. Moet om 2 uur bij het uitzendbureau langs. Dan kan ik hopelijk alles gelijk ondertekenen.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ok, duidelijk
Wel geslaagd neem ik aan?
De klacht over Barca horen we regelmatig en er is helaas niks aan te doen. Maar ik ben van mening dat wanneer je hem gewoon structureel negeert en er niet op in gaat, de lol er snel genoeg vanaf is. Ik heb hem ook al verteld dat hij moet ophouden steeds maar in de langspeelplaatmodus te vervallen. Dat hij Vertonghen niks vindt, weten we allang.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter. Ik was het vaak niet eens met HeatWave bijvoorbeeld, maar daar kon je wel boeiende discussie's mee voeren. Helaas komt hij ook steeds minder in de Ajaxtopics. Het gaat mij niet eens zo zeer om een mening, maar wel als bijvoorbeeld Barca weer 500 keer komt roepen dat Ajax Tiendalli en Landzaat moet halen. Dan doe je het er gewoon om hoor, dat kan niet anders.
Succes en zal vast wel goed komenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik zo. Moet om 2 uur bij het uitzendbureau langs. Dan kan ik hopelijk alles gelijk ondertekenen.
Maandag begint de training.
Je had bij Planet Internet die reclame dat mensen hun muis op het beeldscherm zetten e.d.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:31 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Haha, dat zijn wel de mooie verhalen.
Maat van me werkt bij UPC en die had ooit iemand met een rollator aan de lijn die heletijd heen en weer moest lopen omdat hij maar 1 vaste telefoon had. 'Kunt u dit even nakijken meneer?', en weer 10 minuten wachten
Is ook wel zo ja. Maar ik noemde Barca gewoon even als voorbeeld. Zo kun je er nog wel een aantal opnoemen en uiteindelijk moet je gewoon het halve topic negeren. Dat is eigenlijk geen doen meer. Maar ik neem jullie (de mods) verder ook niets kwalijk hoor. Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen. Maar ik wilde het toch even kwijtquote:Op woensdag 2 september 2009 13:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
De klacht over Barca horen we regelmatig en er is helaas niks aan te doen. Maar ik ben van mening dat wanneer je hem gewoon structureel negeert en er niet op in gaat, de lol er snel genoeg vanaf is. Ik heb hem ook al verteld dat hij moet ophouden steeds maar in de langspeelplaatmodus te vervallen. Dat hij Vertonghen niks vindt, weten we allang.
Soms verdenk ik hem van CTRL+C CTRL+V
Denthemen zegt dat Barca hem niet meer ergert nu hij het gewoon overslaat.
Moet ik dan maar langskomen?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het Ajax-topic, wat een stel koekiekoeries zijn daar bij gekomen zeg
En die met de TomTom dat ze meteen rechts afslaan. Dat was een half jaartje geleden ofzo nog op de radio dat iemand 20 meter voor een brug de sloot in was gereden. De TomTom zei dat hij rechts af moestquote:Op woensdag 2 september 2009 13:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je had bij Planet Internet die reclame dat mensen hun muis op het beeldscherm zetten e.d.
Zo herkenbaar, die mensen bestaan namelijk.![]()
Ik begrijp je volkomen. "Vroeger" was het topic absoluut kwalitatief een stuk beter. Hoewel het natuurlijk altijd al een druk topic is geweest vanwege de grote haat/liefde voor Ajax in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Is ook wel zo ja. Maar ik noemde Barca gewoon even als voorbeeld. Zo kun je er nog wel een aantal opnoemen en uiteindelijk moet je gewoon het halve topic negeren. Dat is eigenlijk geen doen meer. Maar ik neem jullie (de mods) verder ook niets kwalijk hoor. Ik weet dat jullie er ook niets aan kunnen doen. Maar ik wilde het toch even kwijt
quote:
Is niet bevestigd.quote:Op woensdag 2 september 2009 13:24 schreef Prosac het volgende:
Iemand al uitgevogeld wat de grap van Tarantino is met het bewust dubbel fout schrijven van de filmtitel?
Of verraadt dat gelijk het plot?
zie TTquote:Op woensdag 2 september 2009 18:21 schreef Arcturus het volgende:
[..]
Hoevaak is de TT nu al veranderd?
Ook nog Transseksueel en Travestiet?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Prosac het volgende:
Zie TT
Die repo over pedofilie ?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:44 schreef SCH het volgende:
tong80 en ik staan in de Revu van deze week
Even mailen met forum@fok.nl.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:53 schreef Foca het volgende:
Hoi, mijn oude profiel doet het niet meer, dus dit is mijn nieuwe
HeinekenAFCA (gezien zijn onderschrift)?quote:
Waarom deed ie het niet meer? Ik heb mijn wachtwoord ook nog niet gereset, maar daar heeft het toch niet mee te maken?quote:Op woensdag 2 september 2009 18:53 schreef Foca het volgende:
Hoi, mijn oude profiel doet het niet meer, dus dit is mijn nieuwe
Jawelquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom deed ie het niet meer? Ik heb mijn wachtwoord ook nog niet gereset, maar daar heeft het toch niet mee te maken?
Wachtwoord is gereset, bij iedereen. Dus logisch dat hij er niet op kan komen. Gewoon even passmailer doen en als dat niet werk Forum@fok.nl informerenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Waarom deed ie het niet meer? Ik heb mijn wachtwoord ook nog niet gereset, maar daar heeft het toch niet mee te maken?
Daar was ik bij, good old times.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:10 schreef Breach het volgende:
Toch leuk, Houniet
Even een ID&T 500 moment:
Ben jij die ene met dat witte shirt?quote:
Ja, hoe weet je dat?!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben jij die ene met dat witte shirt?
Dat is wel erg foutquote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik was bij de editie een jaar later.
18 jaar oud, werd aangesproken door Het Aller Heetste Engelachtige Vrouwmens wat ik ooit heb gezien. Achter in de 20. Ze zag me wel zitten.
Ik zei 'ik heb een vriendin'. Niet gezoend. Een week later was het uit, ik ging namelijk naar Salou. Daar ook niet gezoend.
Fail tot de macht heelveel.
Omdat 99% van de posts, door een mongooltje of iemand met eenzelfde denkniveau geplaatst worden. Er werd eerder in dit topic geroepen dat je daar overheen moet lezen, maar ik vind het goede niet meer tegen het kwade opwegen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef Jasza het volgende:
Breach waarom ben je weg uit het Ajax topic auwe?
Ik irriteer me vooral aan de jochies die nooit naar Ajax gaan en dan over elke aankoop de grootste bek hebben. Ze doen het niet allemaal hoor, maar er zitten er een paar tussen.....quote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat 99% van de posts, door een mongooltje of iemand met eenzelfde denkniveau geplaatst worden. Er werd eerder in dit topic geroepen dat je daar overheen moet lezen, maar ik vind het goede niet meer tegen het kwade opwegen.
En ja, dan mis ik 'kwalitatieve' posts van kevin6188, denthemen, silenus, jou en nog wat mensen. Maar Foca formerly know as HAFCA verwoordde het prima eerder in dit topic
Edit: En dan neem je even een kijkje, en dan zijn dit de eerste posts die je ziet
AFC AJAX #1417: Met Biscan?
Die vind ik nog wel schattig, hij is niet helemaal 100% maar hij bedoelt het goed. Volgens mij was 'ie een week van slag dat 'ie hier de scoop had van De Zeeuw.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
En zo'n iemand als versteegrob, daarbij heb ik echt het gevoel dat hij zwakzinnig is
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:27 schreef sjimz het volgende:
Je ergert je of iets irriteert je.
Eindelijk eens echt informatieve spam. Niet eens een linkje erbij. Keurig.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet je nog een koppie kleiner?
Eurosport spam: Europees voetbal voor vrouwen met Oranje.
Kun jij Robinhoo niet helpen met zn toets Nederlands?quote:
Dat zal wel gezellig worden danquote:Op woensdag 2 september 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun jij Robinhoo niet helpen met zn toets Nederlands?
Nah ja, alleen al de aanwezigheid van SCH is bevorderend. 4 Jaar geleden schreef hij Robinho nog als Robinhoo. Door SCH's aanwezigheid weet hij inmiddels hoe je homo en dood moet schrijvenquote:
Las het vanmiddag ergens (geloof dat het zeehond betekend nav Kerlon) en vond het wel een grappige naam. Nu we het er toch over hebben. Vanwaar Sjimz?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
Vanwaar Foca?
Ik ken dat bier helemaal niet
nickname toen ik nog een online spelletje deed vele jaren terug.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:38 schreef Foca het volgende:
[..]
Las het vanmiddag ergens (geloof dat het zeehond betekend nav Kerlon) en vond het wel een grappige naam. Nu we het er toch over hebben. Vanwaar Sjimz?
Duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
nickname toen ik nog een online spelletje deed vele jaren terug.
sjim = sjimmie = Jimmy -> mijn naam.
z = omdat dat toen blijkbaar stoer was om overal een z achter te zetten
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
z = omdat dat toen blijkbaar stoer was om overal een z achter te zetten
http://www.imdb.com/title/tt0401997/quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Foca het volgende:
[..]
Duidelijk
Best interessant eigenlijk. Breach ben ik ook wel benieuwd naar
En Jimmy spreek je weer uit als Sjimmie omdat mijn broer Sjors heetquote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Foca het volgende:
[..]
Duidelijk
Best interessant eigenlijk. Breach ben ik ook wel benieuwd naar
Houniet is gewoon je achternaam zeker?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef Houniet het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
HounietZ jeweet!
Slechte grapquote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Jimmy spreek je weer uit als Sjimmie omdat mijn broer Sjors heet
Sex Cunts & Hoes dacht ik..quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
Niemand die mijn naam wilt weten?![]()
SCH is sucks cock hard, toch?
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Houniet is gewoon je achternaam zeker?
Den(nis) The Man!quote:
Maar als ik man zou schrijven dan sprak iedereen het verkeerd uit wanneer ze buiten Fok! om tegen hun vrienden gingen vertellen over mijquote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Den(nis) The Man!
Alleen spelde je Man verkeerd. Je bent nu Den de Mannen![]()
Niemand vraagt ook naar mijn naam hoor *snif*
Park Recreation and Open Space Advisory Committeequote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niemand vraagt ook naar mijn naam hoor *snif*
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Park Recreation and Open Space Advisory Committee
Maar dat is logisch.
Precies man, dat weten we toch allang man.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Park Recreation and Open Space Advisory Committee
Maar dat is logisch.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, alleen al de aanwezigheid van SCH is bevorderend. 4 Jaar geleden schreef hij Robinho nog als Robinhoo. Door SCH's aanwezigheid weet hij inmiddels hoe je homo en dood moet schrijven
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies man, dat weten we toch allang man.
Jij bent de man, de man van de chicks, de man van de voetbal, de man van die meisjes, de man van alles jij toch enzo zelf.
Maar sowieso.. Spacemannn its aallll in yourrr minnddd
TUIUGHHHHHHHHHHHHHH UDHHHHHHHHDUHDH H H H
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies man, dat weten we toch allang man.
Jij bent de man, de man van de chicks, de man van de voetbal, de man van die meisjes, de man van alles jij toch enzo zelf.
Maar sowieso.. Spacemannn its aallll in yourrr minnddd
TUIUGHHHHHHHHHHHHHH UDHHHHHHHHDUHDH H H H
Hehe heb je ook wel gelijk inquote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat 99% van de posts, door een mongooltje of iemand met eenzelfde denkniveau geplaatst worden. Er werd eerder in dit topic geroepen dat je daar overheen moet lezen, maar ik vind het goede niet meer tegen het kwade opwegen.
En ja, dan mis ik 'kwalitatieve' posts van kevin6188, denthemen, silenus, jou en nog wat mensen. Maar Foca formerly know as HAFCA verwoordde het prima eerder in dit topic
Edit: En dan neem je even een kijkje, en dan zijn dit de eerste posts die je ziet
AFC AJAX #1417: Met Biscan?
Bij mij denken ze dat je het uitspreekt als "Ree Mania" in plaats van "Ree Menia"quote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar als ik man zou schrijven dan sprak iedereen het verkeerd uit wanneer ze buiten Fok! om tegen hun vrienden gingen vertellen over mij
of op zijn tong's Rayman.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij mij denken ze dat je het uitspreekt als "Ree Mania" in plaats van "Ree Menia".
Geen cursus Italiaans als ik zo eens naar de TT kijkquote:Op woensdag 2 september 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
BS? Heb jij een cursus Spaans gedaan?
Jij hebt duidelijk de film IB niet gezien.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Geen cursus Italiaans als ik zo eens naar de TT kijk
Dat had ik aangepast naar aanleiding van I.B.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Geen cursus Italiaans als ik zo eens naar de TT kijk
Ow, ik dacht eigenlijk:quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij mij denken ze dat je het uitspreekt als "Ree Mania" in plaats van "Ree Menia".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |