Ja, hoe weet je dat?!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ben jij die ene met dat witte shirt?
Dat is wel erg foutquote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik was bij de editie een jaar later.
18 jaar oud, werd aangesproken door Het Aller Heetste Engelachtige Vrouwmens wat ik ooit heb gezien. Achter in de 20. Ze zag me wel zitten.
Ik zei 'ik heb een vriendin'. Niet gezoend. Een week later was het uit, ik ging namelijk naar Salou. Daar ook niet gezoend.
Fail tot de macht heelveel.
Omdat 99% van de posts, door een mongooltje of iemand met eenzelfde denkniveau geplaatst worden. Er werd eerder in dit topic geroepen dat je daar overheen moet lezen, maar ik vind het goede niet meer tegen het kwade opwegen.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:16 schreef Jasza het volgende:
Breach waarom ben je weg uit het Ajax topic auwe?
Ik irriteer me vooral aan de jochies die nooit naar Ajax gaan en dan over elke aankoop de grootste bek hebben. Ze doen het niet allemaal hoor, maar er zitten er een paar tussen.....quote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat 99% van de posts, door een mongooltje of iemand met eenzelfde denkniveau geplaatst worden. Er werd eerder in dit topic geroepen dat je daar overheen moet lezen, maar ik vind het goede niet meer tegen het kwade opwegen.
En ja, dan mis ik 'kwalitatieve' posts van kevin6188, denthemen, silenus, jou en nog wat mensen. Maar Foca formerly know as HAFCA verwoordde het prima eerder in dit topic
Edit: En dan neem je even een kijkje, en dan zijn dit de eerste posts die je ziet
AFC AJAX #1417: Met Biscan?
Die vind ik nog wel schattig, hij is niet helemaal 100% maar hij bedoelt het goed. Volgens mij was 'ie een week van slag dat 'ie hier de scoop had van De Zeeuw.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
En zo'n iemand als versteegrob, daarbij heb ik echt het gevoel dat hij zwakzinnig is
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:27 schreef sjimz het volgende:
Je ergert je of iets irriteert je.
Eindelijk eens echt informatieve spam. Niet eens een linkje erbij. Keurig.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Moet je nog een koppie kleiner?
Eurosport spam: Europees voetbal voor vrouwen met Oranje.
Kun jij Robinhoo niet helpen met zn toets Nederlands?quote:
Dat zal wel gezellig worden danquote:Op woensdag 2 september 2009 19:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Kun jij Robinhoo niet helpen met zn toets Nederlands?
Nah ja, alleen al de aanwezigheid van SCH is bevorderend. 4 Jaar geleden schreef hij Robinho nog als Robinhoo. Door SCH's aanwezigheid weet hij inmiddels hoe je homo en dood moet schrijvenquote:
Las het vanmiddag ergens (geloof dat het zeehond betekend nav Kerlon) en vond het wel een grappige naam. Nu we het er toch over hebben. Vanwaar Sjimz?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef sjimz het volgende:
Vanwaar Foca?
Ik ken dat bier helemaal niet
nickname toen ik nog een online spelletje deed vele jaren terug.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:38 schreef Foca het volgende:
[..]
Las het vanmiddag ergens (geloof dat het zeehond betekend nav Kerlon) en vond het wel een grappige naam. Nu we het er toch over hebben. Vanwaar Sjimz?
Duidelijkquote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
nickname toen ik nog een online spelletje deed vele jaren terug.
sjim = sjimmie = Jimmy -> mijn naam.
z = omdat dat toen blijkbaar stoer was om overal een z achter te zetten
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:42 schreef sjimz het volgende:
z = omdat dat toen blijkbaar stoer was om overal een z achter te zetten
http://www.imdb.com/title/tt0401997/quote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Foca het volgende:
[..]
Duidelijk
Best interessant eigenlijk. Breach ben ik ook wel benieuwd naar
En Jimmy spreek je weer uit als Sjimmie omdat mijn broer Sjors heetquote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef Foca het volgende:
[..]
Duidelijk
Best interessant eigenlijk. Breach ben ik ook wel benieuwd naar
Houniet is gewoon je achternaam zeker?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef Houniet het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
HounietZ jeweet!
Slechte grapquote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Jimmy spreek je weer uit als Sjimmie omdat mijn broer Sjors heet
Sex Cunts & Hoes dacht ik..quote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
Niemand die mijn naam wilt weten?![]()
SCH is sucks cock hard, toch?
Neequote:Op woensdag 2 september 2009 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Houniet is gewoon je achternaam zeker?
Den(nis) The Man!quote:
Maar als ik man zou schrijven dan sprak iedereen het verkeerd uit wanneer ze buiten Fok! om tegen hun vrienden gingen vertellen over mijquote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Den(nis) The Man!
Alleen spelde je Man verkeerd. Je bent nu Den de Mannen![]()
Niemand vraagt ook naar mijn naam hoor *snif*
Park Recreation and Open Space Advisory Committeequote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niemand vraagt ook naar mijn naam hoor *snif*
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Park Recreation and Open Space Advisory Committee
Maar dat is logisch.
Precies man, dat weten we toch allang man.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Park Recreation and Open Space Advisory Committee
Maar dat is logisch.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:38 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah ja, alleen al de aanwezigheid van SCH is bevorderend. 4 Jaar geleden schreef hij Robinho nog als Robinhoo. Door SCH's aanwezigheid weet hij inmiddels hoe je homo en dood moet schrijven
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies man, dat weten we toch allang man.
Jij bent de man, de man van de chicks, de man van de voetbal, de man van die meisjes, de man van alles jij toch enzo zelf.
Maar sowieso.. Spacemannn its aallll in yourrr minnddd
TUIUGHHHHHHHHHHHHHH UDHHHHHHHHDUHDH H H H
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Precies man, dat weten we toch allang man.
Jij bent de man, de man van de chicks, de man van de voetbal, de man van die meisjes, de man van alles jij toch enzo zelf.
Maar sowieso.. Spacemannn its aallll in yourrr minnddd
TUIUGHHHHHHHHHHHHHH UDHHHHHHHHDUHDH H H H
Hehe heb je ook wel gelijk inquote:Op woensdag 2 september 2009 19:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Omdat 99% van de posts, door een mongooltje of iemand met eenzelfde denkniveau geplaatst worden. Er werd eerder in dit topic geroepen dat je daar overheen moet lezen, maar ik vind het goede niet meer tegen het kwade opwegen.
En ja, dan mis ik 'kwalitatieve' posts van kevin6188, denthemen, silenus, jou en nog wat mensen. Maar Foca formerly know as HAFCA verwoordde het prima eerder in dit topic
Edit: En dan neem je even een kijkje, en dan zijn dit de eerste posts die je ziet
AFC AJAX #1417: Met Biscan?
Bij mij denken ze dat je het uitspreekt als "Ree Mania" in plaats van "Ree Menia"quote:Op woensdag 2 september 2009 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar als ik man zou schrijven dan sprak iedereen het verkeerd uit wanneer ze buiten Fok! om tegen hun vrienden gingen vertellen over mij
of op zijn tong's Rayman.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij mij denken ze dat je het uitspreekt als "Ree Mania" in plaats van "Ree Menia".
Geen cursus Italiaans als ik zo eens naar de TT kijkquote:Op woensdag 2 september 2009 20:05 schreef RayMania het volgende:
BS? Heb jij een cursus Spaans gedaan?
Jij hebt duidelijk de film IB niet gezien.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Geen cursus Italiaans als ik zo eens naar de TT kijk
Dat had ik aangepast naar aanleiding van I.B.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:07 schreef Breach het volgende:
[..]
Geen cursus Italiaans als ik zo eens naar de TT kijk
Ow, ik dacht eigenlijk:quote:Op woensdag 2 september 2009 20:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bij mij denken ze dat je het uitspreekt als "Ree Mania" in plaats van "Ree Menia".
Ja, ik moet na afgelopen zaterdag ook ff mn best gaan doen om iemand mee te krijgen..quote:Op woensdag 2 september 2009 20:11 schreef Houniet het volgende:
Vrienden haken af voor Sneakerz.
Toch ga ik alsnog.
Met haar Breach.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:13 schreef Foca het volgende:
RayMania, is het nog gelukt met de PP's voor Ajakz?
quote:Wij hebben de melding ook binnen gekregen en zullen 2 passe partouts voor u inboeken, hierover gaat u nog een email krijgen.
Mooi. Wel weer een gedoe zeg. Maar goed, uiteindelijk komt het wel weer voor elkaar en dat is het belangrijkste.quote:
Heb je het weer is te bont gemaakt bij de dames?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, ik moet na afgelopen zaterdag ook ff mn best gaan doen om iemand mee te krijgen..
Voor degene die het verhaal gevolgd hebben.. De schade is aanzienlijk
Nou weer eens, is teveel gezegd. Maar dit was een vervelende samenloop van omstandighedenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Heb je het weer is te bont gemaakt bij de dames?
Prachtig verhaal was dat ja. Wel behoorlijk lullig voor jouquote:Op woensdag 2 september 2009 20:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, ik moet na afgelopen zaterdag ook ff mn best gaan doen om iemand mee te krijgen..
Voor degene die het verhaal gevolgd hebben.. De schade is aanzienlijk
Hoe zit het btw met uitwedstrijden dit jaar?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Nou weer eens, is teveel gezegd. Maar dit was een vervelende samenloop van omstandigheden
Ff kijken, ben nu met mn rijbewijs bezig, als ik dat niet haal moet ik in oktober 2 dagen opnieuw. Haal ik het wel, dan zou ik in oktober 2 dagen vrij moeten kunnen regelen. En dus Anderlecht meepakkenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoe zit het btw met uitwedstrijden dit jaar?
Europees ga je nog wat of weet je het nog niet?
Nationaal uit is het enige wat ik eigenlijk niet doe. Op NAC na (en dit jaar dus 2 wedstrijden, anders behoud ik m niet). Ik heb het nu al zwaar om al die zondagen in te plannen. Als ik er dan nog 17 vanaf kan halen, dan heb ik helemaal geen vrije tijd meer overquote:Op woensdag 2 september 2009 20:34 schreef Foca het volgende:
Uitwedstrijden in NL mis je niet veel aan. Maar dat gaat binnenkort misschien wel veranderen en dan stap zelfs ik wel weer wat vaker de combi in
Ik ga utrecht-uit sowieso. En dan pak ik er nog wel één ja. En als er verandering van support in het uitvak gaat komen, dan ga ik wel wat vakerquote:Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef Breach het volgende:
[..]
Nationaal uit is het enige wat ik eigenlijk niet doe. Op NAC na (en dit jaar dus 2 wedstrijden, anders behoud ik m niet). Ik heb het nu al zwaar om al die zondagen in te plannen. Als ik er dan nog 17 vanaf kan halen, dan heb ik helemaal geen vrije tijd meer over
Sci-Fi klassieker!quote:Op woensdag 2 september 2009 20:36 schreef Prosac het volgende:
Bladerunner, is dat wat?
Een zeehond in het uitvakquote:Op woensdag 2 september 2009 20:37 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik ga utrecht-uit sowieso. En dan pak ik er nog wel één ja. En als er verandering van support in het uitvak gaat komen, dan ga ik wel wat vaker
Eén grote dierentuin joh. Moet misschien ook nog maar naar AGOVV gaan. Is één grote kooi dat uitvak. Zal me er best vermaken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een zeehond in het uitvak![]()
Btw Breach, niet zoveel meer drinken he
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Btw Breach, niet zoveel meer drinken he
Ik heb dat verhaaltje van je gelezenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
@Aanvoerder, goed om te horen dat het weer wat beter gaat met je pa!
Nou, dat lag niet aan de drankquote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaaltje van je gelezen![]()
Volgens mij word AGOVV inderdaad een beestenboel ja Foca.
Hoe ga je dat doen? Wel PP halen? Want met losse kaarten ben je duurder uit voor die twee thuiswedstrijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Doordeweekse wedstrijden met Ajax gaat lastig worden de komende 3-4 maanden. Alleen Europees thuis neem ik een middag voor vrij, 2 dagen voor Anderlecht uit, beker sla ik over en Zagreb laat ik ook schieten om een paar dagen naar Kiev te gaan. Roemenie hoef ik echt niet heen.
Ik moet die PP voor hem halen ja, omdat alles is gestolen kan hij niks meer zelf halen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef Foca het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? Wel PP halen? Want met losse kaarten ben je denk ik net zo duur uit voor die twee thuiswedstrijden
We shall not be movedquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Wat is dat voor een jodenkliek hier, scheer je weg.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Wordt Mod dan kun je er wat aan doenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Aah hier zitten ze, ik zocht ze alquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Die thuiswedstrijden van de EL ben ik alledrie bij. Uitwedstrijden alleen Anderlecht. Even nog aan gedacht op Lille-Slavia te gaan doen, maar vakantiedagen zijn beperkt en Kiev heeft nogal een hoge prioriteit op dit moment.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef Foca het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? Wel PP halen? Want met losse kaarten ben je duurder uit voor die twee thuiswedstrijden
De SV kroeg is ergens anders manGquote:Op woensdag 2 september 2009 21:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Aah hier zitten ze, ik zocht ze al
Lekker in elkaar getrapt worden. Ik zeg gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik zit even sterk te twijfelen of ik naar Zagreb ga in november. Wel/niet/wel/niet/wel/niet...
Loods me maar binnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef sjimz het volgende:
Ik wil wel in t comité zitten van STEUN HAPPEL VOOR MOD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |