Eén grote dierentuin joh. Moet misschien ook nog maar naar AGOVV gaan. Is één grote kooi dat uitvak. Zal me er best vermaken.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Een zeehond in het uitvak![]()
Btw Breach, niet zoveel meer drinken he
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Btw Breach, niet zoveel meer drinken he
Ik heb dat verhaaltje van je gelezenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:42 schreef Breach het volgende:
[..]
@Aanvoerder, goed om te horen dat het weer wat beter gaat met je pa!
Nou, dat lag niet aan de drankquote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaaltje van je gelezen![]()
Volgens mij word AGOVV inderdaad een beestenboel ja Foca.
Hoe ga je dat doen? Wel PP halen? Want met losse kaarten ben je duurder uit voor die twee thuiswedstrijdenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Doordeweekse wedstrijden met Ajax gaat lastig worden de komende 3-4 maanden. Alleen Europees thuis neem ik een middag voor vrij, 2 dagen voor Anderlecht uit, beker sla ik over en Zagreb laat ik ook schieten om een paar dagen naar Kiev te gaan. Roemenie hoef ik echt niet heen.
Ik moet die PP voor hem halen ja, omdat alles is gestolen kan hij niks meer zelf halen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef Foca het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? Wel PP halen? Want met losse kaarten ben je denk ik net zo duur uit voor die twee thuiswedstrijden
We shall not be movedquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Wat is dat voor een jodenkliek hier, scheer je weg.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Wordt Mod dan kun je er wat aan doenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Aah hier zitten ze, ik zocht ze alquote:Op woensdag 2 september 2009 20:55 schreef Happel het volgende:
Die thuiswedstrijden van de EL ben ik alledrie bij. Uitwedstrijden alleen Anderlecht. Even nog aan gedacht op Lille-Slavia te gaan doen, maar vakantiedagen zijn beperkt en Kiev heeft nogal een hoge prioriteit op dit moment.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:50 schreef Foca het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen? Wel PP halen? Want met losse kaarten ben je duurder uit voor die twee thuiswedstrijden
De SV kroeg is ergens anders manGquote:Op woensdag 2 september 2009 21:03 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Aah hier zitten ze, ik zocht ze al
Lekker in elkaar getrapt worden. Ik zeg gaan.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef Bananenman het volgende:
Ik zit even sterk te twijfelen of ik naar Zagreb ga in november. Wel/niet/wel/niet/wel/niet...
Loods me maar binnen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:01 schreef sjimz het volgende:
Ik wil wel in t comité zitten van STEUN HAPPEL VOOR MOD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |