Maar denk ook aan het geluid van de sirene's. De auto doet totaal geen moeite om maar uit te wijken?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:37 schreef Kopbal het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)na_aanrijding__.html
Na een paar keer dat filmpje te hebben bekeken is het toch vooral een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Die automobilist had eigenlijk maar 2,3 seconden nadat hij de agent zag om uit te wijken. Ook wel erg verkeerd ingeschat door die motoragent hoor.
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:44 schreef M0NTANA het volgende:
Dit is pas ziek: http://www.ad.nl/binnenla(...)agent_kijkt_toe.html
Acht Bier Acht Cola.
quote:De politie in Haarlemmermeer bevestigt dat een agent die maandag was betrokken bij een aanrijding in Hoofddorp, geen hulp heeft geboden. Maar het korps vindt dat niet verwijtbaar. Wel is de landelijke verkeerspolitie ingeschakeld om de toedracht van de aanrijding te onderzoeken.
quote:
quote:,,Ik zag dat de bestuurder van de politieauto, een agent, toekeek bij de sloot,'' zegt Hensbergen. ,,Ik riep: 'Man, doe wat'. Maar de agent zei dat hij niets mocht doen. De richtlijnen schreven voor dat hij op versterking moest wachten, zei hij.''
Hensbergen is zelf te water gegaan. ,,Met een baksteen heb ik geprobeerd het raam van de auto in te slaan. Ik riep tegen de agent: 'Kom me helpen'. Maar hij stond daar maar met zijn armen gekruist en zijn zonnebril op.''
in Sydney hoop ik het is allemaal nog niet rond maar ik heb ook nog 5 maandenquote:
december is niet over 5 maanden hè....quote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in Sydney hoop ik het is allemaal nog niet rond maar ik heb ook nog 5 maanden
nee maar dan begin ik pas. Er al eerder heen vakantie vieren jeweetsquote:Op woensdag 2 september 2009 11:19 schreef dndiek het volgende:
[..]
december is niet over 5 maanden hè....
Klinkt goedquote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee maar dan begin ik pas. Er al eerder heen vakantie vieren jeweets
Schijnt een fantastisch land te zijn, dus zal wel goed komenquote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
nee maar dan begin ik pas. Er al eerder heen vakantie vieren jeweets
ben er al 2 keer geweest, heb familie daar wonen. Dat het een fantastisch land is klopt wel.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Schijnt een fantastisch land te zijn, dus zal wel goed komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |