Al berichtje achtegelaten bij FB, komt goedquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat duurt nog een half jaar...
Gaan we overigens terug naar topic 39?
Inderdaad ja. Lijkt ook wel of dat Roda in Eindhoven de beste wedstrijd van het jaar speeltquote:
Tsja, hij speelde altijd 'groots met een zachte g'...quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:14 schreef neilpad het volgende:
Ik heb dit jaar niet zo'n angst voor Roda eerlijk gezegd. Ook al spelen ze nu wel aardig voetbal, ik vind dat ze behoorlijk in hebben geleverd. Geen Meeuwis iig die altijd boven zichzelf leek uit te stijgen tegen PSV.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 13:34 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tsja, hij speelde altijd 'groots met een zachte g'...
Dan heeft PSV alle moeilijke al gehadquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:12 schreef ruud.nl het volgende:
Dit seizoen wordt met die traditie gebroken en wordt er een keertje van hen gewonnen.![]()
De week erop tegen Feyenoord.
Neuh.quote:Op zaterdag 5 september 2009 14:38 schreef Tallie1982 het volgende:
Dus het is zeker dat Honda in de winter komt ?
Oh ik zie hem alquote:
Goede zaak.quote:'Ojo kiest na lang nadenken voor PSV'
PSV lijkt ook de komende jaren nog te beschikken over Funso Ojo. Het Belgische talent kreeg maanden geleden al een voorstel voor contractverlenging, maar ging daar tot op heden niet op in. Nu wil hij alsnog verlengen.
De achttienjarige Ojo wilde eerst weten hoe de nieuwe trainer Fred Rutten over hem dacht. "Het gevoel van Funso bij de nieuwe trainer is goed", vertelt zaakwaarnemer Karel van Burik in De Telegraaf. "We denken daarom dat een nieuw contract bij PSV het beste voor zijn loopbaan is. Volgende week zal er wel wat meer duidelijk worden over de looptijd en dat soort zaken."
Ojo heeft in Eindhoven de kans om voor vijf jaar bij te tekenen. Recent toonden ook onder meer FC Twente en enkele buitenlandse clubs interesse, maar PSV trekt nu alsnog aan het langste eind. Ojo maakte enkele weken geleden nog zijn Europese debuut in het rood-witte shirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |