Ga je nu zelf al smeken of een topic open mag blijvenquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:11 schreef SCH het volgende:
Een ring voor Dione
Dit leek mij wel een leuke ludieke actie. Misschien had ik het even moeten overleggen, bedenk ik nu maar het kwam op als kakkenHopelijk mag ie open blijven, dan ga ik hem ook in SPT openen!
Precies die is sneller dan Lucky Lukequote:Op dinsdag 1 september 2009 13:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Zorg en dan maar eerst voor dat Ambrosius dat topic niet op slot gooit
Een bericht dat eigenlijk al 4 keer is langs gekomen en dan toch nog door iemand wordt gepost.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:46 schreef Doopy-X- het volgende:
AFC AJAX #1415: Marko Pantelic #9
Wat is een versteegrobje
Had de laatste 4 pages doorgescand en zag hem niet, excuusquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een bericht dat eigenlijk al 4 keer is langs gekomen en dan toch nog door iemand wordt gepost.
De stelregel in het Ajax topic is dat als het nieuws ouder dan 1 a 2 uur is, je er vanuit kan gaan dat het al geplaatst is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Had de laatste 4 pages doorgescand en zag hem niet, excuus
I know, nu weet ik ook dat goal.com ho-pe-loos achterlooptquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Prosac het volgende:
[..]
De stelregel in het Ajax topic is dat als het nieuws ouder dan 1 a 2 uur is, je er vanuit kan gaan dat het al geplaatst is.
No problem.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Had de laatste 4 pages doorgescand en zag hem niet, excuus
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
SC Heerenveen #49: Gert en Jan maken er wat van Mag hier een TT bij: Gert en Jan maken er wat van
ik zal proberen of mobiel modden gaat lukken.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:08 schreef SCH het volgende:
Willen jullie even met spoed ingrijpen in de onderschriftencompetitie. Het dreigt een beetje uit de hand te lopen
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
Prima sjimz, er zit ook bijna een nieuwe topic aan te komen. Misschien kunnen we dan weer nieuw verder zonder die oproerkraaiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |