Als ze fout zitten, zitten ze gewoon fout. Verder heb ik weinig medelijden aangezien ze talenten al voor hun 18e weghalen uit hun geboorteland, waar ik ook fors op tegen ben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik krijg het idee dat sommigen Engelse clubs gestraft willen zien worden, puur omdat het Engelse clkubs zijn. Wat er precies aan de hand is en waar de nuances liggen, doet er al lang niet meer toe.
Je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:15 schreef mcyodogg het volgende:
Ik krijg het idee dat sommigen Engelse clubs gestraft willen zien worden, puur omdat het Engelse clkubs zijn. Wat er precies aan de hand is en waar de nuances liggen, doet er al lang niet meer toe.
Die gozer is ook bij Manchester United geweest, maar die wilden hem niet.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk.
Excelsior heeft een speler van 11 uit Koeweit in hun jeugd spelen.
Is ook belachelijk.
En Barcelona.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:45 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die gozer is ook bij Manchester United geweest, maar die wilden hem niet.
Ik ook, maar dat is op zich niet tegen de regels. Of ze daarbij dan op een andere manier wel de regels hebben overtreden valt nog maar af te wachten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als ze fout zitten, zitten ze gewoon fout. Verder heb ik weinig medelijden aangezien ze talenten al voor hun 18e weghalen uit hun geboorteland, waar ik ook fors op tegen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |