quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook feest!
Ik kan mijn veters strikken!
gezelligquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:46 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa gaat naast snoopy zitten <3
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef Asyniur het volgende:
Wat lief! Die TT!![]()
Allemaal bedankt voor de gelukwensen!![]()
We hebben inderdaad prima weer.![]()
Mijn jurk hangt klaar. Ik heb mijn ring nog even gepast. Ik zit nu geduldigte wachten op de dames van de make-up en de haren.
en ik ben een beetje misselijk, maar das vast van de baby...![]()
Ow, en natuurlijk post ik later het kaartje en de foto's....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Gedoucht, op de manier zoals hier gelezen met kind in wipstoel en kind dus ook maar even meegedoucht
Werkt prima!
Checkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef Rewimo het volgende:
In de gaten houden of hij niet suf wordt, freecell. Zo ja, dokter bellen. Zo nee, niks aan de hand neus
Fijn dat alles goed gaat met hemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef _Bar_ het volgende:
die slaapt![]()
en buiten dat gaat het lekker met Roy.
gewoon z'n gangetje eigenlijk.
extra plakje kaas erop en dan terug in de oven eventjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:31 schreef Estrys het volgende:
mijn lief heeft mijn brood gemaakt, er zit Philadelphia op (met bieslook)alleen hij heeft het beduidend minder dik erop gedaan dan ik normaal doe
niet lekker
![]()
Heeft er iemand een dosis motivatie voor me?
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
heeft er iemand een recept voor schildpadsoep trouwens?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!
rotbeest loopt hier nog rond. naar het schijnt zittie hier ergens achter in de tuinen jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!
http://www.dumpert.nl/med(...)childpaddensoep.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
heeft er iemand een recept voor schildpadsoep trouwens?
Nee, ik ben net weer een halve reetmaat kleiner geworden na 5 dagen vakantiequote:
nog steeds dat rottige karma?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
En verder ben ik ook niet echt in een taartstemming.
Eigen vakgebied is bijna niet parttime te vinden, dus ik had al pech.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef Books het volgende:
Kim dat is wel mooi balen dan. En nu ben je in je eigen vakgebied verplicht buiten je stad te gaan zoeken en dat is niet aan te reizen ofzo?
quote:
wat rot dat t op zo'n manier gaat, je gaat je iig wel afvragen of ze de vorige keer wel zo gemeend zijn geweest met t zeggen van als er wat vrij komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet het niet Memmel. Ik kan het me nauwelijks meer voorstellen. Van mij hoeft het ook allemaal niet meer zo.
Ik heb een berg mensenkennis, maar er niks aan gehad de afgelopen 3 jaar om mijn eigen positie in kaart te krijgen. Het zal de branche wel zijn. Het kan kort duren, het kan lang duren, uiteindelijk wordt iedereen in zijn reet genaaid en op straat gezet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat rot dat t op zo'n manier gaat, je gaat je iig wel afvragen of ze de vorige keer wel zo gemeend zijn geweest met t zeggen van als er wat vrij komt.
was je er nog uitgekomen met die persoon van het uwv?
Nu niet meer!quote:
Liefquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:51 schreef Sugar het volgende:
En hoe is het in je nieuwe baan, Belana?
Bix en Buuf, van harte met jullie zonen!Hoera!!!!
Kim, wat ruk toch, die zoektocht naar werk.Je bent er al zo'n tijd veel mee bezig, wat irritant dat het dan niks oplevert.
![]()
Ooit grapten jij en Vief over samen iets opzetten, toch? Leek mij stiekem echt briljant! Wat dan ook, maar jullie samen moet wat kunnen worden, niet?![]()
Een trainingsbureau met als core business de hamvraag "hoe communiceer ik direct en genadeloos, zonder mijn womanskilzzz te verliezen?"
![]()
![]()
Maar serieus: sterkteIk kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. En boos, op dat stomme oude werk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef phluphy het volgende:
Rot allemaal, kim. Houd de moed erin hoor!Ware klasse verloochent zich niet.
![]()
Belana, ik moest opeens aan je denken. Hoe is het met je schoonvader?
Moussy, heb je die textielverf nog gevonden? Dan kun je lekker gaan verven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik droog me al weken niet meer af met dit warme weerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef moussy het volgende:
Met een washandje kan je je ook afdrogen, die zijn maar 60 cent!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik droog me al weken niet meer af met dit warme weer.
eerst ff laten drogen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
die zijn wel vochtig op voorhand Moussy
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb van half 5 tot 7 geslapen.
Nu zo aankleden en weer naar het ziekenhuis. Knuffelen, flesje en heel erg hopelijk mss al horen of hij mee mag of niet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:41 schreef aeque het volgende:
En dan is je relatie ineensvoorbij...
jeetje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:41 schreef aeque het volgende:
En dan is je relatie ineensvoorbij...
we mistten je alquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:44 schreef Belana het volgende:
* Belana is er weer![]()
ik heb vast vanalles gemist, maar geen tijd om bij te lezen, moet gewoon weer werken vandaag en morgen, maar het was wel gaaf in Londen! Ik had een hotel dat uitkeek op de tower bridge
geen vakantie, ik moest werkenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef Belana het volgende:
[..]
geen vakantie, ik moest werkenzat bij een klant
echt rot dat je relatie toch niet gewerkt heeft joh. je was heel erg committed vond ik, ook zeker naar het kind. maar je hebt gelijkt, je moet niet doorgaan voor een kind
Eigenlijk is het ook wel te begrijpen, maar deze 'mededeling' ging iig zonder hintsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:59 schreef aeque het volgende:
Dit is typisch mij: wel het even willen melden maar het er niet over hebben.
Zonder hints is ook voor het eerst...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel te begrijpen, maar deze 'mededeling' ging iig zonder hints![]()
Sterkte iig en ik snap best dat je niet tot in detail wil gaan hier.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:10 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Asy nu met wittebrood?
goede zaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Ow en de huwelijksnacht hebben we slapend doorgebracht
Klovenzalf va Gehwohl (?) !! Vet insmeren, katoenen handschoentjes aan naar bed gaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat helpt er tegen kloven in je vingers die tot op het vlees zijn en nergens van weg lijken te gaan? Doet zeer..vooral als het in contact komt met sommige dingen
Volgens mij slaapt zo'n 75% tijdens de huwelijksnachtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:52 schreef Rewimo het volgende:
aeque, sterkte hoor, 't is niet niks zo'n beslissing...
Asyniur, zo'n huwelijksnacht hadden wij ookBèkaf
Ik mis 2 opties:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Volgens mij slaapt zo'n 75% tijdens de huwelijksnacht![]()
Misschien moeten we een poll aanmaken:
Wat deed jij tijdens je huwelijksnacht:
O een slechte P.film naspelen
O een boeketreeks naspelen
O slapen!
Succes meissie! Je weet waar je het voor doet...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:28 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben een paar dagen minder te vinden hier, dagjes uit en " unfinished business" afhandelen![]()
( het mysterie wordt later wel ontrafeld![]()
nog een beetje mysterie enzo haha)
Ja, én een royale collectie ruimteschepen, schrijfsets en weet ik wat. Starwars is hip joh!quote:
omg die poedel, hij kijkt er helemaal zielig van ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:37 schreef moussy het volgende:
Zo! Ik heb mn goede daad van vandaag gedaan!Ik ken Pantera alleen als band, dus wat bedoel je nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
In Olderberkoop zit ook een Panteraquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik ken Pantera alleen als band, dus wat bedoel je nou?
Eerst maar ff afwachten of ze me wel willenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:52 schreef mijsje het volgende:veel plezier moussy! lijkt me wel een taak met voldoening
Bij de apotheek verkopen ze deze producten vaak.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jammer voor je Aku!
Wat helpt er tegen kloven in je vingers die tot op het vlees zijn en nergens van weg lijken te gaan? Doet zeer..vooral als het in contact komt met sommige dingen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Ynske, wakker worden!![]()
Waar blijven de foto's?![]()
ik ben helemaal niet ongeduldig en nieuwsgierig...![]()
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:10 schreef aeque het volgende:
Rewimo bedoel je de EEE PC(netbook) van asus?
mja, als je me naar maat 36 moet soepen en die kipfilets moet wegwerken dan ben je nog wel even bezigquote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
Asy, schat! ik kan op de een of andere manier niet in de PM hier, dus dan maar lekker openbaar. Dank je voor de lieve kaart(jes). Die ene durfde ik niet open te maken
En nou voel ik me helemaal schuldig dat ik jou geen felicitatiekaart heb kunnen sturen voor je trouwen.
Als we straks op de been zijn komen we een keer langs als het mag. Dikke feli meiske
Ow en hoe is het eigenlijk met Thomas en jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
Asy, schat! ik kan op de een of andere manier niet in de PM hier, dus dan maar lekker openbaar. Dank je voor de lieve kaart(jes). Die ene durfde ik niet open te maken
En nou voel ik me helemaal schuldig dat ik jou geen felicitatiekaart heb kunnen sturen voor je trouwen.
Als we straks op de been zijn komen we een keer langs als het mag. Dikke feli meiske
heel stoer om te zien! en een hoop vrouwen krijgen tranen bij het zien van schattige kindjes, en lieve romantische dingetjes, maar ik kreeg hier tranen bij in m'n ogen! (en over m'n wangen...)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef aeque het volgende:
Kent iemand hier trouwens dit: http://www.jkweddingdance.com/
Ik vond dat zo stoer om te zien!
Ik zit er stiekem ook naar te kijken maar ik weet niet wat voor type ik moet kiezen. En dan vraag je het dus hier aan de ervaringsdeskundigenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:50 schreef martine1984 het volgende:
BE, mag de kleine Thomas al met je mee naar huis?
selene vond het een geweldig filmpjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef aeque het volgende:
Kent iemand hier trouwens dit: http://www.jkweddingdance.com/
Ik vond dat zo stoer om te zien!
Je vraagt precies iets waar ik op dit moment geen idee van heb xD!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zit er stiekem ook naar te kijken maar ik weet niet wat voor type ik moet kiezen. En dan vraag je het dus hier aan de ervaringsdeskundigen
Volgens mij een gevalletje klok/klepelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:21 schreef bixister het volgende:
1 hij is niet zo heeeel klein
2 hij heet niet Thomas
Martine1984..!!wel opletten he!
Ach, altijd leuk om een reactie te krijgenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:33 schreef aeque het volgende:
Je vraagt precies iets waar ik op dit moment geen idee van heb xD!
Als iedereen ook maar tegelijk baby's krijgt wordt het wel verwarrend natuurlijkquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:39 schreef Pvoesss het volgende:
Volgens mij een gevalletje klok/klepel![]()
Dankje en ja dat wel..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:43 schreef bixister het volgende:
oh ik heb nog even teruggelezen en aque, sterkte ermee! ergens zat 't er al een beetje aan te komen, toch?
Die ene waarin ik op mijn kop krijg omdat ik nieuwsgierig ben. Maar dat had ik nog niet gelezen want ik had m nog niet opengemaakt hoor. Echt echt nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Graag gedaan!![]()
welk kaartje durfde je dan niet open te maken?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:57 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Die ene waarin ik op mijn kop krijg omdat ik nieuwsgierig ben. Maar dat had ik nog niet gelezen want ik had m nog niet opengemaakt hoor. Echt echt niet
Ze komen Thomas zo prikken, over ongeveer een uur hebben we dan de uitslag. Gelukkig had BE hem niet meegenomen
Ah, die is leuk ja! Mijn grote jongens gaan dit niks vinden denk ik, maar Ukkeltje vast wel.Wat laadt die site traag zeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:51 schreef bixister het volgende:
debuurvrouw, kleertjes.com al gechecked? is het voor een speciale gelegenheid?
dit is bijv. een van piets lievelingsoverhemden. stoer, maar ook heel feestlijk. met cactussen, dus heel cowboy.
[ afbeelding ]
Ja, voor de bruiloft van mijn zwager. -edit- en schoonzus uiteraard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:19 schreef bixister het volgende:
hihi ja ach, ze hoeven 't niet allemaal tegelijk aan toch? of is 't voor een speciaal feest?
Ik denk dat het ook raakt aan het zelfgebreide spencer trauma van husb. Had Beppe gebreid. Voor elke set neefjes in een andere kleur.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
ach, voor een keertje...moet kunnen!
nou, als jullie het allemaal zeggen.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef elvy het volgende:
Rewimo, ik ben slechts een lurker, en bovendien een ontzettende computern00b.
Echter onder andere naar aanleiding van vele enthousiaste verhalen hier heb ik tijdens mijn laatste bezoekje aan NL (in juni) ook een Eee aangeschaft. Ik heb verschillende netbooks bekeken en (met hulp) vergeleken, en uiteindelijk gekozen voor de Eee 1000HE.
Héél belangrijk voor mij was dat dit een van de weinige netbooks was die inrose
verkrijgbaar was. Bovendien kon op deze ook Windows in Engels geinstaleerd worden ( bij een aantal andere merken was alles al voorgeinstalleerd in Nederlands) en vond ik hem groot genoeg ( met name qua geheugen capaciteit, scherm en toetsenbord) op 'fatsoenlijk' op te kunnen werken, maar klein en plat genoeg om hem ook nog makkelijk mee te kunnen nemen. ( een aantal andere modellen hadden een heel vreemd 'voetje' aan de onderkant waardoor het netbook toch nog best dik werd.)
Ik ben nog steeds heel blij met deze keus, misschien heb je hier iets aan?
Dank jullie welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Lois het volgende:
Rewimo ik heb veel aan dit topic gehad: [sublaptop] Asus Eee #3
Rewimo, ik heb de 701 met Linux. En ik wil niet meer zonder. 's Avonds in bed nog even Fokken zonder dat het lief wakker houdt, want het ding is heel erg stil. In de schoudertas als ik met het OV ga en nog ergens aan wil werken. Mee met een usb stick vol liedjes en filmpjes voor de kinders als we ergens naar toe gaan. Zo heb ik wel eens Sesamstraat video's met ze zitten kijken in een kleedkamer terwijl papa op het podium stond te spelen. En de favoriet om mee te surfen en forummen als ik alleen met de kinders ben, omdat je 'm zoveel makkelijker weglegt dan een grote laptop.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie welIk ga eens in dat topic neuzen en ik neem elvy's overwegingen ook mee
Nog tips over hoe je dit thuis leuk kunt brengen, zodat jeervan kunt overtuigen dat je beslist echt heus niet zonder kunt?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon zeggen dat je anders gaat scheiden.
Wijze vrouw jijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, je werkt toch zelf voor je geld? Als je je bijdrage aan het huishouden etc hebt geleverd, mag je zelf weten wat je met de rest doet. Vind ik.
Als er een rest isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, je werkt toch zelf voor je geld? Als je je bijdrage aan het huishouden etc hebt geleverd, mag je zelf weten wat je met de rest doet. Vind ik.
Ik denk dat ik dat ook wel zou hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik dus wel lastig soms, als ik wat leuks zie, al kost het niet veel voor mezelf om dat te kopen. Want het is niet mijn geld. Voor Kim en Tyler heb ik dat niet
Tuurlijk, diequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef phluphy het volgende:
Hier is het meer 'dat koop ik niet voor mezelf, want ditendit is harder nodig' ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik dus wel lastig soms, als ik wat leuks zie, al kost het niet veel voor mezelf om dat te kopen. Want het is niet mijn geld. Voor Kim en Tyler heb ik dat niet
Oi, das wel meteen heel knullig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef Stout het volgende:
Ik wil niet meer happenHeb tot heel vaak toe de hele zooi ondergekotst... voor een beugel nog wel
Dank u voor de tip!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Oja Oxy, ben je nog op zoek naar tandpasta zonder pepermuntsmaak? Blend-a-med heeft verschillende soorten zonder pepermunt. Je kunt ze bijvoorbeeld vinden bij Schlecker
Linkje
Goed dat je wat gevonden hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:01 schreef Oxymoron het volgende:
Dank u voor de tip!Maar eigenlijk ben ik al, voorzien.
Ik heb nu 10 tubes van Weleda gekocht, ook zonder muntsmaak, maar met venkelsmaak (drop!!
) en die werkt, echt heel goed!
Edit: oja, ook geen last meer van, aften. De tandarts was heel tevreden, over mijn gebit en tandpasta.
k vind het ook altijd wel leukmaar het gaat zoooooo traagquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ikbingo.. en mijn moeder wilde nooit bingo-en
![]()
Dat is echt iets wat ik dus nu mooi wel met het kitten ga doen![]()
![]()
ja, het hoort erbij hoor en ik moet echt heel veel info verwerkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Belana, dat is altijd in een nieuwe functie, vind ik, druk in je hoofd. Eerste week/2 weken hield ik ook altijd vrij rustig met overige afspraken, zodat het in mijn hoof dlekker rustig zijn gangetje kon gaan. Fijn dat het iig leuk is
Ik heb iets gemist denk ik, wat is er met Tara?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, das wel meteen heel knullig.
Nou, de klinisch geneticus belde TARA net. Resultaat: ze weten nog niet of het dat is wat ze dachten dat het was, maar ze gaan voor de zekerheid ook nog maar even een heleboel andere testen doen, biopten ed, om nog een stapeltje dingen uit te sluiten.
Volgens die arts kwam het er op neer dat er een heel team artsen hoofdkrabbend naar zijn gymnastiek foto's met alleen een onderbroek hebben zitten kijken
Ow ja, al die info in de eerste tijd...pfew. Toch vond ik dat ook altijd wel erg leuk, het leukste onderdeel van detachering: iedere keer weer de eerste tijd en nieuwe dingen leren enzo!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, het hoort erbij hoor en ik moet echt heel veel info verwerken
nou ja, nog 1 dagje dan is het weekend
wanneer moet jij weer beginnen?
het is ook lekker, ik heb constant zo'n soort van adrenalinekickquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, al die info in de eerste tijd...pfew. Toch vond ik dat ook altijd wel erg leuk, het leukste onderdeel van detachering: iedere keer weer de eerste tijd en nieuwe dingen leren enzo!
Ow, als het goed is pas de eerste dinsdag van november, dus dat duurt nog heeeeeel lang!
ERgens wil ik er nog niet aan denken, van de andere kant denk ik dat ik tegen die tijd ook best lekker zal vinden om een aantal dagen ind e week met volwassen te kunnen praten, niet constant met een baby rond te lopen en me af te vragen of ze moet eten of een schone luier hebben. Ik geniet enorm hoor, en ben heel blij met haar, maar ik denk dat het weer moeten gaan werken dadelijk dus heel dubbel zal voelen.
ze zitten in je pmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Asyniur het volgende:
Lieve mensen, de foto's komen nog.
Ynske moet eerst weer zo nodig boodschappen doen...![]()
Maar ze zijn de moeite van het wachten waardis mijn zeer bescheiden mening
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe? invredesnaam hoe!!! houden jullie het allemaal bij....?
Tips zijn welkom hoorIk kan het ook niet allemaal bijhouden joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de nieuwsgierigengeinteresseerden onder ons:
hier stonden de foto's van onze trouwdag
[ Bericht 16% gewijzigd door Asyniur op 28-08-2009 12:46:52 (foto's verwijderd) ]
Neh, was in mei al dat hij onderzoeken had. Bindweefsel probleem waarschijnlijk, nu nog duidelijk welkequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik, wat is er met Tara?
Tips zijn welkom hoorniet gewoon wat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
oeh ben benieuwd hoe ze geworden zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet allemaal bijhouden joh!![]()
Voor de nieuwsgierigengeinteresseerden onder ons:
hier plaats ik zo de trouwfoto's (even uploaden)
Tips zijn welkom hoorIk heb geen levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vergeet ook 60% van wat er hier gezegd wordt hoor
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Sugar het volgende:
Maar LovelyLady, hoe is het nu met jou?![]()
pffff... dat kon ook wel in het hoe gaat het met de moeders topic hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komtie dan he die ego-post
het gaat eigenlijk hartstikke goed![]()
![]()
@freecell, dankje wel
Asy, wat een prachtige mooie jurk zegecht heel mooi.... *stil*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |