quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook feest!
Ik kan mijn veters strikken!
gezelligquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:46 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa gaat naast snoopy zitten <3
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef Asyniur het volgende:
Wat lief! Die TT!![]()
Allemaal bedankt voor de gelukwensen!![]()
We hebben inderdaad prima weer.![]()
Mijn jurk hangt klaar. Ik heb mijn ring nog even gepast. Ik zit nu geduldigte wachten op de dames van de make-up en de haren.
en ik ben een beetje misselijk, maar das vast van de baby...![]()
Ow, en natuurlijk post ik later het kaartje en de foto's....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Gedoucht, op de manier zoals hier gelezen met kind in wipstoel en kind dus ook maar even meegedoucht
Werkt prima!
Checkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef Rewimo het volgende:
In de gaten houden of hij niet suf wordt, freecell. Zo ja, dokter bellen. Zo nee, niks aan de hand neus
Fijn dat alles goed gaat met hemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef _Bar_ het volgende:
die slaapt![]()
en buiten dat gaat het lekker met Roy.
gewoon z'n gangetje eigenlijk.
extra plakje kaas erop en dan terug in de oven eventjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:31 schreef Estrys het volgende:
mijn lief heeft mijn brood gemaakt, er zit Philadelphia op (met bieslook)alleen hij heeft het beduidend minder dik erop gedaan dan ik normaal doe
niet lekker
![]()
Heeft er iemand een dosis motivatie voor me?
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
heeft er iemand een recept voor schildpadsoep trouwens?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!
rotbeest loopt hier nog rond. naar het schijnt zittie hier ergens achter in de tuinen jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!
http://www.dumpert.nl/med(...)childpaddensoep.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
heeft er iemand een recept voor schildpadsoep trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |