quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil ook feest!
Ik kan mijn veters strikken!
gezelligquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:46 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa gaat naast snoopy zitten <3
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:38 schreef Asyniur het volgende:
Wat lief! Die TT!![]()
Allemaal bedankt voor de gelukwensen!![]()
We hebben inderdaad prima weer.![]()
Mijn jurk hangt klaar. Ik heb mijn ring nog even gepast. Ik zit nu geduldigte wachten op de dames van de make-up en de haren.
en ik ben een beetje misselijk, maar das vast van de baby...![]()
Ow, en natuurlijk post ik later het kaartje en de foto's....
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Gedoucht, op de manier zoals hier gelezen met kind in wipstoel en kind dus ook maar even meegedoucht
Werkt prima!
Checkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:32 schreef Rewimo het volgende:
In de gaten houden of hij niet suf wordt, freecell. Zo ja, dokter bellen. Zo nee, niks aan de hand neus
Fijn dat alles goed gaat met hemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:37 schreef _Bar_ het volgende:
die slaapt![]()
en buiten dat gaat het lekker met Roy.
gewoon z'n gangetje eigenlijk.
extra plakje kaas erop en dan terug in de oven eventjes?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:31 schreef Estrys het volgende:
mijn lief heeft mijn brood gemaakt, er zit Philadelphia op (met bieslook)alleen hij heeft het beduidend minder dik erop gedaan dan ik normaal doe
niet lekker
![]()
Heeft er iemand een dosis motivatie voor me?
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
heeft er iemand een recept voor schildpadsoep trouwens?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!
rotbeest loopt hier nog rond. naar het schijnt zittie hier ergens achter in de tuinen jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Die bijtschildpad is gevonden bij jou in de tuin?!
http://www.dumpert.nl/med(...)childpaddensoep.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:51 schreef simmu het volgende:
heeft er iemand een recept voor schildpadsoep trouwens?
Nee, ik ben net weer een halve reetmaat kleiner geworden na 5 dagen vakantiequote:
nog steeds dat rottige karma?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
En verder ben ik ook niet echt in een taartstemming.
Eigen vakgebied is bijna niet parttime te vinden, dus ik had al pech.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef Books het volgende:
Kim dat is wel mooi balen dan. En nu ben je in je eigen vakgebied verplicht buiten je stad te gaan zoeken en dat is niet aan te reizen ofzo?
quote:
wat rot dat t op zo'n manier gaat, je gaat je iig wel afvragen of ze de vorige keer wel zo gemeend zijn geweest met t zeggen van als er wat vrij komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet het niet Memmel. Ik kan het me nauwelijks meer voorstellen. Van mij hoeft het ook allemaal niet meer zo.
Ik heb een berg mensenkennis, maar er niks aan gehad de afgelopen 3 jaar om mijn eigen positie in kaart te krijgen. Het zal de branche wel zijn. Het kan kort duren, het kan lang duren, uiteindelijk wordt iedereen in zijn reet genaaid en op straat gezet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat rot dat t op zo'n manier gaat, je gaat je iig wel afvragen of ze de vorige keer wel zo gemeend zijn geweest met t zeggen van als er wat vrij komt.
was je er nog uitgekomen met die persoon van het uwv?
Nu niet meer!quote:
Liefquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:51 schreef Sugar het volgende:
En hoe is het in je nieuwe baan, Belana?
Bix en Buuf, van harte met jullie zonen!Hoera!!!!
Kim, wat ruk toch, die zoektocht naar werk.Je bent er al zo'n tijd veel mee bezig, wat irritant dat het dan niks oplevert.
![]()
Ooit grapten jij en Vief over samen iets opzetten, toch? Leek mij stiekem echt briljant! Wat dan ook, maar jullie samen moet wat kunnen worden, niet?![]()
Een trainingsbureau met als core business de hamvraag "hoe communiceer ik direct en genadeloos, zonder mijn womanskilzzz te verliezen?"
![]()
![]()
Maar serieus: sterkteIk kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. En boos, op dat stomme oude werk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef phluphy het volgende:
Rot allemaal, kim. Houd de moed erin hoor!Ware klasse verloochent zich niet.
![]()
Belana, ik moest opeens aan je denken. Hoe is het met je schoonvader?
Moussy, heb je die textielverf nog gevonden? Dan kun je lekker gaan verven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Ik droog me al weken niet meer af met dit warme weerquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:55 schreef moussy het volgende:
Met een washandje kan je je ook afdrogen, die zijn maar 60 cent!
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik droog me al weken niet meer af met dit warme weer.
eerst ff laten drogen natuurlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:08 schreef _Bar_ het volgende:
die zijn wel vochtig op voorhand Moussy
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb van half 5 tot 7 geslapen.
Nu zo aankleden en weer naar het ziekenhuis. Knuffelen, flesje en heel erg hopelijk mss al horen of hij mee mag of niet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:41 schreef aeque het volgende:
En dan is je relatie ineensvoorbij...
jeetje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:41 schreef aeque het volgende:
En dan is je relatie ineensvoorbij...
we mistten je alquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:44 schreef Belana het volgende:
* Belana is er weer![]()
ik heb vast vanalles gemist, maar geen tijd om bij te lezen, moet gewoon weer werken vandaag en morgen, maar het was wel gaaf in Londen! Ik had een hotel dat uitkeek op de tower bridge
geen vakantie, ik moest werkenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef Belana het volgende:
[..]
geen vakantie, ik moest werkenzat bij een klant
echt rot dat je relatie toch niet gewerkt heeft joh. je was heel erg committed vond ik, ook zeker naar het kind. maar je hebt gelijkt, je moet niet doorgaan voor een kind
Eigenlijk is het ook wel te begrijpen, maar deze 'mededeling' ging iig zonder hintsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:59 schreef aeque het volgende:
Dit is typisch mij: wel het even willen melden maar het er niet over hebben.
Zonder hints is ook voor het eerst...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ook wel te begrijpen, maar deze 'mededeling' ging iig zonder hints![]()
Sterkte iig en ik snap best dat je niet tot in detail wil gaan hier.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:10 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Asy nu met wittebrood?
goede zaakquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:23 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Ow en de huwelijksnacht hebben we slapend doorgebracht
Klovenzalf va Gehwohl (?) !! Vet insmeren, katoenen handschoentjes aan naar bed gaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat helpt er tegen kloven in je vingers die tot op het vlees zijn en nergens van weg lijken te gaan? Doet zeer..vooral als het in contact komt met sommige dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |