Nee, ik ben net weer een halve reetmaat kleiner geworden na 5 dagen vakantiequote:
nog steeds dat rottige karma?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:00 schreef k_i_m het volgende:
En verder ben ik ook niet echt in een taartstemming.
Eigen vakgebied is bijna niet parttime te vinden, dus ik had al pech.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:11 schreef Books het volgende:
Kim dat is wel mooi balen dan. En nu ben je in je eigen vakgebied verplicht buiten je stad te gaan zoeken en dat is niet aan te reizen ofzo?
quote:
wat rot dat t op zo'n manier gaat, je gaat je iig wel afvragen of ze de vorige keer wel zo gemeend zijn geweest met t zeggen van als er wat vrij komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:31 schreef k_i_m het volgende:
Ik weet het niet Memmel. Ik kan het me nauwelijks meer voorstellen. Van mij hoeft het ook allemaal niet meer zo.
Ik heb een berg mensenkennis, maar er niks aan gehad de afgelopen 3 jaar om mijn eigen positie in kaart te krijgen. Het zal de branche wel zijn. Het kan kort duren, het kan lang duren, uiteindelijk wordt iedereen in zijn reet genaaid en op straat gezet.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat rot dat t op zo'n manier gaat, je gaat je iig wel afvragen of ze de vorige keer wel zo gemeend zijn geweest met t zeggen van als er wat vrij komt.
was je er nog uitgekomen met die persoon van het uwv?
Nu niet meer!quote:
Liefquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:51 schreef Sugar het volgende:
En hoe is het in je nieuwe baan, Belana?
Bix en Buuf, van harte met jullie zonen!Hoera!!!!
Kim, wat ruk toch, die zoektocht naar werk.Je bent er al zo'n tijd veel mee bezig, wat irritant dat het dan niks oplevert.
![]()
Ooit grapten jij en Vief over samen iets opzetten, toch? Leek mij stiekem echt briljant! Wat dan ook, maar jullie samen moet wat kunnen worden, niet?![]()
Een trainingsbureau met als core business de hamvraag "hoe communiceer ik direct en genadeloos, zonder mijn womanskilzzz te verliezen?"
![]()
![]()
Maar serieus: sterkteIk kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt. En boos, op dat stomme oude werk.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:41 schreef phluphy het volgende:
Rot allemaal, kim. Houd de moed erin hoor!Ware klasse verloochent zich niet.
![]()
Belana, ik moest opeens aan je denken. Hoe is het met je schoonvader?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |