Oi, das wel meteen heel knullig.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:06 schreef Stout het volgende:
Ik wil niet meer happenHeb tot heel vaak toe de hele zooi ondergekotst... voor een beugel nog wel
Dank u voor de tip!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:33 schreef Rewimo het volgende:
Oja Oxy, ben je nog op zoek naar tandpasta zonder pepermuntsmaak? Blend-a-med heeft verschillende soorten zonder pepermunt. Je kunt ze bijvoorbeeld vinden bij Schlecker
Linkje
Goed dat je wat gevonden hebtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:01 schreef Oxymoron het volgende:
Dank u voor de tip!Maar eigenlijk ben ik al, voorzien.
Ik heb nu 10 tubes van Weleda gekocht, ook zonder muntsmaak, maar met venkelsmaak (drop!!
) en die werkt, echt heel goed!
Edit: oja, ook geen last meer van, aften. De tandarts was heel tevreden, over mijn gebit en tandpasta.
k vind het ook altijd wel leukmaar het gaat zoooooo traagquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:39 schreef Pvoesss het volgende:
Ikbingo.. en mijn moeder wilde nooit bingo-en
![]()
Dat is echt iets wat ik dus nu mooi wel met het kitten ga doen![]()
![]()
ja, het hoort erbij hoor en ik moet echt heel veel info verwerkenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:06 schreef miss_sly het volgende:
Belana, dat is altijd in een nieuwe functie, vind ik, druk in je hoofd. Eerste week/2 weken hield ik ook altijd vrij rustig met overige afspraken, zodat het in mijn hoof dlekker rustig zijn gangetje kon gaan. Fijn dat het iig leuk is
Ik heb iets gemist denk ik, wat is er met Tara?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, das wel meteen heel knullig.
Nou, de klinisch geneticus belde TARA net. Resultaat: ze weten nog niet of het dat is wat ze dachten dat het was, maar ze gaan voor de zekerheid ook nog maar even een heleboel andere testen doen, biopten ed, om nog een stapeltje dingen uit te sluiten.
Volgens die arts kwam het er op neer dat er een heel team artsen hoofdkrabbend naar zijn gymnastiek foto's met alleen een onderbroek hebben zitten kijken
Ow ja, al die info in de eerste tijd...pfew. Toch vond ik dat ook altijd wel erg leuk, het leukste onderdeel van detachering: iedere keer weer de eerste tijd en nieuwe dingen leren enzo!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Belana het volgende:
[..]
ja, het hoort erbij hoor en ik moet echt heel veel info verwerken
nou ja, nog 1 dagje dan is het weekend
wanneer moet jij weer beginnen?
het is ook lekker, ik heb constant zo'n soort van adrenalinekickquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow ja, al die info in de eerste tijd...pfew. Toch vond ik dat ook altijd wel erg leuk, het leukste onderdeel van detachering: iedere keer weer de eerste tijd en nieuwe dingen leren enzo!
Ow, als het goed is pas de eerste dinsdag van november, dus dat duurt nog heeeeeel lang!
ERgens wil ik er nog niet aan denken, van de andere kant denk ik dat ik tegen die tijd ook best lekker zal vinden om een aantal dagen ind e week met volwassen te kunnen praten, niet constant met een baby rond te lopen en me af te vragen of ze moet eten of een schone luier hebben. Ik geniet enorm hoor, en ben heel blij met haar, maar ik denk dat het weer moeten gaan werken dadelijk dus heel dubbel zal voelen.
ze zitten in je pmquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:17 schreef Asyniur het volgende:
Lieve mensen, de foto's komen nog.
Ynske moet eerst weer zo nodig boodschappen doen...![]()
Maar ze zijn de moeite van het wachten waardis mijn zeer bescheiden mening
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hoe? invredesnaam hoe!!! houden jullie het allemaal bij....?
Tips zijn welkom hoorIk kan het ook niet allemaal bijhouden joh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de nieuwsgierigengeinteresseerden onder ons:
hier stonden de foto's van onze trouwdag
[ Bericht 16% gewijzigd door Asyniur op 28-08-2009 12:46:52 (foto's verwijderd) ]
Neh, was in mei al dat hij onderzoeken had. Bindweefsel probleem waarschijnlijk, nu nog duidelijk welkequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik, wat is er met Tara?
Tips zijn welkom hoorniet gewoon wat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
oeh ben benieuwd hoe ze geworden zijnquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet allemaal bijhouden joh!![]()
Voor de nieuwsgierigengeinteresseerden onder ons:
hier plaats ik zo de trouwfoto's (even uploaden)
Tips zijn welkom hoorIk heb geen levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vergeet ook 60% van wat er hier gezegd wordt hoor
I`m not weird. I`m limited edition.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Sugar het volgende:
Maar LovelyLady, hoe is het nu met jou?![]()
pffff... dat kon ook wel in het hoe gaat het met de moeders topic hoor!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
komtie dan he die ego-post
het gaat eigenlijk hartstikke goed![]()
![]()
@freecell, dankje wel
Asy, wat een prachtige mooie jurk zegecht heel mooi.... *stil*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |