Ah, die is leuk ja! Mijn grote jongens gaan dit niks vinden denk ik, maar Ukkeltje vast wel.Wat laadt die site traag zeg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:51 schreef bixister het volgende:
debuurvrouw, kleertjes.com al gechecked? is het voor een speciale gelegenheid?
dit is bijv. een van piets lievelingsoverhemden. stoer, maar ook heel feestlijk. met cactussen, dus heel cowboy.
[ afbeelding ]
Ja, voor de bruiloft van mijn zwager. -edit- en schoonzus uiteraard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:19 schreef bixister het volgende:
hihi ja ach, ze hoeven 't niet allemaal tegelijk aan toch? of is 't voor een speciaal feest?
Ik denk dat het ook raakt aan het zelfgebreide spencer trauma van husb. Had Beppe gebreid. Voor elke set neefjes in een andere kleur.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:25 schreef bixister het volgende:
ach, voor een keertje...moet kunnen!
nou, als jullie het allemaal zeggen.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:01 schreef elvy het volgende:
Rewimo, ik ben slechts een lurker, en bovendien een ontzettende computern00b.
Echter onder andere naar aanleiding van vele enthousiaste verhalen hier heb ik tijdens mijn laatste bezoekje aan NL (in juni) ook een Eee aangeschaft. Ik heb verschillende netbooks bekeken en (met hulp) vergeleken, en uiteindelijk gekozen voor de Eee 1000HE.
Héél belangrijk voor mij was dat dit een van de weinige netbooks was die inrose
verkrijgbaar was. Bovendien kon op deze ook Windows in Engels geinstaleerd worden ( bij een aantal andere merken was alles al voorgeinstalleerd in Nederlands) en vond ik hem groot genoeg ( met name qua geheugen capaciteit, scherm en toetsenbord) op 'fatsoenlijk' op te kunnen werken, maar klein en plat genoeg om hem ook nog makkelijk mee te kunnen nemen. ( een aantal andere modellen hadden een heel vreemd 'voetje' aan de onderkant waardoor het netbook toch nog best dik werd.)
Ik ben nog steeds heel blij met deze keus, misschien heb je hier iets aan?
Dank jullie welquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:07 schreef Lois het volgende:
Rewimo ik heb veel aan dit topic gehad: [sublaptop] Asus Eee #3
Rewimo, ik heb de 701 met Linux. En ik wil niet meer zonder. 's Avonds in bed nog even Fokken zonder dat het lief wakker houdt, want het ding is heel erg stil. In de schoudertas als ik met het OV ga en nog ergens aan wil werken. Mee met een usb stick vol liedjes en filmpjes voor de kinders als we ergens naar toe gaan. Zo heb ik wel eens Sesamstraat video's met ze zitten kijken in een kleedkamer terwijl papa op het podium stond te spelen. En de favoriet om mee te surfen en forummen als ik alleen met de kinders ben, omdat je 'm zoveel makkelijker weglegt dan een grote laptop.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie welIk ga eens in dat topic neuzen en ik neem elvy's overwegingen ook mee
Nog tips over hoe je dit thuis leuk kunt brengen, zodat jeervan kunt overtuigen dat je beslist echt heus niet zonder kunt?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Gewoon zeggen dat je anders gaat scheiden.
Wijze vrouw jijquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, je werkt toch zelf voor je geld? Als je je bijdrage aan het huishouden etc hebt geleverd, mag je zelf weten wat je met de rest doet. Vind ik.
Als er een rest isquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus, je werkt toch zelf voor je geld? Als je je bijdrage aan het huishouden etc hebt geleverd, mag je zelf weten wat je met de rest doet. Vind ik.
Ik denk dat ik dat ook wel zou hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik dus wel lastig soms, als ik wat leuks zie, al kost het niet veel voor mezelf om dat te kopen. Want het is niet mijn geld. Voor Kim en Tyler heb ik dat niet
Tuurlijk, diequote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:15 schreef phluphy het volgende:
Hier is het meer 'dat koop ik niet voor mezelf, want ditendit is harder nodig' ofzo.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat vind ik dus wel lastig soms, als ik wat leuks zie, al kost het niet veel voor mezelf om dat te kopen. Want het is niet mijn geld. Voor Kim en Tyler heb ik dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |