Eerst maar ff afwachten of ze me wel willenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:52 schreef mijsje het volgende:veel plezier moussy! lijkt me wel een taak met voldoening
Bij de apotheek verkopen ze deze producten vaak.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jammer voor je Aku!
Wat helpt er tegen kloven in je vingers die tot op het vlees zijn en nergens van weg lijken te gaan? Doet zeer..vooral als het in contact komt met sommige dingen
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:34 schreef Asyniur het volgende:
Ynske, wakker worden!![]()
Waar blijven de foto's?![]()
ik ben helemaal niet ongeduldig en nieuwsgierig...![]()
Ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:10 schreef aeque het volgende:
Rewimo bedoel je de EEE PC(netbook) van asus?
mja, als je me naar maat 36 moet soepen en die kipfilets moet wegwerken dan ben je nog wel even bezigquote:
Graag gedaan!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
Asy, schat! ik kan op de een of andere manier niet in de PM hier, dus dan maar lekker openbaar. Dank je voor de lieve kaart(jes). Die ene durfde ik niet open te maken
En nou voel ik me helemaal schuldig dat ik jou geen felicitatiekaart heb kunnen sturen voor je trouwen.
Als we straks op de been zijn komen we een keer langs als het mag. Dikke feli meiske
Ow en hoe is het eigenlijk met Thomas en jou?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:33 schreef Ca.ra het volgende:
Asy, schat! ik kan op de een of andere manier niet in de PM hier, dus dan maar lekker openbaar. Dank je voor de lieve kaart(jes). Die ene durfde ik niet open te maken
En nou voel ik me helemaal schuldig dat ik jou geen felicitatiekaart heb kunnen sturen voor je trouwen.
Als we straks op de been zijn komen we een keer langs als het mag. Dikke feli meiske
heel stoer om te zien! en een hoop vrouwen krijgen tranen bij het zien van schattige kindjes, en lieve romantische dingetjes, maar ik kreeg hier tranen bij in m'n ogen! (en over m'n wangen...)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef aeque het volgende:
Kent iemand hier trouwens dit: http://www.jkweddingdance.com/
Ik vond dat zo stoer om te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |