quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef JK1982 het volgende:
Mag deze op slot? Zijn verkocht..
[TK] 2x toegang voor In Bed With Space, vanavond in Panama!
Vond het wel lief dat er ten minste iemand hier posttequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je zit hier verkeerd, maar ik heb 'm ff voor je geslot
volgende keer graag ik het FB topic![]()
Op slot, maar voortaan even in het FB topic melden in plaats van de SCquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:14 schreef Dokay het volgende:
[TK] TW Steel Grandeur Divers Watch 48mm *Z.G.A.N.* mag dicht
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Thrackan het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Moeten we maar wat aan doen dan hequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Met twee posts per dag kan dit topic toch zeker vijf maanden mee!
Inderdaad, we gaan nu al 33% over het dagquotum!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moeten we maar wat aan doen dan he
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaad, we gaan nu al 33% over het dagquotum!
Machtsgeile slotjeshoer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zal ik hem dan maar op slot doen tot overmorgen om zo toch op het gemiddelde te blijven
![]()
Jij bent verzuurd, das al genoeg strafquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh wacht, dat is crewbashen, krijg ik nu een ban?
Ze hebben m'n ZUU afgepakt!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij bent verzuurd, das al genoeg straf
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een schande
Ik zou er een FB topic over openen
Je bent ondertussen alweer aan een nieuw toetsenbord toe, je F5 kan dit niet meer aan!quote:
Dat komt meer door de cola die ik er zaterdag overheen heb gedonderd...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je bent ondertussen alweer aan een nieuw toetsenbord toe, je F5 kan dit niet meer aan!
Wat ben je dan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dat komt meer door de cola die ik er zaterdag overheen heb gedonderd...
Statistisch gezien valt het nog mee, aangezien ik bijna altijd mijn glas voor mijn toetsenbord heb staan... Pas 3 keer gebeurd in de afgelopen 5 jaar of zoquote:
Ach, zolang de F5 het maar doet.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Statistisch gezien valt het nog mee, aangezien ik bijna altijd mijn glas voor mijn toetsenbord heb staan... Pas 3 keer gebeurd in de afgelopen 5 jaar of zo![]()
Alleen de vorige twee keer zijn de toetsenborden er aan overleden, deze keer weet ik nog niet.
De F5 op mijn vorige keyboard (die ik nu dus thuis gebruik) is kapoetquote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach, zolang de F5 het maar doet.
done, maar volgende keer wel in feedback vragen he?quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Apekoek het volgende:
Beste moderators, mag de topic titel van [TK] iPod touch 16gb veranderd worden van [TK] iPod 16gb naar [TK] iPod Touch 16gb ?
Inderdaad, geen nuttige zaken in dit topic aub!quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
done, maar volgende keer wel in feedback vragen he?
potverdrie.quote:Op zondag 27 september 2009 23:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaad, geen nuttige zaken in dit topic aub!
Dit tempo kan ik nog nét aan geloof ik...quote:
Het laatste keyboard dat cola over zich heen heeft gehad werkt weer 100% hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
Dan zal ik hier maar niet posten, anders gaat je F5 er weer aan
* Thrackan heeft een keyboard met laptoptoetsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ach, is het ook eens ontsmet, gewoon loshalen en in een wasbak gooien
Met een laptop gaat dat wat lastiger. Ooit geprobeerd, sindsdien heb ik geen backspace toets meer. Weet ik dat ze dat anders vast hadden gemaakt.
* Pheno heeft een laptop met "do not remove them" toetsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef Thrackan het volgende:
[..]
* Thrackan heeft een keyboard met laptoptoetsen
Mijn punt staat nog steeds...quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:55 schreef Pheno het volgende:
Nee, niet schuw. Papadag.
Oppassen? Ik kijk wel uit...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:14 schreef Pheno het volgende:
Ah, je wilt oppassen, zodat ik kan werken.
Dat is al eerder geprobeerd, met als gevolg dat niemand de SC kon vinden. Daarvoor was de SC ook al niet te vinden omdat hij ondersneeuwde tussen alle TK/GEZ topics.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:06 schreef Mirjam het volgende:
centraal in plaats van sticky, om verwarring te voorkomen
Wat een verzamelingquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit nog iets opbrengen, in 1 keer? een paar honderd cd's, cd-video;s etc. Van hele foute dingen als the best of BZN tot echt top albums als Nirvana Unplugged etc.
hoef er echt geen bakken met geld voor, maar als iemand het maar in 1 keer komt ophalen.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Darkestrah het volgende:
Het is niet gewoon het volledige werk van BZN, en dan ook nog ergens een verstopte versie van Nirvana Unplugged?
Er zitten idd een paar gefikte tussen, maar dat zijn er maar een paar hoor, die tellen ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
* Darkestrah ziet een cd-hoesje met de tekst MMORE erop.
Zo kan ik het ook, gluiperd!
Aangepast, je kan het overigens beter kwijt in ons feedbacktopic in plaats van deze.quote:Op zondag 6 december 2009 17:46 schreef larry_flynt het volgende:
Zou iemand in de tag ook kunnen zeggen "en X-Files tshirt"?
[TK] Kiss figure en X-Files tshirt
Alvast bedankt
quote:
Doed! Waarom heb je nooit meer wat te koop staan hierquote:Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef Thrackan het volgende:
Jamaar, jeweets, iemand moet dit topic omhooghouden
Hij heeft niets meer te koop, zelfs de koperen bedrading moest er aan geloven zoals je op de onderstaande foto kan zien.quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Doed! Waarom heb je nooit meer wat te koop staan hier
M'n troep is bijna compleet wegquote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Doed! Waarom heb je nooit meer wat te koop staan hier
Ja maar ja maarquote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef Thrackan het volgende:
[..]
M'n troep is bijna compleet weg
En computerspul slijt véél sneller op Twiekerts.
Het spijt me, vergeef me...quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja maar ja maar. Ik voel me bijna in de steek gelaten hmpf
Bij Nannie gaat dat geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat wordt een enkeltje 'over de knie'
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat wordt een enkeltje 'over de knie'
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Bij Nannie gaat dat geheel vrijwillig
Fragvalley gaat weer georganiseerd worden, en wel met medewerking van [KoF]quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
.
Trouwens wat heb jij met fragvally! Ik zag het in je msnnick staan. Ik ben er ook een paar keer geweest
. En heb er zelfs nog een T-shirt van
.
Staat allemaal op http://www.fragvalley.nlquote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef NanKing het volgende:
De laatste LAN was uit 2006 ofzoot? Grappig dat ze weer doorgaan. Waar en wanneer?
Niet dat ik nog behoefte heb aan lannen maar goed.
Ik heb 1x met zo'n LAN-ding meegedaan bij een vriend van me, maar mn pc trok alleen hele gare spellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Staat allemaal op http://www.fragvalley.nl
En anders kom je gewoon even langs, is ook leuk
Zoek je toch op V&A wat nieuwe onderdelen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb 1x met zo'n LAN-ding meegedaan bij een vriend van me, maar mn pc trok alleen hele gare spellen.
Boh, zo boeiend vind ik het niet wat mn pc wel en niet kan. Ik kan patiencen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Zoek je toch op V&A wat nieuwe onderdelen?
Als het in Feedback stond welquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef w00h00 het volgende:
[TK] Merkkleding voor heren
Zou je achter TT willen zetten: ' o.a. G-star, Fred Perry en Replay '
Thanks!
Mooi woord! Necrokick. Hoe was fragvalley?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:06 schreef Thrackan het volgende:
Over slowchat gesproken... Dat was bijna een necrokick!
De besprekingen zijn goed gegaan hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooi woord! Necrokick. Hoe was fragvalley?
K&W topic komt nog, maar ik woon straks in Vlaardingen (als de boel af is)quote:
Goei hoor, beetje moeiig maar wel aardigquote:Op maandag 25 januari 2010 12:10 schreef NanKing het volgende:
Ben benieuwd naar je topic.
Vlaardingen is best een leuk stadje! Heel veel plezier enzoot in je nieuwe huisje.
Hoe gaat 't overall een beetje met je?
Waar in Vlaardingen?quote:Op maandag 25 januari 2010 11:55 schreef Thrackan het volgende:
K&W topic komt nog, maar ik woon straks in Vlaardingen (als de boel af is)
Mijn ouders welquote:Op maandag 25 januari 2010 13:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Waar in Vlaardingen?
Heb je het huis van Bassie (van Adriaan) al gevonden?
Ik heb tijdens mijn TH Rijswijk tijd een vriendin gehad in Vlaardingen, die woonde aan de zuidkant van het centrum, vlakbij de haven en het station, bij Bassie in de straatquote:Op maandag 25 januari 2010 13:29 schreef Thrackan het volgende:
Mijn ouders welIk zit aan de noordkant van het centrum.
Dan is 't goed.... Stel je voor dat je met normale mensen zou omgaan.....quote:Op zondag 31 januari 2010 23:36 schreef Quir het volgende:
Ja, dat zou je bijna denken, maar, nee, natuurlijk niet. FOK! is mijn leven.
We voelen elkaar aan.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 00:35 schreef Quir het volgende:
Nee hoor, hoeft niet. Ik bestel gewoon die CD en gebruik hem als onderzetter.
het zou toch een keer moeten komen hequote:Op maandag 1 februari 2010 00:35 schreef NanKing het volgende:
Leven in de V&ASC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet verder vertellen hoor!
ijs_beer fan!
echt, dat hadden we eerder moeten bedenkenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:53 schreef Quir het volgende:
Handenwringend stem ik in.
Volgens mij niet echt, wij zijn 't nuquote:Op maandag 1 februari 2010 00:58 schreef Quir het volgende:
Is er eigenlijk een vaste garde in dit topic? Even teruglezen - als die er is gaan we die volgende keer om 'het wachtwoord' vragen.
Wat, zijn wij niet goed genoeg voor je?quote:
Neequote:Op maandag 1 februari 2010 01:01 schreef NanKing het volgende:
Ja hallo dan haak ik af
hoiquote:Op maandag 1 februari 2010 01:18 schreef Ascendancy het volgende:
Hoi.
ik ookquote:Ik wou dat ik V&A mod was
Dat klopt ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat, zijn wij niet goed genoeg voor je?
maar ze zijn allemaal toffe usersquote:
kom vechten danquote:Op maandag 1 februari 2010 01:22 schreef Ascendancy het volgende:
Dan zou ik alle posts van zquing wegeditten
En Quir steeds opnieuw laten zeggen dat ik een geile donder ben
verkapte doodsverwensingquote:Op maandag 1 februari 2010 01:25 schreef Ascendancy het volgende:
Ik eet aziaten voor het ontbijt.
Blijf van mijn vriendin afquote:Op maandag 1 februari 2010 01:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man, mijn vriendin is toch aziaat
verkapte kijk mij een vriendin hebben postquote:Op maandag 1 februari 2010 01:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man, mijn vriendin is toch aziaat
Oh wacht. Jij was maagd, laat maar danquote:Op maandag 1 februari 2010 01:29 schreef zquing het volgende:
[..]
verkapte kijk mij een vriendin hebben post
Is je trappengat voor muizen gemaakt of zo?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
Ik net geprobeerd een Chesterfield omhoog te douwen voor mijn zuipzolder, past-ie net niet door het trappengat. Tyfusding.
Hij kwam tot de eerste verdieping, de zolder haalde hij niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:40 schreef zquing het volgende:
Jammer,
kan je 'm niet ergens door een raam heen tillen
Nee, nee, nee! Het is natuurlijk een bank, gekkie.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is je trappengat voor muizen gemaakt of zo?
[ afbeelding ]
Die dingen zijn vetquote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Het is natuurlijk een bank, gekkie.
[ afbeelding ]
animequote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
Dat wel![]()
Daar kan je goed anime op kijken, met een peuk in 1 hand, bier in de andere.
Ook een PS3 past er goed bij
hij krijgt 'm toch niet op de zolderquote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Meh, voor het eerst ben ik jarloers op Quir. Dat is toch wel een zorgelijke ontwikkeling.
Dan gaat ie op de trap kijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef zquing het volgende:
[..]
hij krijgt 'm toch niet op de zolder
ik zeg 't je, een hamerquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Quir het volgende:
Desnoods kijk ik verdomme met een spiegel.
Ik kan er niets aan doen, de bank maakt me zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef Darkestrah het volgende:
Quir met zn eeuwige elitaire gedoe. Wij een Ikea KLIPPAN, hij een Chesterfield.
Nee.quote:
weddingcrashersquote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Quir het volgende:
Wat kijk je?
ik heb een zwak voor romcomsquote:Op maandag 1 februari 2010 22:51 schreef Quir het volgende:
Oh, die stond beneden aan. Asc zat in de buurt, ik zag de scène waarin "de maffe broer" op de vastgebonden gast op het bed sprong, en hem wees op een afzichtelijk schilderij ergens in diezelfde ruimte. Ik ben maar weer naar boven gegaan.
ik ook van jouquote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef Quir het volgende:
Gezellig tot op bepaalde hoogte, dat moet ik er bij vermelden.
* Thrackan neemt een slokje roosvicee.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef NanKing het volgende:
* NanKing pakt Thrackan's handje en fluistert "komt wel goed schatje".
Ik zeg al een hele week tegen mezelf dat ik vandaag werk ga zoeken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:57 schreef zquing het volgende:
[..]Moet ik eigenlijk ook weer een keer gaan doen
werken is voor proleten en kan je je hele leven nogquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik zeg al een hele week tegen mezelf dat ik vandaag werk ga zoeken.
Maar ik wil me rijbewijs, en een week backpacken door zwitserlandquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef zquing het volgende:
[..]
werken is voor proleten en kan je je hele leven nog
Dat zijn wel goede doelen, ga werken dan maar hequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar ik wil me rijbewijs, en een week backpacken door zwitserland
Ja he.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef zquing het volgende:
[..]
Dat zijn wel goede doelen, ga werken dan maar he
quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:42 schreef Quir het volgende:
Ja, negeer me maar! Dan post ik gewoon niet meer hier en ga ik gezelschap zoeken in de US SC, ofzo!
OH NOES.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:13 schreef Suko het volgende:
N IET ZOMAAR EEN KUS OP \OUDEJAARSAVONDvanChristian , GAAT WEL VER/DIEP HOOR![]()
[ afbeelding ]
ik heb altjid weekendquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:38 schreef Darkestrah het volgende:
Dan ik vanaf dinsdag.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:39 schreef Ascendancy het volgende:
weekend, wat is dat
Zijn er dan ook andere mensen in de kroeg?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:24 schreef Quir het volgende:
Nou, ik geloof dat foto's wel nodig zijn.
Er moet iets op zolder komen te staan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Quir, wat moet jij met een bankstel? Jij hebt nu toch al je elitaire Chesterfield?
En je doet voor de rest niks met je zolder?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:48 schreef Quir het volgende:
[..]
Er moet iets op zolder komen te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |