Is je trappengat voor muizen gemaakt of zo?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
Ik net geprobeerd een Chesterfield omhoog te douwen voor mijn zuipzolder, past-ie net niet door het trappengat. Tyfusding.
Hij kwam tot de eerste verdieping, de zolder haalde hij niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:40 schreef zquing het volgende:
Jammer,
kan je 'm niet ergens door een raam heen tillen
Nee, nee, nee! Het is natuurlijk een bank, gekkie.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is je trappengat voor muizen gemaakt of zo?
[ afbeelding ]
Die dingen zijn vetquote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Het is natuurlijk een bank, gekkie.
[ afbeelding ]
animequote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
Dat wel![]()
Daar kan je goed anime op kijken, met een peuk in 1 hand, bier in de andere.
Ook een PS3 past er goed bij
hij krijgt 'm toch niet op de zolderquote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Meh, voor het eerst ben ik jarloers op Quir. Dat is toch wel een zorgelijke ontwikkeling.
Dan gaat ie op de trap kijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef zquing het volgende:
[..]
hij krijgt 'm toch niet op de zolder
ik zeg 't je, een hamerquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Quir het volgende:
Desnoods kijk ik verdomme met een spiegel.
Ik kan er niets aan doen, de bank maakt me zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef Darkestrah het volgende:
Quir met zn eeuwige elitaire gedoe. Wij een Ikea KLIPPAN, hij een Chesterfield.
Nee.quote:
weddingcrashersquote:Op maandag 1 februari 2010 22:38 schreef Quir het volgende:
Wat kijk je?
ik heb een zwak voor romcomsquote:Op maandag 1 februari 2010 22:51 schreef Quir het volgende:
Oh, die stond beneden aan. Asc zat in de buurt, ik zag de scène waarin "de maffe broer" op de vastgebonden gast op het bed sprong, en hem wees op een afzichtelijk schilderij ergens in diezelfde ruimte. Ik ben maar weer naar boven gegaan.
ik ook van jouquote:Op maandag 1 februari 2010 23:32 schreef Quir het volgende:
Gezellig tot op bepaalde hoogte, dat moet ik er bij vermelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |