Is je trappengat voor muizen gemaakt of zo?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:38 schreef Quir het volgende:
Ik net geprobeerd een Chesterfield omhoog te douwen voor mijn zuipzolder, past-ie net niet door het trappengat. Tyfusding.
Hij kwam tot de eerste verdieping, de zolder haalde hij niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:40 schreef zquing het volgende:
Jammer,
kan je 'm niet ergens door een raam heen tillen
Nee, nee, nee! Het is natuurlijk een bank, gekkie.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Is je trappengat voor muizen gemaakt of zo?
[ afbeelding ]
Die dingen zijn vetquote:Op maandag 1 februari 2010 21:39 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, nee, nee! Het is natuurlijk een bank, gekkie.
[ afbeelding ]
animequote:Op maandag 1 februari 2010 21:47 schreef Ascendancy het volgende:
Dat wel![]()
Daar kan je goed anime op kijken, met een peuk in 1 hand, bier in de andere.
Ook een PS3 past er goed bij
hij krijgt 'm toch niet op de zolderquote:Op maandag 1 februari 2010 21:49 schreef Ascendancy het volgende:
Meh, voor het eerst ben ik jarloers op Quir. Dat is toch wel een zorgelijke ontwikkeling.
Dan gaat ie op de trap kijken.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:50 schreef zquing het volgende:
[..]
hij krijgt 'm toch niet op de zolder
ik zeg 't je, een hamerquote:Op maandag 1 februari 2010 22:03 schreef Quir het volgende:
Desnoods kijk ik verdomme met een spiegel.
Ik kan er niets aan doen, de bank maakt me zo.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:10 schreef Darkestrah het volgende:
Quir met zn eeuwige elitaire gedoe. Wij een Ikea KLIPPAN, hij een Chesterfield.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |