Prijs aan de deur is E 15,= pp
Vraagprijs E 25,= voor 2 personen.
Ik heb 2 plekken op de gastenlijst gewonnen, maar kan helaas niet
Wanneer je interesse hebt, stuur mij dan een e-mail (liever geen PM!) en ik stuur je de mail door waarmee je sowieso binnen moet komen. Ik weet niet of er legitimatie gevraagd wordt.
quote:
Het zomerseizoen op Ibiza is weer bijna voorbij en alle closingsparty's komen inzicht. Om alvast een voorproefje op deze eindfeesten te geven organiseert Panama een hete afsluitende editie van IN BED WITH SPACE op vrijdag 28 augustus. Met Erick E, Plastik Funk , Kid Chris & Santito.
Met deze energierijke dj's en de combinatie van hun balearic house belooft het weer een onvergetelijke hete nacht te worden. Haal zomerse herinneringen op en voel dit jaar nog een keer the real Ibizavibe tijdens IN BED WITH SPACE.
Line-up
Erick E behoeft eigenlijk geen toelichting: hij was op bijna elke festival te vinden deze zomer. Zijn huidige concept Sneakerz is na enkele jaren nog steeds een groot feest en hij is betrokken bij zijn eigen clubavond Addicted. Erick E als headliner tijdens In Bed With Space wordt dus veelbelovend!
Plastik Funk is een van de meest succesvolle houseacts uit Duitsland. Het dj- en producer duo draait ieder weekend wereldwijd op de meest gerenommeerde nachtclubs en grootste evenementen, van Zuid Amerika tot de VS, van Azië tot Australië.
Als medeorganisator van Ibws is Kid Chris al jarenlang een vaste waarde voor Ibws en bekende DJ in o.a. Space Ibiza., daarom werd het hoog tijd om deze man uit te nodigen voor de amsterdamse versie van In Bed With Space.