quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef JK1982 het volgende:
Mag deze op slot? Zijn verkocht..
[TK] 2x toegang voor In Bed With Space, vanavond in Panama!
Vond het wel lief dat er ten minste iemand hier posttequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je zit hier verkeerd, maar ik heb 'm ff voor je geslot
volgende keer graag ik het FB topic![]()
Op slot, maar voortaan even in het FB topic melden in plaats van de SCquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:14 schreef Dokay het volgende:
[TK] TW Steel Grandeur Divers Watch 48mm *Z.G.A.N.* mag dicht
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op maandag 14 september 2009 14:42 schreef Thrackan het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Moeten we maar wat aan doen dan hequote:Op dinsdag 22 september 2009 13:03 schreef Dubbeldrank het volgende:
Met twee posts per dag kan dit topic toch zeker vijf maanden mee!
Inderdaad, we gaan nu al 33% over het dagquotum!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Moeten we maar wat aan doen dan he
quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:22 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaad, we gaan nu al 33% over het dagquotum!
Machtsgeile slotjeshoer...quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]zal ik hem dan maar op slot doen tot overmorgen om zo toch op het gemiddelde te blijven
![]()
Jij bent verzuurd, das al genoeg strafquote:Op dinsdag 22 september 2009 13:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh wacht, dat is crewbashen, krijg ik nu een ban?
Ze hebben m'n ZUU afgepakt!quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij bent verzuurd, das al genoeg straf
Zoiets bedoel je?quote:Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een schande
Ik zou er een FB topic over openen
Je bent ondertussen alweer aan een nieuw toetsenbord toe, je F5 kan dit niet meer aan!quote:
Dat komt meer door de cola die ik er zaterdag overheen heb gedonderd...quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je bent ondertussen alweer aan een nieuw toetsenbord toe, je F5 kan dit niet meer aan!
Wat ben je dan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:50 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dat komt meer door de cola die ik er zaterdag overheen heb gedonderd...
Statistisch gezien valt het nog mee, aangezien ik bijna altijd mijn glas voor mijn toetsenbord heb staan... Pas 3 keer gebeurd in de afgelopen 5 jaar of zoquote:
Ach, zolang de F5 het maar doet.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Statistisch gezien valt het nog mee, aangezien ik bijna altijd mijn glas voor mijn toetsenbord heb staan... Pas 3 keer gebeurd in de afgelopen 5 jaar of zo![]()
Alleen de vorige twee keer zijn de toetsenborden er aan overleden, deze keer weet ik nog niet.
De F5 op mijn vorige keyboard (die ik nu dus thuis gebruik) is kapoetquote:Op woensdag 23 september 2009 15:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ach, zolang de F5 het maar doet.
done, maar volgende keer wel in feedback vragen he?quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Apekoek het volgende:
Beste moderators, mag de topic titel van [TK] iPod touch 16gb veranderd worden van [TK] iPod 16gb naar [TK] iPod Touch 16gb ?
Inderdaad, geen nuttige zaken in dit topic aub!quote:Op zondag 27 september 2009 21:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
done, maar volgende keer wel in feedback vragen he?
potverdrie.quote:Op zondag 27 september 2009 23:06 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaad, geen nuttige zaken in dit topic aub!
Dit tempo kan ik nog nét aan geloof ik...quote:
Het laatste keyboard dat cola over zich heen heeft gehad werkt weer 100% hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:31 schreef Pheno het volgende:
Dan zal ik hier maar niet posten, anders gaat je F5 er weer aan
* Thrackan heeft een keyboard met laptoptoetsenquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ach, is het ook eens ontsmet, gewoon loshalen en in een wasbak gooien
Met een laptop gaat dat wat lastiger. Ooit geprobeerd, sindsdien heb ik geen backspace toets meer. Weet ik dat ze dat anders vast hadden gemaakt.
* Pheno heeft een laptop met "do not remove them" toetsen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef Thrackan het volgende:
[..]
* Thrackan heeft een keyboard met laptoptoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |