quote:Op maandag 1 februari 2010 00:35 schreef Quir het volgende:
Nee hoor, hoeft niet. Ik bestel gewoon die CD en gebruik hem als onderzetter.
het zou toch een keer moeten komen hequote:Op maandag 1 februari 2010 00:35 schreef NanKing het volgende:
Leven in de V&ASC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet verder vertellen hoor!
ijs_beer fan!
echt, dat hadden we eerder moeten bedenkenquote:Op maandag 1 februari 2010 00:53 schreef Quir het volgende:
Handenwringend stem ik in.
Volgens mij niet echt, wij zijn 't nuquote:Op maandag 1 februari 2010 00:58 schreef Quir het volgende:
Is er eigenlijk een vaste garde in dit topic? Even teruglezen - als die er is gaan we die volgende keer om 'het wachtwoord' vragen.
Wat, zijn wij niet goed genoeg voor je?quote:
Neequote:Op maandag 1 februari 2010 01:01 schreef NanKing het volgende:
Ja hallo dan haak ik af
hoiquote:Op maandag 1 februari 2010 01:18 schreef Ascendancy het volgende:
Hoi.
ik ookquote:Ik wou dat ik V&A mod was
Dat klopt ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 01:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Wat, zijn wij niet goed genoeg voor je?
maar ze zijn allemaal toffe usersquote:
kom vechten danquote:Op maandag 1 februari 2010 01:22 schreef Ascendancy het volgende:
Dan zou ik alle posts van zquing wegeditten
En Quir steeds opnieuw laten zeggen dat ik een geile donder ben
verkapte doodsverwensingquote:Op maandag 1 februari 2010 01:25 schreef Ascendancy het volgende:
Ik eet aziaten voor het ontbijt.
Blijf van mijn vriendin afquote:Op maandag 1 februari 2010 01:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man, mijn vriendin is toch aziaat
verkapte kijk mij een vriendin hebben postquote:Op maandag 1 februari 2010 01:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nee man, mijn vriendin is toch aziaat
Oh wacht. Jij was maagd, laat maar danquote:Op maandag 1 februari 2010 01:29 schreef zquing het volgende:
[..]
verkapte kijk mij een vriendin hebben post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |