Dat is al eerder geprobeerd, met als gevolg dat niemand de SC kon vinden. Daarvoor was de SC ook al niet te vinden omdat hij ondersneeuwde tussen alle TK/GEZ topics.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:06 schreef Mirjam het volgende:
centraal in plaats van sticky, om verwarring te voorkomen
Wat een verzamelingquote:Op zaterdag 5 december 2009 19:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit nog iets opbrengen, in 1 keer? een paar honderd cd's, cd-video;s etc. Van hele foute dingen als the best of BZN tot echt top albums als Nirvana Unplugged etc.
hoef er echt geen bakken met geld voor, maar als iemand het maar in 1 keer komt ophalen.
Je hebt me doorquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Darkestrah het volgende:
Het is niet gewoon het volledige werk van BZN, en dan ook nog ergens een verstopte versie van Nirvana Unplugged?
Er zitten idd een paar gefikte tussen, maar dat zijn er maar een paar hoor, die tellen ook nietquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:27 schreef Darkestrah het volgende:
* Darkestrah ziet een cd-hoesje met de tekst MMORE erop.
Zo kan ik het ook, gluiperd!
Aangepast, je kan het overigens beter kwijt in ons feedbacktopic in plaats van deze.quote:Op zondag 6 december 2009 17:46 schreef larry_flynt het volgende:
Zou iemand in de tag ook kunnen zeggen "en X-Files tshirt"?
[TK] Kiss figure en X-Files tshirt
Alvast bedankt
quote:
Doed! Waarom heb je nooit meer wat te koop staan hierquote:Op maandag 7 december 2009 11:21 schreef Thrackan het volgende:
Jamaar, jeweets, iemand moet dit topic omhooghouden
Hij heeft niets meer te koop, zelfs de koperen bedrading moest er aan geloven zoals je op de onderstaande foto kan zien.quote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Doed! Waarom heb je nooit meer wat te koop staan hier
M'n troep is bijna compleet wegquote:Op maandag 7 december 2009 13:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
Doed! Waarom heb je nooit meer wat te koop staan hier
Ja maar ja maarquote:Op maandag 7 december 2009 13:54 schreef Thrackan het volgende:
[..]
M'n troep is bijna compleet weg
En computerspul slijt véél sneller op Twiekerts.
Het spijt me, vergeef me...quote:Op maandag 7 december 2009 16:09 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja maar ja maar. Ik voel me bijna in de steek gelaten hmpf
Bij Nannie gaat dat geheel vrijwilligquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat wordt een enkeltje 'over de knie'
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:15 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat wordt een enkeltje 'over de knie'
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Bij Nannie gaat dat geheel vrijwillig
Fragvalley gaat weer georganiseerd worden, en wel met medewerking van [KoF]quote:Op maandag 14 december 2009 19:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
[..]
.
Trouwens wat heb jij met fragvally! Ik zag het in je msnnick staan. Ik ben er ook een paar keer geweest
. En heb er zelfs nog een T-shirt van
.
Staat allemaal op http://www.fragvalley.nlquote:Op maandag 14 december 2009 19:46 schreef NanKing het volgende:
De laatste LAN was uit 2006 ofzoot? Grappig dat ze weer doorgaan. Waar en wanneer?
Niet dat ik nog behoefte heb aan lannen maar goed.
Ik heb 1x met zo'n LAN-ding meegedaan bij een vriend van me, maar mn pc trok alleen hele gare spellen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:52 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Staat allemaal op http://www.fragvalley.nl
En anders kom je gewoon even langs, is ook leuk
Zoek je toch op V&A wat nieuwe onderdelen?quote:Op maandag 28 december 2009 11:12 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik heb 1x met zo'n LAN-ding meegedaan bij een vriend van me, maar mn pc trok alleen hele gare spellen.
Boh, zo boeiend vind ik het niet wat mn pc wel en niet kan. Ik kan patiencen.quote:Op maandag 28 december 2009 11:20 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Zoek je toch op V&A wat nieuwe onderdelen?
Als het in Feedback stond welquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef w00h00 het volgende:
[TK] Merkkleding voor heren
Zou je achter TT willen zetten: ' o.a. G-star, Fred Perry en Replay '
Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |