Zo ben jijquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:20 schreef Jarno het volgende:
Ik sloot hem, dus ik open 'm.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:19 schreef IkBenOzan het volgende:
Voor mensen die nog geen TomTom hebben op hun iPhone.
Cydia>Manage>Sources>Edit>Add>http://cydia.hackulo.us>Done>AppSync installeren>TomTom downloaden >Slepen naar iTunes, syncen en je bent klaar.
Wat denk jij? De eerste keer mocht het niet, dus de tweede keer vast wel?quote:
Wat mag niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat denk jij? De eerste keer mocht het niet, dus de tweede keer vast wel?
Wat denk je, Einstein?quote:
TomTom op de iPhone? En waarom zou dat niet mogen?quote:
Omdat je er niet voor betaald hebt wellicht? Jezus, doe niet zo dom vent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:26 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
TomTom op de iPhone? En waarom zou dat niet mogen?
Ik vind op dit moment Navigon echt de betere van de 2. TT wint wmb alleen op gebruiksgemak want de interface van Navigon is wat lastiger. Maar TT faalt sowieso door het ontbreken van rijstrookhulp.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:27 schreef Adelante het volgende:
Ik twijfel nog tussen genoemde navigators, wacht wel op de 2.0 edities. En op de carkit van tomtom, dat sowieso
Qua formaat moet de 3G ook wel passen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat die carkit ook werken met een 3G of alleen 3GS?
Sooo fucking what? Alsof jij alles koopt.. Doe je dat wel ben je echt een kneusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Omdat je er niet voor betaald hebt wellicht? Jezus, doe niet zo dom vent.
Waarom ben je een kneus als je alles koopt wat je graag gebruikt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Sooo fucking what? Alsof jij alles koopt.. Doe je dat wel ben je echt een kneus
Ik pletter het in ieder geval niet op een forum WAARVAN IN DE FAQ STAAT DAT LINKS NAAR ILLEGALE SOFTWARE NIET TOEGESTAAN ZIJN. Josti.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Sooo fucking what? Alsof jij alles koopt.. Doe je dat wel ben je echt een kneus
Waarom kopen als het gratis kan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom ben je een kneus als je alles koopt wat je graag gebruikt?
Dan zonder link toch. Mensen die niet kopen zullen het toch wel vindenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:31 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik pletter het in ieder geval niet op een forum WAARVAN IN DE FAQ STAAT DAT LINKS NAAR ILLEGALE SOFTWARE NIET TOEGESTAAN ZIJN. Josti.
Omdat ik ook geen werk meer heb als mensen geen software meer kopen. Je jat toch ook geen auto omdat het gratis kan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom kopen als het gratis kan?
Als iedereen als jij dacht bestond de App Store nu uit 3 applicaties ipv het levensgrote succes dat het nu is (los van het feit dat we dan helemaal niet ver genoeg geevolueerd waren om uberhaupt voorbij de uitvinding van het wiel te geraken uiteraard).quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Waarom kopen als het gratis kan?
bwuwuwuhquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ik ook geen werk meer heb als mensen geen software meer kopen. Je jat toch ook geen auto omdat het gratis kan?
Ja, doe er maar lullig over maar de developers zijn HET succes achter de iPhone. Die moet je vooral wegjagen door lekker te gaan downloaden. (Nou scoort TT wel iets lager op mijn medelijden schaal dan een kleine zelfstandige developer, maar toch).quote:
Want er zijn geen tal gratis apps? Ik heb ook navigon er gratis opgegooid, en dat bleek terecht! Mijn GPS bereik is echt enorm klote, ga nu maar eens TomTom downloaden om te kijken of het beter is. Blij toe dat ik geen 100 euro heb vernaaid aan Navigon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als iedereen als jij dacht bestond de App Store nu uit 3 applicaties ipv het levensgrote succes dat het nu is (los van het feit dat we dan helemaal niet ver genoeg geevolueerd waren om uberhaupt voorbij de uitvinding van het wiel te geraken uiteraard).
Je bwuwuwuh maar een eind weg, maar zodra jij zonder werk komt te zitten omdat enige malloten dingen gratis willen hebben dan vind je het ook niet zo heel tof, of wel?quote:
Rijstrookhulp is toch niet nodig als je geen gehandicapt bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind op dit moment Navigon echt de betere van de 2. TT wint wmb alleen op gebruiksgemak want de interface van Navigon is wat lastiger. Maar TT faalt sowieso door het ontbreken van rijstrookhulp.
Er zijn weinig gratis Apps trouwens die ik echt bijzonder vind om te blijven gebruiken. Ik ben het wel met je eens dat een lite versie oid van TomTom ook erg handig zou zijn bij de keuze welke ik zou nemen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Want er zijn geen tal gratis apps? Ik heb ook navigon er gratis opgegooid, en dat bleek terecht! Mijn GPS bereik is echt enorm klote, ga nu maar eens TomTom downloaden om te kijken of het beter is. Blij toe dat ik geen 100 euro heb vernaaid aan Navigon.
Misschien ga je dat wel snappen als je oud genoeg bent voor een rijbewijs.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:37 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Rijstrookhulp is toch niet nodig als je geen gehandicapt bent?Als je TomTom zegt dat je links moet aanhouden dan moet dat toch geen probleem zijn?
Misschien zijn er wel 2 mogelijkheden links?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:37 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Rijstrookhulp is toch niet nodig als je geen gehandicapt bent?Als je TomTom zegt dat je links moet aanhouden dan moet dat toch geen probleem zijn?
Hoe gaat het met het signaal? Valt die veel weg of merk je het niet echt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi ik heb ook TomTom, en hij bevalt.
Ik moet zeggen dat vooralsnog de XCode - Objective C combinatie er erg werkbaar uit ziet. Alhoewel ik nog niet zeker ben of ik er tzt. ook $99 voor over ga hebben om mee te kunnen hobbyen. Aan de andere kant, ik heb aanzienlijk duurdere hobby's dan datquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, doe er maar lullig over maar de developers zijn HET succes achter de iPhone.
Weinig, alleen het zoeken op het begin duurt soms ff.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het signaal? Valt die veel weg of merk je het niet echt?
Je kan niet rijden dus.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien ga je dat wel snappen als je oud genoeg bent voor een rijbewijs.
Nog niet meegemaakt maar denk wel dat het dan aangegeven zou worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Misschien zijn er wel 2 mogelijkheden links?
No need. Static mod hier niet, en ik word niet link. Wyrihaximus ook niet echt trouwens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:34 schreef Adelante het volgende:
Kappen nou OzanOetLul, of ik moet gastmodden en dan wordt static weer link!
Het feit dat jij bij iedereen op de iPhone kan kijken vind ik persoonlijk storender.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:23 schreef TNA het volgende:
Stelletje hypocrieten, zelf allemaal vrolijk jailbreaken en Appulous gebruiken
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen. Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het feit dat jij bij iedereen op de iPhone kan kijken vind ik persoonlijk storender.
Dat is natuurlijk heel wat anders dan kant-en-klare instructies plaatsen hoe te werk te gaan PLUS een *directe* link (was rapidshare oid) naar de te downloaden app!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen. Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsen
Micropayments zijn daar dan ook briljant voorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:09 schreef TNA het volgende:
Hehe. Ach, natuurlijk zullen er mensen daadwerkelijk alle software kopen.
Die helpen dan nog steeds mee om niet extra aandacht van Brein en consorten op Fok! te richten. Als er links gedeeld moeten worden, kan dat prima in PM. Plausible deniability FTW.quote:Ik doel meer op figuren die in DIG een topic openen dat hun µTorrent niet snel genoeg downloadt, om vervolgens in andere topics te huilen over mensen die torrentlinks plaatsen
Wat in KPD continu gebeurt. Het topic dat ik daarover opende werd verwijderd omdat het FOK! 'in de problemen zou kunnen brengen' aldus de PM van een FAquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk heel wat anders dan kant-en-klare instructies plaatsen hoe te werk te gaan PLUS een *directe* link (was rapidshare oid) naar de te downloaden app!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
Hihi ik heb ook TomTom, en hij bevalt.
Ook nog eens een flitspaal-detectorquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:01 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Mij ook. Beter dan Navigon.
Bushaltes is zo ideaal. Hij geeft aan wanneer bus te vroeg of te laat komt e.d. Handig.
Heb laatst ook iemand laten zien hoe je Skype over 3G gebruikt. Hij was heel blij haha
.
Hier ook!quote:
Daar dacht ik gisteren ook aan. Als ik vanavond weer thuis ben ga ik een aantal uitproberen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef MaxC het volgende:
Iemand ervaring met de hardloop-apps? Welke is fijner?
Komt waarschijnlijk omdat je files gefragmenteerd op je iphone staan. Of je moet nog meer files deleten, of je moet je phone even recoveren. (Ben je wel highscores enzo kwijt)quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver hoeveel geheugen vreet dat tomtom wel niet? Heb nu 2 gig vrijgemaakt maar het past nog steeds niet. Kan ik niet gewoon alleen de kaart van NL installeren?
Is alleen de installatie, die heeft volgens mij zelfs 5 gb nodig, TomTom zelf daarna gewoon zo'n 1,5. Kortom, zet muzieksynchonisatie uit, installeer TomTom, zet je muziek weer terug.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Godver hoeveel geheugen vreet dat tomtom wel niet? Heb nu 2 gig vrijgemaakt maar het past nog steeds niet. Kan ik niet gewoon alleen de kaart van NL installeren?
Wat heeft 3G hiermee te maken? Je bedoelt gps?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef MaxC het volgende:
Gister is de TomTom uitgeprobeerd maar hij bevalt niet echt.
Ondanks dat het grote wegen waren er een goed 3G bereik was, was hij soms de weg waar ik op reed kwijt. Beetje irritant als hij steeds zegt omkeren, en 10 seconde later weer wat anders.
Zover ik weet gaat deze navigatie niet op 3G maar op de GPS van de iPhone. Dus je zult een zwak gps signaal hebben gehadquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:57 schreef MaxC het volgende:
Gister is de TomTom uitgeprobeerd maar hij bevalt niet echt.
Ondanks dat het grote wegen waren er een goed 3G bereik was, was hij soms de weg waar ik op reed kwijt. Beetje irritant als hij steeds zegt omkeren, en 10 seconde later weer wat anders.
*dito*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
TVP.
Met enkel legale, betaalde apps. Goodie two shoes, die'k ben.
Voor welke tomtom heb je 1,5 nodig? Met welke kaarten bedoel ik eigenlijk?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:20 schreef TNA het volgende:
[..]
Is alleen de installatie, die heeft volgens mij zelfs 5 gb nodig, TomTom zelf daarna gewoon zo'n 1,5. Kortom, zet muzieksynchonisatie uit, installeer TomTom, zet je muziek weer terug.
Ik gebruik al geruime tijd Runkeeper Pro. Zo'n fijn ding dat ik door dat programma eigenlijk ben begonnen met hardlopen. Ook regelmatig nieuwe updates.. Er is ook een gratis variant van.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef MaxC het volgende:
Was zelf toevallig ook op zoek naar zoiets ter vervanging van Nokia Sports Tracker en dit ziet er wel uit als een goed alternatiefquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik gebruik al geruime tijd Runkeeper Pro. Zo'n fijn ding dat ik door dat programma eigenlijk ben begonnen met hardlopen. Ook regelmatig nieuwe updates.. Er is ook een gratis variant van.
Toch maar google calendar dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:12 schreef MaxC het volgende:
Ik zoek een beetje een goede agenda voor mijn Iphone, vooral voor de studie. Vind Outlook of Gmail niet echt snel en fijn werken.
Nu hoorde ik wat goede verhalen over Istudiez Pro, maar dan moet je alles zelf intikken aangezien je niet via de PC kan doen? Is dat niet enorm veel werk?
Heeft iemand een andere goede app als aanrader
Heb je wel gelijk in, maar ik krijg Google Calendar niet op mijn Ipod. Als ik bij Itunes, bij mij Ipod kijk bij Calendar staat er alleen Outlook. Hoe krijg ik Google Calendar?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:58 schreef Palomar het volgende:
[..]
Toch maar google calendar dan?Vind het zelf ideaal hoor. Als ik iets in google calendar toevoeg staat het gewoon direct in mn iphone en vice versa. Zie niet in waarom dat niet voor studie geschikt zou zijn.
Als jouw alternatief een of ander programma is waarbij je alles zelf in de iphone moet priegelen invoeren dan wist ik het wel....
Moet je niet via itunes doen, maar gewoon op de iphone zelf instellen, zie http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138740&topic=14252quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:25 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in, maar ik krijg Google Calendar niet op mijn Ipod. Als ik bij Itunes, bij mij Ipod kijk bij Calendar staat er alleen Outlook. Hoe krijg ik Google Calendar?
Ik gebruik hem, maar het is een beetje vreemd. Kreeg een push message dat Douglas in de 80e minuut heeft gescoord tegen Feyenoord, maar op teletekst staat dat het Kuiper was in de 74e.quote:
Ik vond het op de DS erg tof gemaakt, bij Rockstar weten ze wel hoe ze games moet produceren per console.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:13 schreef Kremers het volgende:
Zojuist aangekondigd dat in de loop van de herfst Take Two GTA: Chinatown Wars naar de iPhone komt
Vraag mij af hoe de GFX er uit gaan zien.
Ik heb net Trails gekocht. Niet zozeer voor hardlopen, maar meer voor geotaggen. Kon ik mooi stuk of 10 gratis/testapps verwijderenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef MaxC het volgende:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:26 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand hier een App om smsjes te kunnen 'timen'?
(dat ik bijv. nu iets typ maar wil dat het pas om 10 uur wordt verzonden)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus dat je op stap gaat en weet dat je bezopen niet meer goed kan smsen of er niet meer aan denkt maar wel even rond een uur of 3 een berichtje naar je vriendin wil laten sturen dat het gezellig is maar dat je het jammer vindt dat ze er niet is, dat je haar mist en blablabla?Jij boefje!
T-Pain nogiets toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:15 schreef Zpottr het volgende:
Weet de naam niet maar het is gemaakt door Smule.
Ja, maar kaarten downloaden...quote:Op maandag 7 september 2009 18:26 schreef kreuk050 het volgende:
Kan je met een nederlandse iphone in amerika je gps gebruiken
...is heel erg duur.quote:of internetten?
Precies andersomquote:Op maandag 7 september 2009 19:12 schreef kreuk050 het volgende:
Kan natuurlijk ook GPS uitzetten zoals je zegt in amerika en daar gewoon offline google maps gebruiken?
ok tnx manquote:Op maandag 7 september 2009 19:14 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Precies andersomGPS is gratis, dataverkeer kost geld.
Je kunt wel met OffMaps of Trials stukken kaart vooraf (in Nederland of bij een WiFi hotspot) downloaden op je device.
Handbrake.quote:Op maandag 7 september 2009 21:36 schreef mime_negert het volgende:
Misschien een beetje offtopic, maar ik vroeg me af hoe ik het beste m'n DVD's naar een iPhone compatible formaat kan rippen. Of kan een iPhone ook normale divx afspelen?
Nee, dat is primaquote:Op maandag 7 september 2009 22:46 schreef mime_negert het volgende:
En dan met de standaard 'iPhone & iPod Touch' preset? Of kun je me betere settings aanraden?
bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-de-iphone-gepland/quote:TomTom gaat dit jaar meerdere updates uitbrengen voor TomTom op de iPhone. Er zal daarbij veel nieuwe functionaliteit worden toegevoegd. De kaarten krijgen een update, net als de flitspalendatabase. De eerste update komt spoedig beschikbaar, waarbij het zelfs mogelijk is dat de eerste update al is ingeleverd bij Apple en op goedkeuring staat te wachten.
Van mij mag één van de 2 apps wel even toevoegen dat je een GPS coordinaat op kan geven om heen te navigerenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-de-iphone-gepland/
straks misschien:
Apple iPhone Apps #7. Waar Navigon = TomTom
waarom zou je dat willen? zie mijzelf niet zo snel coordinaten invoeren eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van mij mag één van de 2 apps wel even toevoegen dat je een GPS coordinaat op kan geven om heen te navigeren(zoals in de 'normale' TomTom versies wel kan!)
Met name met Geocaching is dat toch wel handigquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? zie mijzelf niet zo snel coordinaten invoeren eigenlijk
Weet ik eigenlijk ook niet... Vraag me dat ook af nu ik Europa heb (moest wel aangezien ik tegen de duitse grens aan woon) en of ik dan voor een kleiner bedrag extra kaarten van bijv. Amerika etc. er op kan zettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Palomar het volgende:
weet iemand of je bij navigon of tomtom ook eerst de benelux-versie kunt kopen en later tegen een speciaal bedrag kunt upgraden naar europa?
Oktober.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:15 schreef elcastel het volgende:
TVP, nogsteeds niks bekend over die carkit van TT neem ik aan ?
Dat weten ze alleen in A'damquote:
Dat zou wel een investering zijn aangezien je dan een $100 licentie moet hebben wil je hem officieel uitbrengen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:23 schreef PocariIL het volgende:
Hee is er ergens een topic over een "Fok! app" of over plannen/vorderingen van een dergelijke applicatie? Zou echt chill zijn namelijk =)
Ik heb hem gekocht omdat ik er zoveel van gehoord had en binnen 1 dag het hele seizoen afgekeken. Verschrikkelijk verslavend en erg spannendquote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef Skv het volgende:
Dexter aan het downloaden. Ben benieuwd!
Cool!quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
http://www.iphoned.nl/dexter-game-eindelijk-app-store/13779/
Voor liefhebbers van Dexter
Niet dezelfde dexter denk ik?quote:
Niet die Dexterquote:Op maandag 14 september 2009 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dexter=jeugdsentiment.
Istie ook een beetje te spelen als je de serie (nog!) niet volgt?quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
http://www.iphoned.nl/dexter-game-eindelijk-app-store/13779/
Voor liefhebbers van Dexter
Zeker, maar minder leuk. Als je een paar afleveringen hebt gezien zit je al veel meer in het spelquote:Op maandag 14 september 2009 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Istie ook een beetje te spelen als je de serie (nog!) niet volgt?
Maar ik volg al zoveel op het moment.. Maar ga zeker nog aan Dexter beginnen dus nog maar even wachten danquote:Op maandag 14 september 2009 10:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker, maar minder leuk. Als je een paar afleveringen hebt gezien zit je al veel meer in het spel
Die heb ik na 15 minuten weer weggetyft, wat een saai kutspel.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Ik baal al dat ik die verslavende Sims 3 gekocht heb.
Je moet geen liedje kopen van iTunes om een ringtone te maken, kan je ook zo doen;quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
Vroagje...
Ik wil een andere ringtone. Nu had ik dus gelezen dat je een liedje moet kopen van iTunes. Ik de goedkoopste (Veronicas - Untouched 69 cent) gekocht. Nergens kan ik hem als ringtone instellen. Iemand misschien een idee?
Facturen worden natuurlijk snel gestuurd. En vervolgens lekker lang wachten op de levering.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Stansfield het volgende:
zaterdag de factuur van mijn internetbestelling gehad. Is dat al een teken dat hij snel kan komen of zegt dat niks en kan het nog wel 3 weken duren?
Und?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:19 schreef venomsnake het volgende:
Fifa 10 is ook uit.. Straks maar eens binnenhalen om te kijken of het wat is.
Ziet er mooi uit Wunk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Wunk het volgende:
Ik werd door een modje van hier naar hier verwezen..
De KookJij app, heeft bijna een jaar (vrije) avonden programmeren in gezeten maar is van de week dan toch eindelijk gelanceerd..
Haakt direct in op de database van Kookjij.nl (JSON en XML op de achtergrond met een combinatie van sqlite voor de favorieten) en stiekum ben ik er wel een beetje trots op
Aankomende geplande update heeft o.a. als toevoeging een, nu al veel gevraagd, boodschappenlijstje..
Opmerkingen/suggesties/kritiek welkom, volledige handleiding/uitleg is hier te vinden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet de raclameboodschappen nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het enige verschil tussen de betaalde en de lite versie van de TVgids dat je bij Lite geen pushfunctie hebt. Verder zijn ze op het oog identiek.
Lite is voor mij prima.
En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Check je PM, als je naar m'n hotmail adres mailde, die doet 't niet nee, aan hotmail doe ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit Wunk.![]()
Ik probeerde je te mailen op het adres wat in je profiel staat, maar ik kreeg hem undelivered terug? Kun je me even PM'en? Thanks
Thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Beetje raar, want mijn gps module die ik gebruik voor mijn pda kan ik overal in de auto neerleggen en heb dan nog redelijk goed ontvangst. Ik verwacht niet dat iphone gps hetzelfde kwaliteit heeft, maar toch!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:29 schreef Palomar het volgende:
Volgens mij hebben sommige auto's warmtewerend glas, waardoor GPS niet goed werkt. Ken iig ook iemand bij wie een gps niet werkte achter het voorraam. Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank. Al schijnen sommige auto's een gedeelte in de voorruit te hebben waar het signaal wel doorheen kan (speciaal voor gps e.d.). Oa. bij de achteruitkijkspiegel.
en dat is dus het probleem. Keb gewoon een gps module bij mij die niks aan het doen is dan. Waarom laat apple zulke dingen nu niet toe?quote:Moest ie werken met een bluetooth-ontvanger op de hoedenplank.
opel astraquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:40 schreef Palomar het volgende:
Als je andere gps-apparaten wel werken is het idd een beetje vreemd.. Al kan het zijn dat de kwalitiet vand e iphone gps gewoon minder is en dus gevoeliger is voor bijv. warmtewerend glas. Wat heb je eigenlijk voor auto? Heb gelezen dat vooral Franse auto's zulk glas gebruiken (voorbeeld dat ik ken was een Citroën).
Met roqyBT (jailbreak) kun je een externe gps aan je iPhone koppelen. Ik gebruik het zelf op mijn 2G, werkt perfect. Je externe gps kun je vervolgens dicht onder je voorruit leggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:22 schreef Ericjuh het volgende:
Paar weken geleden een nieuwe auto gekocht die mijn oude verving. Laatste lang trip die ik met mijn oude auto gemaakt heb is op vakantie. Daarvoor heb ik tomtom gekocht op mijn iphone.. werkt op een paar punten na perfect.
alleen de nieuwe auto is echt rampzalig. Ik mag blij zijn als ik de tomtom 2 min. kan gebruiken op een rit van 30 min.
[ afbeelding ]
Ik weet totaal niet wat het verschil/probleem is! na mijn mening heb ik geen raar glas in de auto zitten of iets dergelijks. Ben iedere geval niet van plan om de 100 euro tellende houder te kopen... Balen.. gaat weer veel geld aan zo'n stomme applicatie!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Je moet wel een 3GS hebben.
Wat voor problemen en wat voor OS?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebben er meer mensen problemen met internet nadat ze gejailbreakt hebben?
Nou het is een klasgenoot van me.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat voor problemen en wat voor OS?
Ik zit bewust nog op 3.01, wel gejailbreakt, nog geen problemen.
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.quote:
Wat kun je met layar?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:41 schreef Kremers het volgende:
Layar, de Nederlandse Augmented Reality app, is nu te downloaden in de store (gratis)
Je moet wel een 3GS hebben. Ik ga hem vanmiddag even uitproberen.
Mja helaas. Lukt overigens sowieso niet. Krijg dan de foutmelding dat er een camera en compas is vereist.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:23 schreef Kremers het volgende:
[..]
AG vereist nu eenmaal een kompas om te kunnen functioneren. In de app store beschrijving staat dat hij wel te installeren is op een 3G, maar dan gaat de app er van uit dat je altijd nar het noorden staat. Om je heen kijken gaat dan dus niet lukken.
TVGids pro staat sowieso gewoon in de app store, net als Persoonlijkheden en die anderen wellicht ook. Gewoon zoeken via zoeken in de app store. .quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:55 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek deze apps:
tv gids pro
voetbalprimeur pro
kookjij
persoonlijkheden
pin-automaat
supermarkt
Kan ze alleen niet vinden.
Wat dacht je van de App Store?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:55 schreef dennis00 het volgende:
Ik zoek deze apps:
tv gids pro
voetbalprimeur pro
kookjij
persoonlijkheden
pin-automaat
supermarkt
Kan ze alleen niet vinden.
Nee, jij bent tof, als je nu tenminste uitlegt hoe wij je vraag moeten interpreteren....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:45 schreef dennis00 het volgende:
Nee, jij bent tof, mensen afzeiken als je de vraag misinterpreteert.
Dat dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:38 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Nee, jij bent tof, als je nu tenminste uitlegt hoe wij je vraag moeten interpreteren....
Snap je zowiezo niet, al je apps zijn in de app store te vinden. Of ben je zo'n pauper dat je er niet voor wilt betalen? Dan zit je hier verkeerd.
Wel de lusten, maar niet de lasten? Google is your friend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:04 schreef dennis00 het volgende:
Ach, blijf jezelf vooral herhalen. Maar ik vind het gratis gebruik maken van de applicaties dus geen probleem zoals sommige mensen al door hadden
Je kan je standaard agenda toch ook gewoon syncen met Exchange?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef mime_negert het volgende:
Ik zocht een betere agenda voor op mijn iPhone en dacht deze met Pocket Informant gevonden te hebben. Maar helaas, deze versie ondersteunt nog geen Exchange synchronisatie. Weg ¤ 10,- ...![]()
Ga er toch maar eens over denken om te ook te jailbreaken.
Dat dacht ik ook... Ik blijf ook elk uur een refresh door die app store gooien hierro...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Axel16 het volgende:
Waar blijft C&C Red Alert nou? Hij zou 23ste komen!?
Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef remcheese het volgende:
Heee, thnx voor je melding. Ik had al even niet meer gekeken omdat je anders elke keer baalt als ie er nog niet is.
Nou nou, niet zo technisch doen...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 09:45 schreef Copycat het volgende:
Gewoon zoeken via zoeken
Ja, ik was al bang dat ik te diep op de materie inging.quote:
Ja, ik heb destijds een CDROM drive(4x speed) gekocht om CNC 1 te spelen omdat mijn dualspeed dat niet trok en volg red alert al sinds deeltje 1. Heb dat altijd de betere van de 2 gevonden. Het is dus niet zo gek dat ik deze moest hebben.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:38 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Jij zit seriues te wachten op red alert voor de iphone? Kan snappen dat je zit te wachten op een game op pc of console, maar zie mijzelf nog niet juichen wanneer er een iphone release is.
lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef phluphy het volgende:
Leuke (gratis) applicatie van Albert Heijn: Appie.
Kun je koppelen aan je bonuskaart, onthoudt je boodschappen van de afgelopen 3 maanden, waarmee je weer handig je nieuwe boodschappenlijst kunt maken.
Tevens met recepten en zo.
Ik vind 't reuze handig.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.
Ja, maar dan weet de de Appie wat je koopt en omg dat is zo gevaarlijk!!! en die vingerafdrukken in je paspoort!!! big brother zeg ik je !! de overheid weet straks precies wat je allemaal doet!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Skv het volgende:
[..]
!
Dan kan iemand die je telefoon steelt zien dat je gisteren paprika's hebt gekocht!
Waarom in Godsnaam niet dan?
Want waarom is dat gevaarlijk? AH weet jouw naam niet wanneer je iets met je bonuskaart koopt, N.A.W. gegevens van bonuskaart klanten mogen namelijk niet gekoppeld worden aan de aankopen (privacy wetgeving). Daarom staat er ook een nummer, en geen naam op de kaart.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.
Ook handig dat je bonusaanbeidingen in één keer op je lijst te zien krijgt. Voorheen maakte ik gebruik van Aanbieding maar dat moet je dan copy-pasten naar notes o.i.d.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
Ideale App die Appie, vooral het kunnen zien en selecteren van vorige aankopen. Lijstjes achter op oude enveloppen is verleden tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou ook zeer handig zijn ja!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Zpottr het volgende:
Ze zouden het alleen nog één stapje verder moeten brengen: stuur mijn boodschappenlijst door naar de handscanner (die is tenslotte ook gekoppeld aan mijn bonuskaart) zodat ik daarop kan zien wat ik moet kopen en het meteen wordt afgestreept als ik het inscanDan wordt zo'n handscanner misschien ook de moeite waard als je wat meer boodschappen hebt. Nu vind ik het maar omslachtig.
Ik heb de boodschappenlijst van Appie gebruikt bij de C1000.. kom ik nu in de gevangenis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu boodschappen doen, met behulp van Appie ... laat de Men in Black maar komen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef Zpottr het volgende:
En incl. easter eggs:Ze hebben een typo bij de roerbakgroenten.. daar staat roerbakgroetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Vanochtend even de bonuskaarten van een aantal collega's ontfrutseld met een smoesje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Skv het volgende:
[..]
!
Dan kan iemand die je telefoon steelt zien dat je gisteren paprika's hebt gekocht!
Waarom in Godsnaam niet dan?
Ik eerst bij Lidl en toen bij AH zelf. Ik spreid het risico.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:01 schreef Maraca het volgende:
Ik heb de boodschappenlijst van Appie gebruikt bij de C1000.. kom ik nu in de gevangenis?
quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Vanochtend even de bonuskaarten van een aantal collega's ontfrutseld met een smoesje.
Wat we geleerd hebben:
Iemand doet aan een slimfast dieet.
Iemand anders probeert zwanger te worden.
Vrij onschuldig. Ben benieuwd wanneer we de volgende situatie kunnen vinden: "iemand in de 2-p huishouden koopt condooms terwijl zij aan de pil is"![]()
Of manlief voert bonuskaart van vriendin/vrouw in en ziet wat aankopen die zij niet zal moeten doen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Vanochtend even de bonuskaarten van een aantal collega's ontfrutseld met een smoesje.
Wat we geleerd hebben:
Vrij onschuldig. Ben benieuwd wanneer we de volgende situatie kunnen vinden: "iemand in de 2-p huishouden koopt condooms terwijl zij aan de pil is"![]()
Of manlief voert bonuskaart van vriendin/vrouw in en ziet wat aankopen die zij niet zal moeten doen.
Heb je ook de app zelf toestemming gegeven?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe ik push notificatie bij hyves werkend krijg? Keb het op de website ingesteld dat ik push wil, maar ik krijg niks
Tering wat een fucking kleuter humor.quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat we geleerd hebben:
Hoe kan ik eigenlijk mijn hotmail die ik ingesteld heb als mail op mijn iphone als pushmail krijgen. Ik ontvang nu alleen mail als ik naar mijn mail ga.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe ik push notificatie bij hyves werkend krijg? Keb het op de website ingesteld dat ik push wil, maar ik krijg niks
Ik zie jou altijd de meeste debiele en kinderachtige posts maken, maar als iemand een keer zoiets bedenkt ben je offended?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tering wat een fucking kleuter humor.
Niks mis met koekjesquote:Op donderdag 19 november 2009 10:31 schreef pronkjewail het volgende:
Appie is echt leuk. Wel een beetje confronterend hoeveel koekjes ik gekocht heb!
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Heb je ook de app zelf toestemming gegeven?
Ben niet offended. Vind het wel kinderachtige humor als iemand, iemand anders zijn boodschappen lijstje gaat bekijken en daar om gaat lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd de meeste debiele en kinderachtige posts maken, maar als iemand een keer zoiets bedenkt ben je offended?
Moet zeggen dat het ook niet echt done is.. Afslanken/zwanger proberen te worden ligt voor sommige gevoelig.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:50 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie jou altijd de meeste debiele en kinderachtige posts maken, maar als iemand een keer zoiets bedenkt ben je offended?
Ik moest toch lachen, vond het wel een mooi verhaal, zal mijn eigen nieuwsgierigheid wel zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het ook niet echt done is.. Afslanken/zwanger proberen te worden ligt voor sommige gevoelig.
Hyves:quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:14 schreef DCNY het volgende:
Hoe krijg je push notificatie bij hyves?
mBox Mail.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:
Ben opzoek naar een Hotmail app. Weet iemand iets?
Ik heb geen reclame bovenin?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef Nashje het volgende:
Ja die draai ik nu ook, maar word zo schijtziek van die reclame bovenin. Ik wil echt een kale nuchtere mailapp.
de standaard emailaccount? werkt ook gewoon met hotmail: bij instellen van een nieuwe account moet je op "anders" klikkenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:16 schreef Nashje het volgende:
Ben opzoek naar een Hotmail app. Weet iemand iets?
Welk deel aan 'Hotmail-app' begrijp je niet?quote:Op woensdag 25 november 2009 22:58 schreef gohan16 het volgende:
[..]
de standaard emailaccount? werkt ook gewoon met hotmail: bij instellen van een nieuwe account moet je op "anders" klikken
OF
Via safari, inlogggen in je hotmail en dan de link toevoegen aan je springboard (klik op het +je onderaan in safari en klik op zet in beginscherm). --> zeer goede tip, de beste oplossing (al zeg ik hetzelf)
Welke jij nodig acht!quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook mijn iphone besteld. Welke apps MOET ik volgens jullie aanschaffen?
up0rn!quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb ook mijn iphone besteld. Welke apps MOET ik volgens jullie aanschaffen?
Je kan hem toch gewoon in je standaard mailaccounts zetten?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef svenistheman het volgende:
Ik heb sinds vandaag eindelijk een gmail push programma wat echt push helemaal ondersteund gevonden en het heet Gmail-Push ( voor 80 cent in de appstore)![]()
![]()
![]()
Met Gpush had ik problemen en werkte push mail niet goed, maar deze app is echt geweldig mensen:)
Dat is ook een kutding, koop dan gewoon iGmail.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:31 schreef svenistheman het volgende:
Ik heb sinds vandaag eindelijk een gmail push programma wat echt push helemaal ondersteund gevonden en het heet Gmail-Push ( voor 80 cent in de appstore)![]()
![]()
![]()
Met Gpush had ik problemen en werkte push mail niet goed, maar deze app is echt geweldig mensen:)
Heel veel mensen zijn er positief over iddquote:
Hoezo kun je het dan niet uitproberen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Agiath het volgende:
Heel veel mensen zijn er positief over iddJammer dat ik het niet kan proberen omdat ik een hoogslaper heb
Ik laat mijn iphone altijd snachts op, en dat snoertje red het niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoezo kun je het dan niet uitproberen?
Je hebt zoiets als verlengsnoeren ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef Agiath het volgende:
Ik laat mijn iphone altijd snachts op, en dat snoertje red het niet.
En ik vind het ook niet zo'n relaxt idee dat ie dalijk naar beneden dondert
Ach, misschien heb je gelijk, ik ben ook maar luiquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt zoiets als verlengsnoeren ...
En, als je hem onder je hoeslaken legt (wat ik niet doe) dan kan ie nooit naar beneden donderen.
Zelfkennis is de beste kennis!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef Agiath het volgende:
Ach, misschien heb je gelijk, ik ben ook maar lui
25?! Jezus Christus.. Was altijd 15.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef no1uknow het volgende:
Kanker, click&buy kon geen 79 cent van m'n rekening afschrijven () worden er tegenwoordig meteen 25 euro terugboekingskosten gerekend
Fuck Click&Buy, ik ga wel over op Giftcards.
Don't ask whyquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Mwehe, minder dan 79 cent op je rekening?
quote:Geachte heer,
Uw betaling van onze factuur van 15.12.2009 (Rekeninguitdraai 15.12.2009 ...) ten bedrage van ¤ 0,79 is niet door uw financiële instelling voldaan wegens een gebrek aan saldo. Daarom hebben wij uw ClickandBuy-rekening tijdelijk geblokkeerd.
Afschrijvingen die door uw bank worden geweigerd of teruggeboekt, veroorzaken bank- en administratiekosten waarvan wij ¤ 25 aan u doorberekenen.
Wij zullen binnen een paar dagen opnieuw proberen de uitstaande bedragen te innen. Als wij in de tussentijd betalingen van u ontvangen, worden die verrekend met het uitstaande saldo.
Kut.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:34 schreef Agiath het volgende:
Bij mij gaat het gewoon via CC, wat is click&buy?
kuchjailbreakkuchquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef no1uknow het volgende:
Kanker, click&buy kon geen 79 cent van m'n rekening afschrijven () worden er tegenwoordig meteen 25 euro terugboekingskosten gerekend
Fuck Click&Buy, ik ga wel over op Giftcards.
Kan dat eerste dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef gohan16 het volgende:
Ik snap echt niet waarom je niet met ideal je saldo bijschrijven. Zo werkt het met giftcards toch ook?
Ik verbaas me over het feit dat het juist NIET kan.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 15:08 schreef Skv het volgende:
GODVER
Stroom viel uit -> iTunes gecrashed -> bibliotheek corrupt -> alle instellingen van alle 90 programma's kwijt en afspeellijsten weg.
En mijn telefoon ligt bij T-mobile en wordt geflashed. Hoerige kutzooi.
Ze staan nog steeds in je itunes toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:15 schreef Misan het volgende:
Weet iemand hier misschien of er een mogelijkheid is dat ik al mijn eerdere aankopen makkelijk kan terugvinden in de appstore?
Nee, na synchroniseren was ik ineens al mijn applicaties kwijtquote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze staan nog steeds in je itunes toch?
In je mail zoeken op 'itunes receipt'quote:Op zondag 17 januari 2010 22:45 schreef Misan het volgende:
iemand een idee hoe ik die applicaties makkelijk en snel weer terug kan krijgen?
Ja ga ik vanavond maar doen en dan alles handmatig weer opnieuw installerenquote:Op maandag 18 januari 2010 01:35 schreef Skv het volgende:
[..]
In je mail zoeken op 'itunes receipt'
geil!!quote:Op maandag 18 januari 2010 09:48 schreef Trystar het volgende:
Grand Theft Auto: Chinatown Wars van Rockstar in de App Store
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:48 schreef Trystar het volgende:
Grand Theft Auto: Chinatown Wars van Rockstar in de App Store
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |