abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77021662
Verder
pi_77021686
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_77021696
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
he amak eens een nieuw topic
pi_77021857
Weet een van jullie of ze die shields (voor achterkant en voorkant met die ene spray) bij de Mediamarkt verkopen? Me pa komt er zo toevallig in de buurt denk ik?
pi_77022160
De geruchten over OS 4.0 en het is smullen geblazen:

That’s right, y’all. We’re back at it, and this time we’ve received some exclusive iPhone OS 4.0 details from one of our trusty Apple connects.

Here are some iPhone OS 4.0 features, according to our guy:

* There will be multi-touch gestures OS-wide. (Would make sense for that as the rumored OS for the iTablet is close if not the same as the iPhone)
* “A few new ways” to run applications in the background — multitasking.
* Many graphical and UI changes to make navigating through the OS easier and more efficient. We haven’t had this broken down, but we can only hope for improved notifications, a refreshed homescreen, etc.
* The update will supposedly be available for only the iPhone 3G and 3GS, but will “put them ahead in the smartphone market because it will make them more like full-fledged computers” more than any other phone to date. Everyone is “really excited.”
* The last piece of information is the most vague, but apparently there will be some brand new syncing ability for the contacts and calendar applications.

Bron: boygeniusreport.com
Onze iphone krijgt een mooie update vanaf volgende week woensdag
pi_77022263
Oeh, klinkt goed! Ik ben benieuwd!
pi_77022272
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef Ammi het volgende:
Weet een van jullie of ze die shields (voor achterkant en voorkant met die ene spray) bij de Mediamarkt verkopen? Me pa komt er zo toevallig in de buurt denk ik?
Denk wel andere versies / merken.

p.s. ging er niet om of 30 euro duur is of niet, ging er om dat de vraag werd beantwoord
De zagg invisible shield biedt, uit ervaring wetende, gewoon betere bescherming.

@appelsjap: blackra1n werkte bij mijne wel, super easy:)
pi_77022356
iHaatmensenmetenormehoesjesomhuniPhone
pi_77022793
iPhone
pi_77024718
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef TN-FR het volgende:
iHaatmensenmetenormehoesjesomhuniPhone
Hate me, maar ik heb niet echt een hoesje maar een hardcase

Hopelijk is 4.0 wel gratis
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_77025610
tvp
pi_77031269
Ik wil een tijdmachine
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  dinsdag 19 januari 2010 @ 22:17:11 #13
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77031399
quote:
Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!

1 nadeel, als de iPhone uit is geweest, moet je hem aan de pc hangen, en dan de .exe van Blackra1n opnieuw runnen (verder geen nadelen als apps eraf ofzo)

pi_77031839
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!

1 nadeel, als de iPhone uit is geweest, moet je hem aan de pc hangen, en dan de .exe van Blackra1n opnieuw runnen (verder geen nadelen als apps eraf ofzo)

Hoe bedoel je?

Ik zet mijn iPhone regelmatig uit (bios) en ik heb nergens last van
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:11:04 #15
217148 Saninl
Kermit is gangstar!
pi_77034418
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Agiath het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?

Ik zet mijn iPhone regelmatig uit (bios) en ik heb nergens last van
Als ik dat doe krijg ik zon tekentje dat ik hem weer aan Itunes moet hangen, en dan moet ik hem dus die .exe uitvoeren..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:48:31 #16
164283 Luco
Buongiorno!
pi_77036186
Gaat die iPhone OS 4.0 ook weer voor de iPod Touch uitgebracht worden?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_77036568
Ik ga er sowieso eentje halen.
pi_77038823
Jeuj, T-Mobile heeft mijn iPhone ontvangen bij het reparatiecentrum.
Now we wait.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_77039589
hoi ik heb een iphone
pi_77041043
tvp
pi_77041225
quote:
Werkt ook goed met de nieuwste 3GS, alleen moet je hem wel iedere keer aan de pc aansluiten als je hem weer wil aanzetten, maar dat maakt niet uit want mijn tel staat toch bijna nooit uit
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:55:24 #22
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_77041481
Ik heb ook een iPhone!!

ofwel: hoe je een hele dag kan besteden aan het downloaden van gratis meuk en die vervolgens ook weer grotendeels van je iPhone af flikkert
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_77041513
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:55 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb ook een iPhone!!

ofwel: hoe je een hele dag kan besteden aan het downloaden van gratis meuk en die vervolgens ook weer grotendeels van je iPhone af flikkert
zo heb ik de afgelopen dagen ook doorgebracht
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 09:37:26 #24
155227 crew  Guppy
dus
pi_77042202
TVP
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77044383
quote:
The Boy Genius Report beweert de eerste functies van iPhone OS 4.0 binnen te hebben gekregen via een vaste Apple-tipgever. Ze voorspellen dat iPhone OS 4.0 onder andere zal beschikken over multi-touch voor alle onderdelen van het OS. Er komen nieuwe manieren om applicaties op de achtergrond te laten draaien, waardoor multitasking binnen handbereik komt. En er zijn diverse aanpassingen aan het grafische uiterlijk en de gebruikersinterface gedaan. Daardoor wordt het navigeren door het OS nog makkelijker en efficiėnter. Mogelijk betekent dit: verbeterde notificaties en een vernieuwde homescreen.
De update is volgens de bron van BGR alleen beschikbaar voor de iPhone 3G en 3GS (niet voor de eerste generatie iPhone, die veel mensen ook wel iPhone 2G noemen).

Dankzij de update zullen ze zich meer als computers gaan gedragen dan andere smartphones op de markt, waardoor Apple weer voorop loopt. Een andere opmerking is dat de Apple Tablet volgens deze bron de naam iTablet krijgt en niet de eerder genoemde naam iSlate. Volgende week woensdag weten we meer.
http://www.boygeniusrepor(...)-tablet-the-itablet/
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')