he amak eens een nieuw topicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
Denk wel andere versies / merken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef Ammi het volgende:
Weet een van jullie of ze die shields (voor achterkant en voorkant met die ene spray) bij de Mediamarkt verkopen? Me pa komt er zo toevallig in de buurt denk ik?
Hate me, maar ik heb niet echt een hoesje maar een hardcasequote:
Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
blackra1n werkt ook goed met 3GS? want een 3G heb ik er in 2 seconde mee gejailbreakt.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt een noob qua Iphone, ik had hem net 1 dag en toen heb ik hem met Blackra1n gejailbreakt. Eitje!
1 nadeel, als de iPhone uit is geweest, moet je hem aan de pc hangen, en dan de .exe van Blackra1n opnieuw runnen (verder geen nadelen als apps eraf ofzo)
Als ik dat doe krijg ik zon tekentje dat ik hem weer aan Itunes moet hangen, en dan moet ik hem dus die .exe uitvoeren..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zet mijn iPhone regelmatig uit (bios) en ik heb nergens last van
Werkt ook goed met de nieuwste 3GS, alleen moet je hem wel iedere keer aan de pc aansluiten als je hem weer wil aanzetten, maar dat maakt niet uit want mijn tel staat toch bijna nooit uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:17 schreef appelsjap het volgende:
zo heb ik de afgelopen dagen ook doorgebrachtquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:55 schreef Abbadon het volgende:
Ik heb ook een iPhone!!
ofwel: hoe je een hele dag kan besteden aan het downloaden van gratis meuk en die vervolgens ook weer grotendeels van je iPhone af flikkert
http://www.boygeniusrepor(...)-tablet-the-itablet/quote:The Boy Genius Report beweert de eerste functies van iPhone OS 4.0 binnen te hebben gekregen via een vaste Apple-tipgever. Ze voorspellen dat iPhone OS 4.0 onder andere zal beschikken over multi-touch voor alle onderdelen van het OS. Er komen nieuwe manieren om applicaties op de achtergrond te laten draaien, waardoor multitasking binnen handbereik komt. En er zijn diverse aanpassingen aan het grafische uiterlijk en de gebruikersinterface gedaan. Daardoor wordt het navigeren door het OS nog makkelijker en efficiėnter. Mogelijk betekent dit: verbeterde notificaties en een vernieuwde homescreen.
De update is volgens de bron van BGR alleen beschikbaar voor de iPhone 3G en 3GS (niet voor de eerste generatie iPhone, die veel mensen ook wel iPhone 2G noemen).
Dankzij de update zullen ze zich meer als computers gaan gedragen dan andere smartphones op de markt, waardoor Apple weer voorop loopt. Een andere opmerking is dat de Apple Tablet volgens deze bron de naam iTablet krijgt en niet de eerder genoemde naam iSlate. Volgende week woensdag weten we meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |