lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef phluphy het volgende:
Leuke (gratis) applicatie van Albert Heijn: Appie.
Kun je koppelen aan je bonuskaart, onthoudt je boodschappen van de afgelopen 3 maanden, waarmee je weer handig je nieuwe boodschappenlijst kunt maken.
Tevens met recepten en zo.
Ik vind 't reuze handig.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.
Ja, maar dan weet de de Appie wat je koopt en omg dat is zo gevaarlijk!!! en die vingerafdrukken in je paspoort!!! big brother zeg ik je !! de overheid weet straks precies wat je allemaal doet!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Skv het volgende:
[..]
!
Dan kan iemand die je telefoon steelt zien dat je gisteren paprika's hebt gekocht!
Waarom in Godsnaam niet dan?
Want waarom is dat gevaarlijk? AH weet jouw naam niet wanneer je iets met je bonuskaart koopt, N.A.W. gegevens van bonuskaart klanten mogen namelijk niet gekoppeld worden aan de aankopen (privacy wetgeving). Daarom staat er ook een nummer, en geen naam op de kaart.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
lekker, is je telefoon gekoppeld aan je bonuskaart... zou het uit privacy-overwegingen niet doen.
Ook handig dat je bonusaanbeidingen in één keer op je lijst te zien krijgt. Voorheen maakte ik gebruik van Aanbieding maar dat moet je dan copy-pasten naar notes o.i.d.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:58 schreef Adelante het volgende:
Ideale App die Appie, vooral het kunnen zien en selecteren van vorige aankopen. Lijstjes achter op oude enveloppen is verleden tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou ook zeer handig zijn ja!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Zpottr het volgende:
Ze zouden het alleen nog één stapje verder moeten brengen: stuur mijn boodschappenlijst door naar de handscanner (die is tenslotte ook gekoppeld aan mijn bonuskaart) zodat ik daarop kan zien wat ik moet kopen en het meteen wordt afgestreept als ik het inscanDan wordt zo'n handscanner misschien ook de moeite waard als je wat meer boodschappen hebt. Nu vind ik het maar omslachtig.
Ik heb de boodschappenlijst van Appie gebruikt bij de C1000.. kom ik nu in de gevangenis?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:56 schreef Copycat het volgende:
Ik ga nu boodschappen doen, met behulp van Appie ... laat de Men in Black maar komen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef Zpottr het volgende:
En incl. easter eggs:Ze hebben een typo bij de roerbakgroenten.. daar staat roerbakgroetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Vanochtend even de bonuskaarten van een aantal collega's ontfrutseld met een smoesje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:12 schreef Skv het volgende:
[..]
!
Dan kan iemand die je telefoon steelt zien dat je gisteren paprika's hebt gekocht!
Waarom in Godsnaam niet dan?
Ik eerst bij Lidl en toen bij AH zelf. Ik spreid het risico.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:01 schreef Maraca het volgende:
Ik heb de boodschappenlijst van Appie gebruikt bij de C1000.. kom ik nu in de gevangenis?
quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Vanochtend even de bonuskaarten van een aantal collega's ontfrutseld met een smoesje.
Wat we geleerd hebben:
Iemand doet aan een slimfast dieet.
Iemand anders probeert zwanger te worden.
Vrij onschuldig. Ben benieuwd wanneer we de volgende situatie kunnen vinden: "iemand in de 2-p huishouden koopt condooms terwijl zij aan de pil is"![]()
Of manlief voert bonuskaart van vriendin/vrouw in en ziet wat aankopen die zij niet zal moeten doen.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Vanochtend even de bonuskaarten van een aantal collega's ontfrutseld met een smoesje.
Wat we geleerd hebben:
Vrij onschuldig. Ben benieuwd wanneer we de volgende situatie kunnen vinden: "iemand in de 2-p huishouden koopt condooms terwijl zij aan de pil is"![]()
Of manlief voert bonuskaart van vriendin/vrouw in en ziet wat aankopen die zij niet zal moeten doen.
Heb je ook de app zelf toestemming gegeven?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe ik push notificatie bij hyves werkend krijg? Keb het op de website ingesteld dat ik push wil, maar ik krijg niks
Tering wat een fucking kleuter humor.quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Wat we geleerd hebben:
Hoe kan ik eigenlijk mijn hotmail die ik ingesteld heb als mail op mijn iphone als pushmail krijgen. Ik ontvang nu alleen mail als ik naar mijn mail ga.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Ericjuh het volgende:
Iemand enig idee hoe ik push notificatie bij hyves werkend krijg? Keb het op de website ingesteld dat ik push wil, maar ik krijg niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |