Ah cool, had ik zo 123 niet gevonden. thanksquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Er is een speciaal topic voor iPhone Apps. -> Apple iPhone Apps #6. Waar Navigon > TomTom.
Nee, maar dat zit wel op m'n 'todo' lijst voor de volgende update, m'n testers kwamen met dezelfde vraag namelijk. Alleen op dat moment zat er een feature-stop op (als ik alles er in wilde hebben wat ik in m'n hoofd had was ik nog 4 maanden aan 't programmeren geweestquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:02 schreef Copycat het volgende:
Oh. Het is een betaalde ...
Vooruit 1,59 kan ik wel lijden.
Zit er eigenlijk een boodschappenlijstje in? Dat je per recept de ingrediėnten in een lijstje kunt afvinken?
Lijkt me een perfecte toevoeging.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:04 schreef Wunk het volgende:
Nee, maar dat zit wel op m'n 'todo' lijst voor de volgende update, m'n testers kwamen met dezelfde vraag namelijk
Zou wel moeten, wat werkt er niet ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me een perfecte toevoeging.
Mmmm ... ligt het aan mij of werkt de zoekfunctie niet naar behoren?
Ja dat is dus heel moeilijk, we hebben heel lang getwijfeld of 't 0,79 moest zijn of dat 1,59 ook kon. We hebben toch voor 1,59 gekozen omdat 't toch een erg handige app is die compleet los van de web content gebruikt kan worden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Wupppie het volgende:
ik denk dat hij te duur is
79 cent zou een leuk bedrag zijn voor iets wat toch al gratis op internet te vinden is.
Het lag aan mij, denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Wunk het volgende:
Zou wel moeten, wat werkt er niet ?
Als je de zoekbalk aanklikt en 1 of meer woorden met spaties gescheiden invoert zou dit moeten werken.
Ja, boodschappenlijstje staat op 1 op de nieuwe featurelijst en ga ik volgende week aan beginnen voor de volgende update. Andere feature op de wishlist is het bladeren naar oudere cartoons..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het lag aan mij, denk ik.
Ik deed het via het optiescherm en dat werkte niet. Via het keyboard wel.
Dat boodschappenlijstje zou wel een extra USP zijn ten opzichte van de website.
Maar met een iPod Touch heb je niet overal internet. Dus dan kan je het niet even op internet op zoeken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:10 schreef Wupppie het volgende:
ik denk dat hij te duur is
79 cent zou een leuk bedrag zijn voor iets wat toch al gratis op internet te vinden is.
Gok eens wat de applicatie nodig heeft om te kunnen functioneren naar behoren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:21 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Maar met een iPod Touch heb je niet overal internet. Dus dan kan je het niet even op internet op zoeken.
Heeft die app internet nodig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gok eens wat de applicatie nodig heeft om te kunnen functioneren naar behoren?
Er staat toch in de OP dat hij gewoon recepten zoekt op KookJij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heeft die app internet nodig?
Ik dacht dat het zeg maar gewoon een kookboek was. Dus een app waar de recepten in zitten zonder met het internet te moeten verbinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |