Omdat er veel gepost wordt over deze app in het gewone iPhone-topic, maar een eigen topic.
Een review van deze app:
quote:
Er is zelden een iPhone-applicatie geweest waarvoor we zoveel reviewverzoekjes hebben binnengekregen als voor Sleep Cycle. Deze applicatie is nogal bijzonder: het registreert je slaapcyclus en wekt je op het moment dat je in een lichte slaapfase verkeert, zodat je fris uit bed springt. Meer dan 50.000 mensen gebruiken de applicatie al, volgens de ontwikkelaar. Een week geleden kwam versie 2.0 van Sleep Cycle uit en dat leek me een goede gelegenheid om het eens een weekje uit te proberen. De applicatie zou namelijk best wat scepsis kunnen oproepen: hoe weet een applicatie hoe je slaappatroon eruit ziet?
De rest is hier te vinden:
Sleep Cycle review iPhoneclubBespreek je ervaringen hier! Heb zelf het idee dat het niet goed werkt, heb telkens dat de wekker gewoon afgaat op het moment dat ik 'm heb gezet, niet eerder omdat ik dan in een lichte slaap ben ofzo..

Het lijkt ook zo te zijn dat telkens als ik wakker wil worden, ik net een diepere slaap in ga..
Vannacht zelf weer zeldzaam kut geslapen:
[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 18-12-2009 13:43:41 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.