De rest is hier te vinden: Sleep Cycle review iPhoneclubquote:Er is zelden een iPhone-applicatie geweest waarvoor we zoveel reviewverzoekjes hebben binnengekregen als voor Sleep Cycle. Deze applicatie is nogal bijzonder: het registreert je slaapcyclus en wekt je op het moment dat je in een lichte slaapfase verkeert, zodat je fris uit bed springt. Meer dan 50.000 mensen gebruiken de applicatie al, volgens de ontwikkelaar. Een week geleden kwam versie 2.0 van Sleep Cycle uit en dat leek me een goede gelegenheid om het eens een weekje uit te proberen. De applicatie zou namelijk best wat scepsis kunnen oproepen: hoe weet een applicatie hoe je slaappatroon eruit ziet?
quote:
(...)quote:De rest is hier te vinden: Sleep Cycle review iPhoneclub
Nooit van gehoord. Nee dus. Hoezo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Skv, kom jij op het Caestert forum?
Precies, eerst geile neuksex!quote:
Dat zou bij een normale wekker niet anders zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef sbientje het volgende:
nou bij mij werkt het tot nu toe niet echt goed. Ik word echt niet uitgerust wakker
Helaas.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Werkt deze op een iPod Touch 1st Generation? Heb speakers liggen dus kan die er aan vast knopen en heb dan extern 'wek' geluid.
Vervelend... ik kan Duke Nukem 3D ook al niet downloaden (?) en waarom is me ook een raadsel. Wat kan de iPhone meer dan dat deze applicatie niet werkt op een iPod Touch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas.
"Please note that we no longer support iPod Touch. Please do not buy Sleep Cycle if you have an iPod Touch."
bellen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Vervelend... ik kan Duke Nukem 3D ook al niet downloaden (?) en waarom is me ook een raadsel. Wat kan de iPhone meer dan dat deze applicatie niet werkt op een iPod Touch?
*zucht* dat begrijp ik ook wel. Maar waarom kan Duke 3d en sleep cycle niet op de iPod. Wat zijn de technische beperkingen waardoor die niet werken?quote:
Do you support the iPod Touch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:12 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
*zucht* dat begrijp ik ook wel. Maar waarom kan Duke 3d en sleep cycle niet op de iPod. Wat zijn de technische beperkingen waardoor die niet werken?
dat is waar, dus er is niets verlorenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zou bij een normale wekker niet anders zijn.
Kan je geen Engels?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:50 schreef gohan16 het volgende:
Ipod Touch heeft geen dichtbijsensor idd.
Ik heb het programmaatje 3 nachten geprobeerd. Ik werd steeds al voor de wekker wakker, dus voor mij werkt het niet goed. Ik ga het eens uitproberen als ik vakantie heb, dan heb ik meer speelruimte.
Sleepcycle maakt gebruik van de dichtbijsensor om puur het scherm uit te zetten. Dat is blijkbaar de enige manier om alleen het scherm uit te zetten voor developers, zonder andere functies ook uit te zetten (dus standby). iPod heeft dat niet, dus ondersteund ie dat niet. PUNT.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Kan je geen Engels?
De iPod Touch heeft wel een accelerometer maar het is onmogelijk om het scherm uit te zetten zonder de accelerometer ook uit te zetten. Iets wat nodig is omdat anders het scherm heel de nacht aan zou moeten staan en dus gigantisch warm zou worden
Volgens mij betekent dat dat ie de bewegingen niet goed ontvangt (beter neerleggen dus) zie: http://www.lexwarelabs.com/sleepcycle/examples.html 3e voorbeeldquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef Ericjuh het volgende:
gisteren ook gekocht en getest:
[ afbeelding ]
Of ik heb hem niet op de goede plek liggen, maar heb vannacht toch redelijk lopen draaien.
Volgens mij nietquote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Stevennn het volgende:
Maar wat als je nou later naar bed gaat/later eruit kan? Verpest dat dat ritme van de app niet?
Eh... Dat is exact hoe deze applicatie werkt. Je wordt op het moment dat je het lichste slaapt wakker gemaakt. Dat kan tot een half uur te vroeg zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Ook gekocht en een nachtje uitgeprobeerd (op een iPod Touch 2G). Warmte viel hard mee, zelfs met een leren case eromheen...
![]()
Werkte prima. Alleen werd ik een kwartier voor dat m'n wekker af zou lopen gewekt door het ding... IK WIL NIET EEN KWARTIER KORTER SLAPEN!!!![]()
wel fijne app!
Mja, snap ik welquote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Eh... Dat is exact hoe deze applicatie werkt. Je wordt op het moment dat je het lichste slaapt wakker gemaakt. Dat kan tot een half uur te vroeg zijn.
WAAAROMquote:Op donderdag 24 december 2009 18:59 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
in de appstore:
http://itunes.apple.com/n(...)ock/id320606217?mt=8
Het is dus juist de bedoeling dat je in je lichtste slaap gewekt wordt, (kan dus een kwartier of half uur eerder zijn) en zo dus fitter wakkerwordt dan blijven liggen en uit een diepere slaap gewekt worden. Dus minder slaap zou in dit geval juist goed moeten zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Mja, snap ik welMaar die slaap is me zo dierbaar
![]()
Ik kan natuurlijk ook de tijd wat "slimmer" instellen...quote:Op donderdag 24 december 2009 19:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Het is dus juist de bedoeling dat je in je lichtste slaap gewekt wordt, (kan dus een kwartier of half uur eerder zijn) en zo dus fitter wakkerwordt dan blijven liggen en uit een diepere slaap gewekt worden. Dus minder slaap zou in dit geval juist goed moeten zijn.
Heb 'm zelf 2 nachten geprobeerd. Werkt nog niet optimaal, mede doordat ik 1 keer wakkergebeld werd. Ga 'm nog wel even testen.
Vind het somehow wel een vervelend idee dat er iets in m'n bed ligt. Ga er onrustiger van in bed liggen oid..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |