abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75764293
Omdat er veel gepost wordt over deze app in het gewone iPhone-topic, maar een eigen topic.

Een review van deze app:
quote:
Er is zelden een iPhone-applicatie geweest waarvoor we zoveel reviewverzoekjes hebben binnengekregen als voor Sleep Cycle. Deze applicatie is nogal bijzonder: het registreert je slaapcyclus en wekt je op het moment dat je in een lichte slaapfase verkeert, zodat je fris uit bed springt. Meer dan 50.000 mensen gebruiken de applicatie al, volgens de ontwikkelaar. Een week geleden kwam versie 2.0 van Sleep Cycle uit en dat leek me een goede gelegenheid om het eens een weekje uit te proberen. De applicatie zou namelijk best wat scepsis kunnen oproepen: hoe weet een applicatie hoe je slaappatroon eruit ziet?
De rest is hier te vinden: Sleep Cycle review iPhoneclub

Bespreek je ervaringen hier! Heb zelf het idee dat het niet goed werkt, heb telkens dat de wekker gewoon afgaat op het moment dat ik 'm heb gezet, niet eerder omdat ik dan in een lichte slaap ben ofzo..
Het lijkt ook zo te zijn dat telkens als ik wakker wil worden, ik net een diepere slaap in ga..

Vannacht zelf weer zeldzaam kut geslapen:

[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 18-12-2009 13:43:41 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_75764362
quote:
hoe weet een applicatie hoe je slaappatroon eruit ziet?
Nou?
pi_75764828
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:33 schreef Tazar_Yoot het volgende:

[..]

Nou?
quote:
De rest is hier te vinden: Sleep Cycle review iPhoneclub
(...)
pi_75765530
Skv, kom jij op het Caestert forum?
feest
pi_75765638
tvp

Heb hem al gedownload. Maandag begin ik ermee.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 13:10:24 ]
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:09:38 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75765749
Ik word al twee dagen zo'n kwartier tot 25 minuten te vroeg gewekt, maar word dan steeds wel relaxed wakker. En ook de grafiek die mijn slaapgedrag aangeeft, komt imo overeen met hoe ik het zelf ervaar.
Eergisteren bijvoorbeeld een heel grillige 'nachtrust' gehad en dat is ook direct terug te zien in de cyclus.

Geinige app voor 79 cent.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 18 december 2009 @ 13:22:09 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_75766200
TVP
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_75766315

Lijkt best goed te werken bij mij, beide keren werd ik voortijdig gewekt en was ik eigenlijk niet moe en best actief. Normaal ram ik half slapend mijn wekker uit en draai me weer om. Nog maar een tijdje blijven gebruiken om te zien of het geen toevalstreffers waren.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_75766401
Ben 'm nu een week aan het testen. Lijkt redelijk te werken

Ook een gemiddelde van 4.13 uur slaap deze week. Dat ik uberhaupt nog leef
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_75766555
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Skv, kom jij op het Caestert forum?
Nooit van gehoord. Nee dus. Hoezo?
pi_75766649
Grappig. Tvp voor thuis.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75766741
Gebruik 't al een paar dagen. Nice app .
pi_75767200
Check mijn grafiek van de OP. Ding zegt wel dat ik 4:30 uur heb ik geslapen, maar als je goed kijkt is het maar 2 uur ofzo. Waarom rekent 'ie dat niet even netjes uit? Nu geeft hij niet de geslapen tijd weer, maar de tijd dat ik het programma aan heb gehad..
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:47:20 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75767293
Went to bed is niet fell asleep.
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:28:22 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_75769020
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Copycat het volgende:
Went to bed is niet fell asleep.
Precies, eerst geile neuksex!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75769056
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:28 schreef Adelante het volgende:

[..]

Precies, eerst geile neuksex!
vandaar al die beweging
pi_75769287
nou bij mij werkt het tot nu toe niet echt goed. Ik word echt niet uitgerust wakker
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_75771056
Werkt deze op een iPod Touch 1st Generation? Heb speakers liggen dus kan die er aan vast knopen en heb dan extern 'wek' geluid.
pi_75771115
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef sbientje het volgende:
nou bij mij werkt het tot nu toe niet echt goed. Ik word echt niet uitgerust wakker
Dat zou bij een normale wekker niet anders zijn.
  vrijdag 18 december 2009 @ 15:22:17 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75771261
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:16 schreef geelkuikentje het volgende:
Werkt deze op een iPod Touch 1st Generation? Heb speakers liggen dus kan die er aan vast knopen en heb dan extern 'wek' geluid.
Helaas.
"Please note that we no longer support iPod Touch. Please do not buy Sleep Cycle if you have an iPod Touch."
pi_75771478
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Helaas.
"Please note that we no longer support iPod Touch. Please do not buy Sleep Cycle if you have an iPod Touch."
Vervelend... ik kan Duke Nukem 3D ook al niet downloaden (?) en waarom is me ook een raadsel. Wat kan de iPhone meer dan dat deze applicatie niet werkt op een iPod Touch?
pi_75772836
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:28 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

Vervelend... ik kan Duke Nukem 3D ook al niet downloaden (?) en waarom is me ook een raadsel. Wat kan de iPhone meer dan dat deze applicatie niet werkt op een iPod Touch?
bellen...
In de ban van de mods.
pi_75773149
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:04 schreef rihago het volgende:

[..]

bellen...
*zucht* dat begrijp ik ook wel. Maar waarom kan Duke 3d en sleep cycle niet op de iPod. Wat zijn de technische beperkingen waardoor die niet werken?
pi_75773271
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:12 schreef geelkuikentje het volgende:

[..]

*zucht* dat begrijp ik ook wel. Maar waarom kan Duke 3d en sleep cycle niet op de iPod. Wat zijn de technische beperkingen waardoor die niet werken?
Do you support the iPod Touch?
No, we do not. This is because of limitations Apple has put on us developers. It is not possible for us to shut down the screen and keep the accelerometer running on the iPod Touch. With the screen being on all night the device can become warm. Because of this we do not recommend using Sleep Cycle on the iPod Touch.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:50:14 #25
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_75774504
Ipod Touch heeft geen dichtbijsensor idd. Dat verklaart het voor sleepcycle. Echter snap ik het niet van duke3d, die werkt prima op de ipod. Kun je m niet via itunes kopen en dan op de ipod zetten? Ik had m er wel opstaan, weet alleen niet of het toen wel ondersteund werd.(mogelijk had ik op dat moment geen zuivere versie(jailbreak))

Ik heb het programmaatje 3 nachten geprobeerd. Ik werd steeds al voor de wekker wakker, dus voor mij werkt het niet goed. Ik ga het eens uitproberen als ik vakantie heb, dan heb ik meer speelruimte.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')