bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-de-iphone-gepland/quote:TomTom gaat dit jaar meerdere updates uitbrengen voor TomTom op de iPhone. Er zal daarbij veel nieuwe functionaliteit worden toegevoegd. De kaarten krijgen een update, net als de flitspalendatabase. De eerste update komt spoedig beschikbaar, waarbij het zelfs mogelijk is dat de eerste update al is ingeleverd bij Apple en op goedkeuring staat te wachten.
Van mij mag één van de 2 apps wel even toevoegen dat je een GPS coordinaat op kan geven om heen te navigerenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:27 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bron: http://www.iphoneclub.nl/(...)p-de-iphone-gepland/
straks misschien:
Apple iPhone Apps #7. Waar Navigon = TomTom
waarom zou je dat willen? zie mijzelf niet zo snel coordinaten invoeren eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van mij mag één van de 2 apps wel even toevoegen dat je een GPS coordinaat op kan geven om heen te navigeren(zoals in de 'normale' TomTom versies wel kan!)
Met name met Geocaching is dat toch wel handigquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:55 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen? zie mijzelf niet zo snel coordinaten invoeren eigenlijk
Weet ik eigenlijk ook niet... Vraag me dat ook af nu ik Europa heb (moest wel aangezien ik tegen de duitse grens aan woon) en of ik dan voor een kleiner bedrag extra kaarten van bijv. Amerika etc. er op kan zettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:48 schreef Palomar het volgende:
weet iemand of je bij navigon of tomtom ook eerst de benelux-versie kunt kopen en later tegen een speciaal bedrag kunt upgraden naar europa?
Oktober.quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:15 schreef elcastel het volgende:
TVP, nogsteeds niks bekend over die carkit van TT neem ik aan ?
Dat weten ze alleen in A'damquote:
Dat zou wel een investering zijn aangezien je dan een $100 licentie moet hebben wil je hem officieel uitbrengen!quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:23 schreef PocariIL het volgende:
Hee is er ergens een topic over een "Fok! app" of over plannen/vorderingen van een dergelijke applicatie? Zou echt chill zijn namelijk =)
Ik heb hem gekocht omdat ik er zoveel van gehoord had en binnen 1 dag het hele seizoen afgekeken. Verschrikkelijk verslavend en erg spannendquote:Op maandag 14 september 2009 00:47 schreef Skv het volgende:
Dexter aan het downloaden. Ben benieuwd!
Cool!quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
http://www.iphoned.nl/dexter-game-eindelijk-app-store/13779/
Voor liefhebbers van Dexter
Niet dezelfde dexter denk ik?quote:
Niet die Dexterquote:Op maandag 14 september 2009 09:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dexter=jeugdsentiment.
Istie ook een beetje te spelen als je de serie (nog!) niet volgt?quote:Op zondag 13 september 2009 19:06 schreef TNA het volgende:
http://www.iphoned.nl/dexter-game-eindelijk-app-store/13779/
Voor liefhebbers van Dexter
Zeker, maar minder leuk. Als je een paar afleveringen hebt gezien zit je al veel meer in het spelquote:Op maandag 14 september 2009 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Istie ook een beetje te spelen als je de serie (nog!) niet volgt?
Maar ik volg al zoveel op het moment.. Maar ga zeker nog aan Dexter beginnen dus nog maar even wachten danquote:Op maandag 14 september 2009 10:12 schreef TNA het volgende:
[..]
Zeker, maar minder leuk. Als je een paar afleveringen hebt gezien zit je al veel meer in het spel
Die heb ik na 15 minuten weer weggetyft, wat een saai kutspel.quote:Op maandag 14 september 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Ik baal al dat ik die verslavende Sims 3 gekocht heb.
Je moet geen liedje kopen van iTunes om een ringtone te maken, kan je ook zo doen;quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:03 schreef Juicyhil het volgende:
Vroagje...
Ik wil een andere ringtone. Nu had ik dus gelezen dat je een liedje moet kopen van iTunes. Ik de goedkoopste (Veronicas - Untouched 69 cent) gekocht. Nergens kan ik hem als ringtone instellen. Iemand misschien een idee?
Facturen worden natuurlijk snel gestuurd. En vervolgens lekker lang wachten op de levering.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Stansfield het volgende:
zaterdag de factuur van mijn internetbestelling gehad. Is dat al een teken dat hij snel kan komen of zegt dat niks en kan het nog wel 3 weken duren?
Und?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:19 schreef venomsnake het volgende:
Fifa 10 is ook uit.. Straks maar eens binnenhalen om te kijken of het wat is.
Ziet er mooi uit Wunk.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 14:10 schreef Wunk het volgende:
Ik werd door een modje van hier naar hier verwezen..
De KookJij app, heeft bijna een jaar (vrije) avonden programmeren in gezeten maar is van de week dan toch eindelijk gelanceerd..
Haakt direct in op de database van Kookjij.nl (JSON en XML op de achtergrond met een combinatie van sqlite voor de favorieten) en stiekum ben ik er wel een beetje trots op
Aankomende geplande update heeft o.a. als toevoeging een, nu al veel gevraagd, boodschappenlijstje..
Opmerkingen/suggesties/kritiek welkom, volledige handleiding/uitleg is hier te vinden..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vergeet de raclameboodschappen nietquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:28 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is het enige verschil tussen de betaalde en de lite versie van de TVgids dat je bij Lite geen pushfunctie hebt. Verder zijn ze op het oog identiek.
Lite is voor mij prima.
En ik heb gisteren voor 79 cent Spore gekocht.
Check je PM, als je naar m'n hotmail adres mailde, die doet 't niet nee, aan hotmail doe ik nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:28 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit Wunk.![]()
Ik probeerde je te mailen op het adres wat in je profiel staat, maar ik kreeg hem undelivered terug? Kun je me even PM'en? Thanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |